Overdose.

Kroppen er tappet, beina er gele, huden prikker, det suser i hodet og øyene truer med å klappe igjen. Jeg vet ikke om jeg har feberfantasi, eller om kroppen rett og slett bare er kokvarm. Det verker under beina, jeg er sliten, ganske tom for energi. Overdose på frisk luft. Jeg har travet opp og ned i marka omtrent siden jeg stod opp i dag. Jeg har funnet meg en ny vei til jobb, skog omtrent hele veien. Oppover så klart, stigningen endret seg ikke akkurat, bare fordi jeg fant en ny vei. Jeg har sett maur, biller, mark, og en til min store fryd en øyenstikker. Den var borte omtrent før jeg rakk å sukke ferdig. Jeg traff ikke på elg da, selv om jeg var på utkikk.

Jeg har vært innpakket i to lag klær, for her vet man aldri om man står opp til vår, sommer eller høst, selv om det er sommer. Sola tok seg selvsagt bryet med å komme fram i dag, helt sikkert fordi jeg hadde pakket på meg sånn. I går, da jeg kun hadde ett lag, da regnet og blåste det kaldt. Jeg har svettet ut flere plagg, jeg er helt stram i trynet etter flere timer i sola, og jeg har til og med klart å hanke inn hele to myggstikk. Eller, det var vel i grunnen knott som gikk til hardt angrep. Jævla tøffe i trynet de der assa.

Guess what? Jeg har spist en kanelsnurr i dag. God var den og. Helt fersk. Hjemmelaget. Fikk nesten ikke dårlig samvittighet. Ok da, litt, men ikke mer enn at jeg klarte nyte den likevel. Da jeg kom hjem så fant jeg en sånn der litt skummel konvolutt som ventet på meg. Hater sånne konvolutter, hvertfall når jeg ikke venter noe som skal anonymt. Jeg kjenner liksom den derre gufne klumpen i magen, og den første tanken er : Hva nå da? A fuckings kredittkort….Og jeg bare…lol. Første tanke? SAKS. Den kortet rekker ikke å bli gammelt, for å si det sånn.

Det skjer i grunnen svært lite spennende ting på denne kanten her. Det er liksom jobb og trening det går i. Og nå håper jeg det blir fint vær i helgen, sånn at vi får kommet oss avgårde på den turen til Geiranger og trollstigen. Jeg er meget klar for å shoote litt mer bilder. For å si det sånn. Trenger litt avkobling, la tankene få hvile på noe hyggelig og fint. La de tunge og vanskelige tankene og følelsene få flyte vekk med skyene for mange timer. Kjenne litt på lykke, litt hverdagsmagi. Selv om det er på helg. Helgemagi.

Nå har jeg også fått sletta mange bilder fra bloggen min, renska opp i litt grums og gammelt støv. Må jo ha litt plass til nyere bilder som kan dukke opp innimellom. Nå poster jeg bildene for det meste på instagram, og derifra deles dem på facebook, twitter og tumblr.

Jeg fikk spørsmål her om dagen om jeg ikke kunne legge ut noen bilder jeg er fornøyd med, og hvorfor jeg er fornøyd med dem. For noen uker siden la jeg over alle bildene jeg hadde på pc’n over til cd’er. Det var….en del, for å si det sånn. Så nå har jeg kun bilder fra mai/ juni liggende. Jeg har jo alt postet en god del av dem tidligere, i form av collage. Det vil sikkert bli flere av dem framover, sånn innimellom. Det er jo begrenset med kapasitet i bloggen, hvor mye bilder jeg kan laste opp, derfor blir ikke bloggen bombadert. Derfor opprettet jeg for noen dager siden bildebloggen på tumblr. Da kommer jo bildene automatisk opp når jeg poster på instagram. (Laipai er brukernavnet mitt på instagram btw) Jeg har jo en egen wordpressfotoblogg også, men damn så dårlig jeg er på å legge ut bilder der. Får se om jeg sletter den eller ei, siden jeg nå har en ny på tumblr. Får se hva jeg gjør.

Kan jo slenge med et bilde her sån på tampen da, siden det bll etterspurt. Jeg er veldig glad i å ta marco bilder, og nå på sommeren blir det jo en del blomsterbilder. Mye fint å se. Så da knipser jeg jo i vei da. Og siden rosa og lilla er så fint…

 

9 tanker på “Overdose.

  1. Knall fint bilde!! 🙂 Øyenstikker er kule, kaller de for helikopter hehe.. Håper selvsagt du møter på en elg, så lenge den ikke angriper deg. Ellers finnes det elg i dyreparken, den kan du kanskje klappe også om du er riktig så heldig
    klem

Legg igjen en kommentar