Orker ikke.

Av ulike årsaker, så er jeg ikke helt der at jeg orker å komme med et søkemotor innlegg i dag. Men tenkte jo at jeg kunne opplyse at det var fredag likevel da, selv om det ikke er lenge igjen av den. Håper likevel at du fikk med deg at det var fredag, sånn at du ikke har gått glipp av hele dagen, bare  fordi du ikke visste at det var fredag. Jeg husket at det var fredag da jeg våknet i dag, og så glemte jeg det en gang tror jeg. Så kom jeg på det, og så glemte jeg det igjen. Og på vei hjem fra trening, så kom jeg på det enda en gang, selv om jeg ikke hadde glemt.

Jeg har fått et brev i posten…

6 thoughts on “Orker ikke.

Legg igjen en kommentar

