Kaputt.

Heeeelvete assa. Nå oppdaterte jeg noe her, og så bare forsvinner det??? Jaja, da orker jeg ikke prøve igjen…Da får det holde med søkemotor i dag…gaaaawd.

 

sti på øyelokket – En sånn sti som fører inn i skogen? Eller er det en snarvei kanskje?

give mig lidt med selskab så jeg ikke keder på arbejde – Jaha..men du skal jobbe når du er på arbeid skjønner du..skakke værra gøy.

hvordan skal man steke poteter i ovnen – Slå på ovnen, og når den har blitt varm nok, så slenger du inn potetene. Ikke akkurat noe IQ-test.

muskel mellom skulderblad – Nei, der er jeg helt løs, henger liksom ikke på greip kan du si.

juleevangeliet i strik – I strik? Altså, hvis du mener strikk, så har du en helsikes lang jobb foran deg, du burde kanskje ha begynt litt tidligere. Juleevangeliet er vel kanskje langt..men men..

svare på tja, hva skal man si? – Tja, si det..

for hver som liker sier jeg – Ja, det får’n si..

4 thoughts on “Kaputt.

Legg igjen en kommentar

