Over for denne gang.

Om noen timer vender jeg snuten hjemover igjen. Da er Oslodagene over. Ikke at jeg føler så veldig for å reise hjem igjen, men nå går hvertfall flyet avgårde senere i dag. Helga har vært veldig hyggelig og ikke minst nyttig. Jeg fikk truffet masse hyggelige jenter, både kjente og ukjente. Det er noe helt eget ved stemningen og samholdet mellom medlemmene i IKS. Tonen er lett og ledig, til tross for bakgrunnene til at vi alle er en del av denne organisasjonen. Der føler vi oss hjemme og avslappet, hvertfall er det sånn jeg føler meg der.

Flere av oss var ute og spiste både fredag og lørdag kveld. Veldig hyggelig, selv om det å spise middager fortsatt er en utfordring. Men godt selskap hjelper jo på. Lørdagen var alle ute samlet. Vi dro på en kinesisk/japansk eller noe i den retning restaurant, der måten var insane sterk. Tror ikke det var noen som gikk ut derifra uten svidd tunge eller hals. Hun som tok i mot bestillingene våre informerte oss riktignok om at maten var sykt sterk, men jeg trodde likevel ikke at mild skulle være så sykt sterkt. Klarte jo ikke spise opp alt en gang. Maten fløt i chillisaus. Holy crap.

Jeg har nå masse nyttige tips å ta med meg hjem til lokallaget mitt, så skal vi prøve og få gjort mest mulig ut av det, for å få hjulene til å rulle best mulig. Jeg fikk akkurat melding fra hun søte damen som intervjuet Camilla og meg på torsdag, og artikkelen står i avisen i dag… Jeg får ikke sett det før senere i dag, så aner ikke hvordan resultatet er. Jaja, ikke noe å gjøre med det nå uansett..

Nå er det bare 10 dager igjen til den planlagte temakvelden vår, begynner å bli litt stressa kjenner jeg…. Men, som de på hovedkontoret her sa, og flere fra andre lokallag, så må vi være forberedt på at det kanskje ikke dukker opp noen. Det er vi klar over, og forberedt på i grunnen, jeg kan skjønne at mange kanskje finner det vanskelig å skulle komme, men det får gå som det går. Kommer det ingen, så får hvertfall vi 4 en hyggelig stund sammen.
Om noen lurer på når og hvor det skal være (om det er noen fra fylket som leser her..For alle er velkommen) så er det den 15. november kl.18.30- 20.30, ved voksenhabiliteringen, den gamle psyk. pol., på nedsiden av sykehuset. Kom kom.
Vi kan kontaktes på molde@iks.no om noen lurer på noe. Ellers har vi vår egen blogg. Molde-iks

Nei, nå skal vi (svogern) min og jeg, kjøre inn til Oslo (er altså nå i Ski). Blir noen timer der for meg, før flyet suser avgårde i ettermiddag. Sikkert nyttig å vite vil jeg tro.

5 thoughts on “Over for denne gang.

  1. Du kom deg av gårde før snøen falt? Plutselig ble Oslo til et vinterland. Håper besøket ble som forventet, og mer til.

Legg igjen en kommentar

