DU kan være med å gjøre en forskjell.

En av mine facebookvenner delte i går kveld linken jeg legger ved under her. Sånt gjør vondt i hjerterota. Jeg har hadde noen julekort liggende her, og skrev det ferdig og puttet det i konvolutt allerede i natt (rart hvordan jeg plutselig får en del å gjøre på nattestid..). I dag skal jeg poste det. Vil du være med å gjøre en forskjell for noen? For denne personen vil nok dette bety noe stort. Det vil ikke koste deg mye. Mitt ønske er at noen av dere tar dere tid til å lese dette, og gjøre det samme som meg.

«Enke uten familie ønsker noen å dele julaften med».  Les kommentarfeltet under artikkelen, der står det hvordan du kan få til dette.

Er du med? Det vil også gjøre meg glad.

 

12 thoughts on “DU kan være med å gjøre en forskjell.

  1. Jeg er virkelig med, skal kjøpe et kort eller lage et kort i kveld og sende i morgen. Utrolig sterkt og rørende langt inni hjerterota, takk for du delte så jeg kunne gjøre dette🙂❤❤

  2. Hei! Har lest litt på bloggen din. Har skjønt at du har vært innlagt på Modum. Lurte egentlig på hvordan det var på vurderingsoppholdet: Hvor mange jenter var dere samtidig? Hadde dere samme type spiseforstyrrelse alle sammen? Ble spiseforstryrrelsen mer trigget etter disse dagene? Tenker jo på hvis noen av de andre var tynnere, spiste lite etc.

    • Vurderingsoppholdet var skummelt og det var mange inntrykk på en gang. Men, alt var jo helt nytt. Likevel ga det et fint inntrykk. Vi var 5 stk sammen der, men det varierer. Vi hadde ulike typer sf. Vi blir anbefalt å følge kostlisten, sånn den vil bli ved innleggelse, men klart, vi ble jo ikke fulgt opp på det oppholdet, så det ble jo styrt av oss selv…men for min del så ga det hvertfall litt motivasjon, fordi det var så fint der, og vi fikk prate med de som var innlagt. Samtidig som det var skummelt så klart, for det gjorde jo at sf’n hylte og skrek.
      Jeg tror alle tenker tankene om at de vil være de tykkeste der, at alle andre er syltynne. Men, det er blandede grupper, alt fra undervekt til overvekt. Husk, når alt kommer til alt, så handler jo ikke en sf om hvor tynn man er..

Legg igjen en kommentar

