I dare you to dare me

Siden jeg foreslo at kanskje vi kunne stille hverandre spm,eller utfordringer, for å ha noen å blogge om,eller å skrive om ting som leserne vil lese om, så bør jeg nok ta meg på tak sånn som Liljen har gjort, og lage et innlegg, hvor dere kan spørre meg og hva som helst,eller gi meg utfordringer på en eller annen måte.

I DARE YOU TO DARE ME!!

9 tanker på “I dare you to dare me

  1. ~ Hvor gammel var du første gangen du skjønte at du var syk? ~ Hva var første tegnet?~ Jobber du? Som hva? Eller hvorfor ikke?~ Utdanningen din?~ Hva er ditt største ønske?~ ønsker du deg barn? hvorfor/hvorfor ikke?~ Hvorfor begynte du å blogge? ~ Hvilke 5 blogger er dine favoritter? Og hvorfor?

  2. – Kunne du ønske du var frisk eller tørr du ikke gi slipp, så du vil heller være der du er nå?- Synes du selv du fortjener å ha det bra?- Hvordan ser du for deg livet ditt om 10 år? Mann? Barn? – Hva er din favoritt sjokolade? Haha, den var på tull! :p

  3. Det jeg lurer på,men du trenger selvsagt ikke å svare–er hvilke følelser du har i deg som får deg til å handle i strid med din egen fornuft og spise mat som du hele tiden vet at du ikke kommer til å beholde.

  4. Hvilken läkerol liker du best?

    Blir du oppblåst i magen av å tygge tyggi?

    Hvor ofte har du uro i magen?

    Har du maur i beina?

    Når på døgnet pleier du sove?

    Hvor mange timer trenger du for å være uthvilt?

    Skulle du ønske du delte seng med noen?

    Hadde du klart å være sammen med noen som var 19 år eldre?

    Hadde du klart å være sammen med noen som er 19 år yngre?

    Når flytter du til Stavanger? Hehe…det er vell lov å håpe?

    Føler du deg grise/svine syk?

    Hva er ditt tidligste barndomsminne?

    Skremmer døden deg?

    Hvilken bok leste du sist?

    Vil du lese boken min om jeg noen gang blir ferdig med den og får gitt den ut?

  5. Om du vil ha noe å skrive om, vil jeg gjerne vite et minne fra hvert år fram til nå. (dvs, de årene du husker noe fra).
    Jeg vil også se under sofaen og/eller senga di. jeg vil se en ting (som du velger ut fra leiligheten din) tilsvarende bokstavene i navnet ditt. (yikes, jeg må være verdens verste til å forklare for øyeblikket).

  6. Snuuuuuuuppa mi!!

    Har en utfordring til deg som går over noen dager..

    Lag ett innlegg hver dag som skal dedikeres til en av regnbuens farger (ROGBIFF) .. Ev flere farger du føler for å skrive om;)
    Det skal ha bilder med den fargen, ett minne/en tanke du forbinder med den fargen. Altså veldig fargebetonte innlegg med andre ord;)
    Og kanskje også legge inn en ønskeliste med ting du vil ha i akkurat den fargen. Det være seg ett rosa fly, eller grønn tusj.

    Give me your colours baby..

    Love you.. *suss*smask*puss*nuss*

  7. Hei Lailia 🙂
    Først og fremst: tusen takk for at du har kommentert bloggen min så trofast! jeg beklager at jeg er helt elendig til å kommentere andre sine blogger (les:din) =S Du er en fornuftig dame 🙂

    Jeg lurte på.. har du noen gang vært innlagt for bulimien din? i så fall hvordan var det? hvis ikke, vurderer du det?

    mange gode klemmer<3

  8. LENE SPØR:

    Visste ikke kor æ skulle lægg dette hen meeen, her er en utfordring til DEG:

    1. 10 ting du vil ha MER av i livet ditt
    2. 10 ting du vil ha MINDRE av i livet ditt
    3. 10 ting du skulle ønske IKKE hadde skjedd i livet ditt
    4. 10 ting du skulle ønske HADDE skjedd i livet ditt
    5. 10 ting du ønsker IKKE skal skje i livet ditt
    6. 10 ting du ønsker SKAL skje i livet ditt!

    LYKKE TIL 😉

  9. Hei du! Du skriver jo at man kan spørre deg om hva som helst, så da gjør jeg det, og så får du velge hva du har lyst til å svare på! 🙂

    Kunne godt tenke meg å høre mer om spiseforstyrrelsen. Hva slags effekt har den hatt på tennene dine? Økonomien? Sosial omgang? Gjør du noe for å bli frisk? Vet legen din hvor ille det er – at du spyr mange ganger om dagen? Har du gitt opp å bli frisk?

    Klem fra Aurora

Legg igjen en kommentar