Godt nyttår.

Ooooy. Klar for et nytt år? Vel, for meg er det en bare en helt ny dag, etterfulgt av andre, men så er det jo det der at det liksom er en ny start likevel da. Som tidligere år, så har jeg ikke satt meg opp nyttårsforsett, er ikke helt min greie å gjøre det, skjønner ikke poenget rett og slett. Skal jeg ha mål, så får de da være  på enten kort sikt eller lengre sikt, ikke nødvendigvis i løpet av et år. Og heller ikke at det må være fra 1.januar til neste 1. Jeg kan jo være litt rebelsk og starte 13. februar f.eks.

Det var en steike rolig dag her i går, ikke akkurat noe action for å si det sånn. Nyttårsaften er oppskrytt synes jeg, ikke noen forskjell fra alle andre dager, foruten at det skytes opp raketter, og at maten er noe annerledes enn den grå hverdagen. Jeg er ikke videre fan av raketter heller by the way, greit nok at det kan være flott å se på enkelte av dem, men jeg synes samtidig det er tragisk å se hvor mye penger som sendes opp og gir et par pang pang. Men folk må for all del bruke penger på det, jeg kommer ikke til å gjøre det, og har vel aldri gjort det, såvidt jeg kan huske. Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange skader som har oppstått pga raketter i år. Noe som skal gi noen sekunders flott skue blir ofte til store skader. Så hvor mye verdt det er det egentlig? Jaujau, be my guest.

Har nå min siste dag i Kr.sund, reiser tilbake til Molde i morgen. Skal være glad da jeg kommer meg inn døra hjemme, for jeg kommer til å bære meg skvett ihjæl. Ser fram til å komme meg på trening igjen nå, hele julen har mer eller mindre vært bevegelsesløs. Blir dessverre alt for mye innesitting, og det blir liksom et tiltak å komme seg ut. Men nå skal det bli andre boller. Sånn sett er det godt at jula er ferdig.

I dag har jeg fylt ut skjemaer i forhold til oppfølgingsoppholdet jeg skal ha på Modum fra neste søndag av. Hele 11 skjemaer måtte jeg fylle ut, trodde ikke mine egne øyne da jeg logget meg inn. Det ble en del spørsmål å svare på kan du si. Tror jeg satt i 1.5 time…djeez ass. Men greit å ha det gjort nå da. Får resultatene da jeg kommer dit, og så skal det vel prates litt om da sikkert…hurra.

Ja, nei, kveldsmat hos en tante om en liten stund her, så avslutter bare, har ikke noe spennende å dele likevel.

 

godt nyttår

18 thoughts on “Godt nyttår.

  1. Godt Nyttår, Laila! Jeg er heller ikke noe videre begeistret for nyttårsaften og nå ser jeg sånn frem til vanlig hverdag igjen at jeg skal sprette en julebrus klokken tolv i kveld. Høhø😛

  2. 11 skjema?!! ajajjj, da kommer det vel til å ta meg 3 timer da!! usj, må vel bare få ut fingern og få det gjort! Neste søndag!!! uæææ, det er jo snart! GruuuuGleder meg😉
    Godt nyttår til deg og🙂

  3. Godt nytt år, Laila! Håper året bringer deg mange gode stunder og deilige minner❤ Ønsker deg lykke til på oppfølgingsoppholdet. Blir sikkert greit å få "friska opp" kunnskapen litt igjen, og bli minnet på hvilke verktøy du kan bruke når SF-monsteret blir for sterkt. De skjemaene er virkelige slitsomme. Men godt at du allerde har fylt de ut da, så slipper du å tenke på det når du kommer hjem, og det er vell forhåpentligvis siste gangen du må fylle de ut🙂

    • Dette blir et opphold på 5 dager bare da, så jeg vet ikke hvordan de har lagt opp programmet. Så rekker vel ikke akkurat å få pusset opp verktøyene så mye akkurat..men ja, nei, vi får se🙂

  4. Hjertlig godt nyttår Laila❤ Føles godt å ta d rolig oxo på en sånn kveld. De siste årene har ikke akkurat vært stille ved inngangen til et nytt år. Rakett-messig så liker jeg oxo best å betrakte fra trygg avstand. Har dessverre opplevd at nær familie har pådratt seg visse skader i slike situasjoner og dah får man liksom litt mer respekt, i alle fall for mitt vedkommende.

    Klem❤

  5. Godt nyttår Laila, håper du vil få et år med mange nye og gode minner, gleder meg til å følge deg videre❤❤

    Goe klemmer ❤❤

  6. Oj, det var mange sider å fylle ut… MEN som du sier så er det alltid greit å være ferdig med slike skjemaer. Dessuten vil nok resultatet bli benyttet!!
    Håper du får gode dager før du reiser til Modum❤
    Svar: Det betyr så ufattelig mye å høre deg si disse ordene! Mye fordi jeg vet at det er sant, mye fordi det stemmer med min situasjon, men også mye fordi det er godt å vite at du også er klar over dette! Begge to har slitt så lenge, og det er ikke rart at det tar tid.
    Ja, det du skriver om å være realistisk er noe jeg selv må minne meg på. Mye! Også da i forbindelse med nettopp tiden det tar før jeg kan "rette opp" i de feilene jeg har gjort i sa mange år.
    Jeg husker VELDIG GODT da du skrev om alle de dagene du ikke kastet opp, det var virkelig beundringsverdig!! Det er nå i det kommende året kanskje ikke så viktig at vi "aldri" kaster opp, men vi må også huske på alle de andre tingene vi gjør utenom selve maten. For eksempel hvordan psyken endres, det sosiale og livet generelt. Fordi det er vel ikke et bedre liv om vi "bare" slutter å kaste opp (håper du skjønner hva jeg mener)!
    Motivasjonen er på topp, tross det er litt humper i veien😉
    Stor klem jenta mi❤

    • Ja, de skal nok bruke resultatene på de skjemaene for å se hvordan det har gått det siste året..haff..
      Selv om vi ikke alltid klarer å tenke sånn bestanding, så er vi hvertfall klar over det, og det dukker jo opp innimellom😉

  7. Godt nytt år til deg også, Laila:) Jeg er enig med deg i både at nyttårsforsetter og raketter er teit (jeg er som bikkja, gjemmer meg helst under sofaen når det begynner å smelle). Men men, 2013 ønskes velkommen uansett:)

Legg igjen en kommentar

