Tomt.

Det er ganske tomt i topplokket her for tiden, det er akkurat som jeg har fått en shut-down for det meste. Når det er en del jeg ikke ønsker å skrive om, så blir det selvsagt begrenset i hva jeg kan dele. Men jeg lever, og jeg kommer meg gjennom dagene. Jeg har påskeferie nå, fri fra kurset hele uken. Greit nok det, selv om det ikke hadde spilt noen rolle for meg om det hadde vært fram til onsdag. Jeg kommer nok til å savne gjengen i gruppen, men jeg reiser hjem til Kr.sund på tirsdag og blir der hele påsken, og det blir koselig. Hele familien blir samlet, og jeg gleder meg til å se tantebarna mine igjen. Har ikke sett dem siden midten av januar nå. Så nå skal det klemmes og koses daglig i en uke framover.

Det går sånn tålelig opp og ned her, sånn spisemessig, selv om ikke hver dag er like enkel. Men jeg spiser (og beholder), så jeg fungerer. På fredag var vi gruppen på tur, der det var grilling. Maten skulle være sunn, heldigvis, så jeg slo til med litt fisk i tillegg til grønnsaker. Jeg tok faktisk litt ris også, selv om det er noe jeg ikke spiser så mye av. Mye frukt ble det også, så det føltes som jeg hadde spist for en hel dag bare på de timene kurset varte. Men jeg hadde det kjekt, så jeg prøvde å ignorere de tankene av dårlig samvittighet som dukket opp, de som sa at jeg godt kunne ha kuttet ut de bitene med fisk, og det lille jeg spiste av ris. Været var veldig fint den dagen, så en i gruppen og jeg, gikk hjem. Det er en lang tur i seg selv, så kroppen tok ikke akkurat skade av maten den fikk. Den var vel sjeleglad for litt fisk også, det er ikke akkurat noe jeg bøtter innpå av. Jeg spiser veldig mye frukt for tiden også, fordi det er tilgjengelig på kurset hele dagen. Så det blir jo både frokost og lunsj der.

Så nå er det kursfri, fra tirsdag av blir det treningsfri, og jeg er behandlingsfri fram til neste onsdag. Det er overkommerlig, for jeg skal jo tross alt hjem til mine. Nå skal jeg bare komme meg gjennom resten av denne lange dryge søndagen, og morgendagen. Jeg har en del ting jeg må få gjort i morgen, så da får avreisen bli på tirsdag. Satser på fint vær, sånn at det går an å komme seg litt ut også. Påsken i fjor var jo helt tragisk sånn værmessig. Holdt jo på å snø inne. Ikke bare det at det snødde, men det blåste noe sinnsykt også, så det så ut som virvelvind utenfor stuevinduet, og det var helt håpløst å bevege seg ute. Innepåske kan bli veldig lang. Nå krysser jeg fingrene for et litt bedre påskevær. Jeg vil gå turer, og jeg vil knipse litt bilder. Drittlei av omgivelsen her kan man si.

En av de i gruppen min knipset også noen bilder da vi hadde tur på fredag, og han hadde lekt litt med et bilde av meg, og jeg fikk det. Jeg elsker jo lilla, så redigeringen ble jeg veldig fornøyd med altså. Må jo bare dele det her.

lai copyOm jeg ikke finner det for godt å skrive før jeg drar, så får dere ha en finfin påske.

17 thoughts on “Tomt.

  1. Utrolig stilig bilde, jeg digger lilla selv🙂❤ Koselig å treffe hele familie og tantebarn i ferien, håper du får en goo ferie og kost deg masse, det fortjener du virkelig❤❤
    Så flink du var med maten, sterkt <3<3❤
    Goe påskeklemmer til deg❤

  2. the picture is realy beautiful … im proud of you eat the fish !! hope you have a great wunderful exciting time with easter <3<3 :-3

  3. Så fint det bildet er, lilla er superfint!;) Syns også headeren er kjempefin, så vårlig😉 Ønsker deg en god påske!

  4. Unnskyld at jeg er dette,Laila,men jeg har et snev av urolighet for deg.Fra å formidle så mye,så er det så stille,men det skjer kanskje mye på det indre plan.Åh,hva kan jeg vel si…Håper bare det er bra med deg allikevel.
    Bare gode tanker fra meg,Eia.

    • Hei du🙂 Ingen grunn til bekymring, det skjer ting rundt meg, i positiv retning, sånn ytre sett, samtidig som det er ganske blankt, eller litt svart, på innsiden. Liksom litt tom for å dele ting på en måte. Men jeg lever🙂
      Takk❤

Legg igjen en kommentar

