En jævlig natt!!!!!!

Jeg fikk mld fra søstra mi i morges, hun spurte om jeg hadde tlf til psykiateren min mellow.gif jeg har faktisk ikke det…jeg ringer jo aldri ned dit. jeg ba henne spørre sven, for han finner ut av det..for han trua med å ringe ned dit også… blink.gif
Jeg var knapt nok i livet da hun mldt, jeg klarte såvidt å sende henne en mld tilbake, helt i ørska.

I natt opplevde jeg noe helt jævlig.
Jeg lot spotify stå på da jeg la meg, noe jeg aldri gjør til vanlig, for når jeg skal sove må jeg ha det stille. Men i natt følte jeg bare for å sovne med musikk på, hadde jo tatt vallergan og kjente at jeg kom til å få sove..

Mens jeg ennå var våken, men nesten inn i drømmeland, så ante jeg en helt jævlig ondskap rundt meg. Det kjentes som jeg ble tvinnet rundt og inn mot veggen, og opp mot taket. Alt svirret rundt og jeg venta bare på å kjenne smellet av hode da det var på vei mot taket. jeg slo opp øynene og sa høyt: hærregud!!! Jeg roet ned litt og rpøvde legge hodet på puta på nytt…da var jeg omtrent kommet litt inn på vei til drømmeland,men ennå sånn halvveis i bevisstheten også, for jeg hørte musikken.

samtidig som jeg hørte musikken, hørte jeg et helvetes leven oppe hos husvertene. Akkurat som at det var et barneselskap der, med masse løping over gulvet. Jeg hørte folk prata, som at de satt i rommet ved siden av, eller gikk forbi utenfor. Så kjente jeg nærværet av noen. Og det lå plutselig to stk i senga sammen med meg (dette tyder jo på at jeg var i en drøm) Det var helt greit at de sov over, vi delte dyner. Men plutselig ble det veldig intenst. De begynte først å små kødde litt, sånn på gøy, men så var de plutselig over meg, på en ondskapsfull måte. De bet meg og var helt sinnsyke…jeg kjente bittene dems..jeg slo øynene opp tvert…livredd..jeg slo på lyset..tasta litt på tlf…fikk roa meg ned..det var like før jeg ringte sven for å få han til å komme å hente meg så jeg kunne sove over hos han,for jeg var så redd.
Jeg stod opp og fant fram pk.vedlegget på antibiotikaen, bare for å sjekke at det ikke hadde noen bivirkninger som mareritt, hallusinasjoner i miks med andre medisiner o.l..det var det ikke…

Jeg var vanvittig trøtt,men samtidig livredd for å prøve å sovne igjen!!! jeg har aldri noen sinne opplevd noe så jævlig!!! jeg har hatt mareritt mange ganger, men aldri sånn i halvt våken tilstand!!! og jeg har aldri vært redd for å bo for meg selv før..i natt var jeg det…

Jeg la meg igjen etter en liten stund våken. og jeg sovna. Men jeg hadde mareritt. samme drøm gikk igjen hele 3 ganger. Jeg tror ikke jeg våkna innimellom dem, men at de gikk på repeat. Familien min var med i drømmen bl. a..for jeg husker mamma og min lille niese.
Men helt i slutten av drømmen var det en gutt som tok livet av seg…

Tidligere i drømmen, så drømte jeg at jeg lå i senga for å prøve å sovne. Plutselig kom det noen inn. Jeg så han og kjente nærværet hans, noe ondskapsfullt, og jeg kom ikke unna det. Jeg slo ikke på lyset, for jeg ville ikke se hvordan han så ut. Han kom oppi senga mi. Han ville ha meg…han holdt rundt meg, kyssa meg, vi hadde sex. Jeg turte ikke annet enn å lyde han.
Jeg skjønte at det var noe ondt ved han, men han gjorde meg ikke noe direkte vondt.
Han spurte aldri om jeg ville slå på lyset og se på han. Men han spurte meg om jeg skjønte hvem han var. Jeg så konturene av han, grimasene hans. Jeg sa ja.
Du er djevelen.

Det skjedde litt daglisdags ting innimellom,men likevel var de ikke dagligdagse, for det var for mange sære og ekle folk inkludert i omgivelsene drømmen foregikk i. Det hele var merkelig, og stemningen var merkelig og ekkel.

Den gutten som tok livet sitt i slutten av drømmen var den samme som kom oppi senga mi gang på gang. Vi satt på ei stue, ved verandadøra som stod åpen. Det var kveld. En gutt til satt til der. Han som kom inn til meg satt på en stol, med ryggen til meg. Han satt med hodet i hendene. Så hoppet han over verandaen. Det var høyt ned. Han døde momentant. Selv om han var døden, så var han likevel levende.

Jeg kjente en stor sorg da han tok livet sitt. Jeg kjente han ikke en gang,men jeg sørget. Noe døde i meg også. Så gjentok drømmen seg på nytt, 2 ganger til…

I dag så har jeg liksom følt at noe ikke er som det skal..som at noen er tilstede..men det er jo ikke det heller…ekkelt.

Men nå er E. komme på besøk, og hun skal overnatte her i natt, så det blir bra.

Ellers er halsbetennelsen kraftig. Men tar penicillin, og ibux, så det går seg vel til..
Snakka med jobben, og skal ikke jobbe i morgen heller.

Har vaska hos husverten, og fikk penger for det.
Fått i meg en yogurt og en rett-i-kroppen suppe. Fortsatt vondt å spise…urk.

jaujau, langt innlegg i dag, diplom til dere som har orka å lest hele.

2 thoughts on “En jævlig natt!!!!!!

Legg igjen en kommentar

