Juleupdate.

Bloggingen blir ikke prioritert nå i jula, leser knapt nok noen heller. Jeg sitter i grunnen ikke så mye pc’n, men titter innom facebook i ny og ne via tlf. Det jeg er mest aktiv på er faktisk instagram og streamzoo (fun fun fun). Jula går sin gang her, stort sett sånn den alltid har vært, med masse julemat, besøk, filmer, kaffe, kaker, og sene kvelder. Det blir mye innesitting, men har kommet meg ut på noen få gåturer noen dager, med kameraet på slep. Regner med at jeg blir her til 2. januar, så får komme meg ut litt de neste dagene også. Savner å få en skikkelig treningsøkt for å si det sånn, så det ser jeg fram til ved å komme tilbake til meg selv igjen.

Gleder meg ikke sånn sinnsykt til selve reisen hjem, for jeg kommer til å bære meg skvett ihjæl. Trillekofferten var stappings da jeg reiste, og så kom det jo noen julegaver også da, så det blir mer å dra med seg tilbake igjen. Det er nesten så jeg har vurdert å pakke meg inn i 3-4 lag med klær, sånn at jeg kanskje får plass til noe i trillekofferten, av gaver. Heldigvis ikke fått så altfor mange store ting i år (noe jeg har gitt beskjed om på forhånd), så det skal vel gå bra. Vurderer å leie inn et pakkesel, så slipper jeg å føle meg som et selv, men det er vel ingen ledige på denne tiden tenker jeg. Det er jo bursdag like over nyåret også, best å ikke ønske seg noe tror jeg.

Må si at jeg har syntes det har vært ganske godt å hatt pause fra behandling, og at jeg ikke skal tilbake før 9.januar igjen. Gleder meg ikke akkurat til timen heller, for temaet før jul var ikke akkurat det festligste. Uansett, har blitt litt småkjent med en via instagram og streamzoo, og vi har chattet litt sånn utenfor de områdene, og det viser seg at han er psykolog, så han har jo «behandlet» meg litt som han så fint sa det, haha. Han spurte om det var greit først da, at han spurte og ga råd. Noe det selvsagt er, for på en eller annen måte så kom vi jo inn på temaet, og hadde jeg ikke syntes det var greit, så hadde jeg ikke sagt noe i utgangspunktet. Han bor i Nederland da, så kan jo dessverre ikke kidnappe han med hit heller da, høhø.

Reiser tilbake til Modum på 1 års opphold om 2 uker. Rart å tenke på at det alt har gått et år siden utskrivelsen. Tenker ikke så mye på at jeg skal tilbake, men kommer liksom på det sånn innimellom. Bør kanskje notere det når jeg kommer tilbake til meg selv, sånn at jeg ikke glemmer å reise, haha. Hadde vært litt kjipt når billetten alt er bestilt og betalt. Gleder meg til å treffe igjen alle der da, skal bli kjekt.

Ja, det var en kort oppsummering herifra, uten at jeg vil gå så altfor mye i detalj på enkelte områder. Det går greit, jeg overlever i år også.

Det kom litt mer snø også, men ikke så mye som jeg håpet på. Ikke at jeg er så glad i vinteren altså, men det gir jo ekstra julestemning, og det gjør seg på bilder. Her om dagen haglet det sykt da, og jeg holdt på blåse vekk da jeg var ute og gikk en tur. Ikke særlig digg å få en haglstorm midt i fleisen.

 

vanndamman

 

 

 

 

8 thoughts on “Juleupdate.

  1. Håper jula har vært mest positiv for deg. Ønsker deg en god romjul videre. Julen er utfordrende, men jeg tror det hadde vært ennå kjipere å boikotte den.❤

Legg igjen en kommentar

