Borte, men likevel her. På en måte.

Jadda, jeg sitter nok med gnagsår i rævskrotten allerede, når dere leser dette. Sikkert himla trøtt også, men forhåpentligvis våken i det minste. (Men vet jo aldri). Kjekt at det går an å skrive innlegg på forhånd, og planlegge publisering, så selv om jeg er borte, så er jeg her på en måte likevel. Aner ikke hvordan det blir med nettilgang i helga, jeg har en tlf som er litt kokko sånn sett, kommer seg ikke på nett overalt. Må vel legge den inn for behandling, sånn at det blir en mulighet, for det kan fort bli kjedelig å ikke kunne komme på nett til tider for å oppdatere seg på all dritten folk informerer om. Må jo henge med litt. Verst blir det vel for min ene partner in crime på instagram (jeg er moderator for den taggen som heter water_perfection), for to av oss er borte samtidig, og hun må gjøre jobben alene i et par dager, jaja, hun klarer vel det. Tredjemann visste ikke helt om han kommer seg på nett, men håpet det, sånn at han hvertfall kan hjelpe henne litt. I tilfelle jeg ikke kommer meg på nett. Det er jo tross alt en himla viktig jobb vi har der. (Selv om de som admin ikke liker at vi kaller det jobb, for det er jo bare på gøy). Morsomt da hvertfall, blitt litt kjent med dem, og kan i grunnen dele det meste. Ei godt voksen dame i USA, en unghingst i Canada, og så lille meg da. Cool.

Jada, neida. Jeg har det hvertfall helt sikkert kjekt i Oslo, alltid kjekt å komme tilbake hit, er jo masse fine jenter i IKS, så hyggelig å treffe på dem. Får sikkert med meg noe nyttig herifra også. Jeg kommer sikkert ikke til å sove så godt disse nettene, for hotellet ligger jo midt i sentrum, og det er helg, og det betyr vel partay og støy. Men men, overlever sikkert det også. Nei, får vel peile inn på et viktigere fokus her tenker jeg.

 

sjukk mann – Sjuk? Kjempe sjukk sjuk? Godt mulig, vet ikke om noen for øyeblikket. Kan opplyse deg når jeg vet.

sitte på huk – Det hender, men med skrale knær, så kneler jeg ikke så ofte akkurat. Føler meg ei skrulle på 80 når jeg reiser meg..

black pepper saus bunnpris – Ja, altså, nå er det ikke akkurat sånn at jeg er en matbutikk her, så skjønner i grunnen ikke helt hvordan du klarte å havne her..

oppdumgdumsiyl – Ja du kan så si…*sukk*

bjarte tjøstheim kjæreste – Hmm, søk om dette her hver eneste uke, men jeg tviler sterkt på at jeg er kjæresten hans. Aldri hørt om han hvertfall.

«føles ut som jeg er mett, kjenner meg sulten» – Eeeh…du føler deg mett, men likevel sulten? Sååå, hva blir det til?

lårmuskel markert over dump – Mener du fartsdump?

stikk i rumpe – Som jeg har nevnt noen gang før, så stakk jeg en passer i rumpa på en jeg gikk på barneskolen med. Han skjønte ingenting, men skrek opp som en stukken gris.

pinefull død for de som ikke klarer å holde kjeft på biblioteket – Oiisann, hissig?

 

Må vel være de kjedeligste søkene i manns minne. Kjedet meg nesten ihjæl.

 

Legg igjen en kommentar

