Mareritt sa du?

I går hadde jeg nesten ikke lyst til å slå på pc’n, av den grunn at jeg ikke nesten ikke orket dette valentines mølet som florerte rundt, spesielt på facebook. Hærregud, kan jeg ikke få oppmerksomhet andre dager i løpet av året, så kan det bare være for min del. Ikke at jeg får roser eller sjokolade andre dager heller for den del, det må jeg pokker meg kjøpe selv. Det er ikke like gøy. Kanskje blir den dagen litt kjekkere når en høy kjekk mann vekker meg med en kopp varm sjokolade, gir meg en haug med sjokolade og en feit haug med roser. Men det hadde selvsagt vært kjekkere om det hadde vært på en any given søndag eller noe, de dagene er jo gørre kjedelig at det er til å dævve av. Jeg måtte pokker meg lage varm sjokolade selv i går jeg. To stykk, men det er nok best på den måten, for jeg lager den jo på mitt vis, ikke bare en sånn støgg rett i koppen greie. *Grøøs og gru*.  Kan det regnes som selvmedfølelse? Å gjøre noe hyggelig for meg selv? Noe jeg fikk fortalt på Modum at jeg burde lære meg å gjøre. Hvis det telles, så er jeg sykt flink, siden jeg gir meg selv dette daglig. Må jo nesten regnes som framskritt, siden jeg nå klarer å unne meg to kopper daglig, fram en som det var tidligere. Jaggu. Men, jeg fikk en melding om at noen hadde sendt meg sjokolade i går da, og siden det er sendt på denne teite dagen, så telles det kanskje likevel? Jeg fikk jo litt oppmerksomhet da, selv om ingen av oss er fan av den dagen. Men det var jo hyggelig da, blir enda mer spennende å få den i postkassa så klart, og det vil jo skje på nettopp en any  given day. Ikke en søndag da riktignok.

 

Her en dag var jeg forresten på et møte der jeg fikk bekreftet noe i forhold til det ene valget jeg må tenke på. Derfor har jeg noen argumenter i forhold til det. Ikke at det gjør det noe enklere av den grunn altså, men det gjør hvertfall at jeg må tenke i de banene jeg i grunnen hadde tenkt det i første omgang. Dessuten er jeg i ventemodus i forhold til noe annet, som vil gjøre at jeg må tenke enda mer på det ene valget jeg tenker på. Geeesh. Joda, neida. Puslespill sa du? Oh yeah.

 

Gud for et spennende og sammenhengende innlegg du. zzzzz. Nå vurderer jeg bare å slette hele dritten her…men så er det jo fredag da..noen forventer kanskje søkemotor? Ikke at det er noe spennende heller, for det er jaggu meg ikke mye å plukke opp for tiden…gawd.

 

jeg føler at noen klyper meg i magen hva er det – noen som klyper?

drømmer om mann med ekkelt smil – Høres ikke ut som et mareritt akkurat, med mindre du er lettskremt så klart. Mine er litt verre enn som så..

tenker syke tanker – Menn med ekkelt smil? Gosh så sykt.

kan unge mennesker plages med iskalde føtter – Kan jeg ikke tenke meg.

hvit skinnvest – Det er hvertfall noe du aldri kommer til å se meg i. Hvit liksom..

hvordan ser en tannlegestol utDet er mareritt det!

jeg lovet deg aldri en rosehaven – Som at jeg ikke har lagt merke til det liksom. Den dukket hvertfall ikke opp i går..Ikke det at jeg har plass til noe have her heller..

 

See? Det var alt som dukket opp blant alt sykdoms søk liksom…mareritt.

4 thoughts on “Mareritt sa du?

  1. Er ikke helt fan av dagen selv heller, lukker øynene og later som jeg ikke så alt om det hehe😉 Godt med noen artige søkeord, gir meg alltid en smil🙂
    God helg Laila og takk for søkeord for da vet jeg at det er fredag❤❤

  2. Enig med deg det er en dum dag, er man glad i noen så er blomster og sjokolade nesten mer velkomment på en blåmandag.
    Det virker som du står ovenfor noen valg, følg magefølelesen hvis det er mulig.
    Ønsker deg en så fin helg du kan ha, og kos deg med varm sjokolade det fortjener du.

    • Magefølelsen er ikke tilstede, og det avhenger litt av andre ting som ikke er helt klare akkurat nå..så ja..
      Takk for det, god helg til deg også🙂

Legg igjen en kommentar

