Intervju gjennomført.

Tidlig i morges var det klart for intervju med avisen her i byen, angående lokallaget vårt, og den første temakvelden vi skal holde i midten av november. En veldig hyggelig ung dame kom for å intervju oss (vi var to), og knipse noen bilder i vinden (jeg finnes ikke fotogen, så det ble en del sletting av bilder…+ at vi selvsagt blunket på noen av dem, og håret blåste i alle retninger. Trakk på meg luen etterhvert..). Jeg tror vi fikk med det mest vesentlige + at hun damen hadde vært innom iks sin nettside og lest litt der også. Det vil faktisk bli en A-sak som hun kalte det, dvs at vi får en helside i avisen. Jædda…håper ikke bildet blir blåst opp voldsomt..(grøss). Men, positivt at de vil prioritere saken såpass hvertfall, for da kan heller ikke folk unngå å legge merke til den (håper jeg). Når den vil dukke opp i avisen var ikke helt avgjort, men hvertfall i løpet av de nærmeste dagene, så jeg er på en måte glad for at jeg rømmer byen i morgen (IKS lokallag- og landsmøte), og blir borte til mandag. (Kan jo fort bli litt stressende å bli kjendis mener jeg). Så da gjenstår det å se om noen tør å dukke opp på temakvelden da, kjipt å skulle stå der og snakke til oss selv, blir ikke særlig spennende i grunnen. Kaffe skal vi nok klare å drikke opp sånn i tilfelle, men hadde jo vært hyggelig å kunne dele den med flere da. Kan jo alltids håpe at noen fagfolk tar seg tid til å dukke opp også, for de tar ikke skade av å få litt inside information de heller….

Etter intervjuet tok Camilla og jeg turen innom en kafe for å skravle litt videre, og trøkke i oss noen kopper kaffe, før vi labbet videre. Stakk innom det ene kjøpesenteret her + en matbutikk for å henge opp noen plakater om temakvelden. Ikke at vi spurte om lov, så håper bare at det får bli hengende. Jeje, dagen rampestrek (uten at det i grunnen er så rampete). Jeg har fått hamstret inn noen miniprodukter til reisen i helga, orker ikke at de på flyplassen skal knebbe fra meg shampo, balsam, hårspray, tannkrem, deo and so on. Har på en måte planer om å dusje i løpet av dagene jeg er borte. Nå er det klesvask på gang (djez så interessant å vite), og jeg har stappet i meg hele 3 stykk kakemenn (enda en interessant opplysning). Har en sånn dag der jeg er insane sulten hele tiden, hva er greia? Har til og med (som vanlig) drukket en stor kopp varm sjokolade, som i seg selv en mettende. Jaja, det blir jo uansett mer mat utover dagen, har ingen videre plan om å sultestreike på noen måte. Nå er planen å legge meg godt til rette for å slappe av litt (blir litt skrullete i hodet av å snakke om sf i mange timer), og høre på lydbok. Får se om det blir en aldri så liten treningsøkt senere, for jeg skal jo tross alt sitte på ræva i mange timer i helga, for det er kurs i morgen, lørdag og søndag. Redd jeg kommer til å få gnagsår i skinka, men har jo selvsagt muligheten til å skifte sittestilling, og vi får noen pauser innimellom.

Har ikke pakket en dritt for turen i morgen enda, men har ingen planer om å drasse meg halvt ihjæl, så det blir rett og slett bare å kaste noen klær i en bag, og ferdig med det. Trenger ikke all verden for noen få dager. Jeg har en tendens til alltid å pakke med for mye, så skal prøve å begrense meg denne gangen (Haha). Må prøve å komme meg i seng til en noenlunde normal tid i kveld, for må opp tidlig i morgen. Kurset begynner kl. 12 alt, så må ta et tidlig fly. Nå våknet jeg faktisk allerede i 06.30 tiden i morges, selv om jeg kunne sove helt til kl. 08.30 (ikke at det er så lenge heller da). Typisk å ikke få sove igjen. Meeeen, da blir jeg kanskje trøtt litt tidligere i kveld da. Kan jo håpe på litt søvn i natt også.

Dagen har hvertfall vært nyttig og god så langt, så satser på at resten av dagen blir likedan. God altså.

10 thoughts on “Intervju gjennomført.

  1. Så bra at det blir en A-sak!🙂 Lykke til med både oppslag og temakveld.
    Også må du ha god tur til Oslo! Det blir nok fint å komme seg litt bort, er godt av og til🙂

  2. Bra de ser at den er en viktig sak🙂 Håper vi får se resultatet!
    Lykke til i Tigerstaden Laila.

    ps! hadde det ikke vært så langt borte skulle jeg jammen dukket opp på den temakvelden

Legg igjen en kommentar

