Er det et mirakel eller et skittent triks?

Her sitter jeg,en helt vanlig mandagskveld og bare chiller og glaner med et halvt øye på tv’n…

Og min kjære potetgullpose tilbringer kvelden sammen med meg….


Så skjer det noe totalt uventet,som lyn fra klar himmel..i det jeg tar ut en neve med potetgull,så ser jeg dette mirakelet ligge i hånda mi….


Er det skjebnen som spiller meg et puss?! Jeg nekter egentlig å tro på et sånt mirakel..at dette kan bety at den O’stor kjærlighet skal dukke opp eller noe i den duren…og jeg er klar for å gjøre kål på hele hjertet…
Så kommer et nytt uventet mirakel…jeg tenker;»Er det virkelig mulig? Er det en sammenheng? Er det mulig at dette kan skje med kun noen minutters mellomrom?»

For da jeg var innom facebook og tok en liten test der,dukket nemlig dette opp….

Laila Hva vil skje med deg neste lørdag?:
Du får deg en kjæreste!

Her skrev jeg et innlegg i går,om hvor jeg venter på mannen med stor M,som vil takle meg som jeg er,og som tør stå ved min side hele veien,på godt og vondt,og så får jeg plutselig denne beskjeden her på fb. Jeg vet ikke om jeg skal føle meg glad eller paranoid jeg..Jeg har ikke engang et godt øye til en gutt for tiden,og alt neste lørdag får jeg meg en kjæreste?! Kan dette være et bakholdsangrep? Er det en felle? Er det en spøk? Jeg synes nemlig det er en veldig dårlig spøk i tilfelle..man spøker ikke om sånt…Og hvis det er Jan Fredrik Karlsen,med sitt nye «skjult kamera» program står bak dette her,så skal han jaggu meg ikke føle seg trygg om han treffer på meg. Jeg skal puste han i nakken,pirke han på leggen,alltid i skjul så klart..og skal komme med sånne små stikk inni mellom,bare sånn for å få fram en lettere from for paranoia hos han siden han ikke kan se hvem som driver å forfølger han og driver han til vanvidd.
Men det er jo kun hvis ikke denne spådommen eller hva jeg skal kalle det for,går i oppfyllelse så klart,jeg er ikke ondskapsfull heller da. Så Jan Fredrik Karlsen; «fingers crossed!» for jeg kommer å hunter deg ned hvis du står bak dette her! (ok,heh…tror kanskje jeg er litt fordomsfull her jeg,legger skylden på han uten å tenke på andre alternativer,men hvem andre kan stå bak liksom?! Noen må jo være syndebukken liksom,og han er like god som enhver annen syndebukk,så han er nå dødsdømt i mine øyne…(og det ennå jeg egentlig synes han er ganske kul (jeg er svak for menn med attitude) men so be it..)

Er det skjebnen som spiller meg et puss,eller er jeg blitt hørt av lille cupid?
Det er 5 dager til lørdag,og drømmedag eller dommedag…

Let the countdown begin…

4 thoughts on “Er det et mirakel eller et skittent triks?

Legg igjen en kommentar

