Boken er snart i butikkene!

For en liten tid tilbake, så skrev jeg at jeg fikk lese manuset av boken til fineste Kristine. Hun skriver sin historie om anoreksi, hvordan den opptok så mye av livet hennes. Hun skriver om alle kampene hun gikk gjennom. Nå har boken vært i trykk, og er snart ute på markedet. 15 august skal den stå klar i butikkhyllene. Jeg anbefaler selvsagt boken på det sterkeste. Løp og kjøp, snart. Jeg har fått lov til å stjæle bildet hun har lagt ut på facebook siden, så da kan dere jo få se hvordan boken ser ut, sånn at dere vet hva dere skal se etter når dere skal kjøpe den. For dere skal kjøpe den, ikke sant?

 

Og som hun også nevner i bloggen sin, se øverst til høyre på omslaget, for en ære å få i boken!!

Masse lykke til med lanseringen kjære fine Kristine!

20 tanker om “Boken er snart i butikkene!

  1. Hurra for Kristine! Også Skårderud som etterord da! Denne er nok verdt å lese ja – og gjett om jeg skal! :)

  2. Nå trodde jeg sannelig du skulle gi ut bok, for den hadde jeg i tilfelle hvertfall løpt og kjøpt. Men nå skriver jo du en flott blogg som garantert kommer ut i bokform en gang :)
    Men ja, den boka har jeg lyst å lese, spennende og sikkert veldig lærerik..
    klem

  3. TUSEN takk for fantastisk fint innlegg, Laila. Jeg blir rørt og glad for at du bryr deg om meg og boken. Og takk igjen for innsiktsfulle og verdifulle tilbakemeldinger på manus – you rock!!!

    Nå er jeg ekstremt nervøs og spent på lanseringen… :-S Og takk til dere som sier dere vil lese – det betyr så mye for meg. Så mange fine kommentarer :-) I love it.

    Takk, nydelige Laila!!!

    • Skulle bare mangle mener nå jeg da :D YOU ROCK, og jeg vil selvsagt være med på å «reklamere» for ditt verk som du har jobbet så hardt og lenge med :D Du fortjener virkelig en stor belønning for strevet, i form av at folk løper og kjøper ;)
      <3

      • Fantastisk bok! Fikk den i posten i går, og er allerede snart ferdig med å lese den :-))

  4. JIPPI!!! Endelig fikk jeg lagt inn kommentar! Eneste som skulle til var ikke å bruke min egen mac. Og bruke en gammel emailadresse. JESS!!!!

Legg igjen en kommentar

