Tusen takk.

Jeg har mange jeg ønsker å si tusen takk til. Folk som på en eller annen måte har betydd mye for meg. Siden mange av dere leser bloggen min fast, og legger igjen så utrolig fine tilbakemeldinger til med. Dere er fantastiske, alle sammen. Jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen. Takk.

Vennene min som selv er i samme, eller lignende situasjon selv. Jeg vil takke dere for at dere på en eller annet måte har gitt av dere selv, delt deres opplevelser Fordi dere er villige til å stille opp når jeg trenger det. Meldinger, mail og brev, det gjør dagen min så mye bedre. Takk. Spesielt vil jeg rette en stor takk til den flinke jenta som har truffet meg å kafe, og i tillegg tok turen til Modum for å besøke forrige søndag. Jeg er veldig glad for at vi ha funnet tonen sammen.

Til min søster og svoger, for alt dere har gjort for meg så lagt. For interessen dere viser, alt dere har stilt opp meg for å ordne visse ting for meg. Jeg setter så uendelig stor pris på dere.

Min kjære individualterapeut på Modum, du er rå. Du er faktastisk. Du er den kuleste dama jeg har vært borti, og jeg er så veldig glad for at jeg fikk akkurat deg. Jeg har satt stor pris på timene vi har hatt sammen, alle vinklingene du har gitt meg. Jeg skulle mer enn gjerne tatt deg med til Molde, og fått deg med videre  i prosessen her. Jeg digger deg tvers igjennom, det skal du vite.

Til min primærkontakt, du er så søt og tvers igjen god. Jeg har satt pris på samtalene vi har hatt, for di forståelse, fordi du var der da jeg gråt og var så frustsrert. Jeg kunne ikke hatt noen bedre for meg. Jeg skulle gjerne hatt deg med videre her i Molde også. Gruppelederen og en av de andre primærkontakten skulle jeg også helst tatt med meg. Dere får ha i bakhodet at det er Molde jazzfestival her i om ikke så lenge, dere må gjerne ta turen hit for å besøke meg. Jeg savner dere utrolig masse.

Til kveldspersonalet som er så fine. Den snille mannen for hans humor og fordi han er en gledespreder. Takk for samtalene vi har hatt, takk for kvelden med julestjerna som pynt på dasslokket. Du fikk meg til å le. For kjøreturen vi hadde på glatta, da jeg satt og var bekymret for om vi sklle kjøre i grøften, og jeg muligens måtte ha tatt steget opp til traume avdelingen. Uansett fikk du meg atter en gang til å smile og le. Til tross for at det var en tung mandag for meg,

Til kjære fine T., for samtalene vi har hatt, for klemmene jeg har har fått. Skulle ønske jeg hadde fått sett enda mer til deg, for du er den aller beste. Jeg liker deg veldig godt du kjøre fine dame.

Til G. som har en sær og morsomme humor, man kan da bare ikke la være å like deg. Du er kul dame. Ernæringsfysiolog, treningspedagog og lege, fordi dere er så fine mennesker som det er lett å bli glad i, fordi dere er så søte. Vil ha hele spisteamet her, fordi dere er en utrolig fin gjeng.

Til gruppen min, jentene mine, dere er de beste. Synd vi ikke får mer tid sammen. Jeg skulle gjerne ha bodd på Modum enda lengre, bare for å ha vært sammen med dere alle vakre sjeler. Vi har vært den aller fineste gruppen. Ssf squad ♥

Til min kjære, nå eks, behandler her i Molde. 3 år har vi hatt sammen. Nå er behandler-pasient forholdet over, noe jeg ikke på noen måte liker. Vi har hatt våre små fighter, men det må jo til. Du har fått meg til å reflektere og jobbe. Du kjenner meg ut og inn, over flere år, det blir nå rart å ikke skulle gå hos deg mere. Du komer til å bli savnet.  Heldigvis prater vi jo ofte sammen likevel. Jeg setter stor pris på deg.

Takk til alle andre som på en eller annen måte stiller opp, enten ved kommentarer i bloggen min, mailer, meldinger på facebook osv. Takk til alle dere som følger bloggen min, ellers som bare er innom i ny og ned for enten å lese, eller kommentere. Jeg setter stor pris på det.

Jeg har hatt mange gode relasjoner, og jeg veier dem høyt, så høyt at de som ikke har gitt meg noe konstruktivt rangerer langt ned på listen, helt ned på minussiden. Dere kan aldri måle dere med overnevnte mennesker. Ikke trenger jeg dere som drar meg ned heller, dere betyr ingenting for meg.

Tusen tusen takk alle sammen som har gitt meg mye, dere er verdsatt høyt. Jeg ville bare at dere skal vite det.

26 thoughts on “Tusen takk.

  1. Tusen takk selv,Laila ❤
    Er så glad jeg begynte å lese bloggen din i fjor høst,det har gitt meg veldig mye. Du er fantastisk!!! 🙂

  2. LAILA- tusen takk for at du er den du også 🙂 har fulgt bloggen din veldig lenge nå. siden lenge før den første innleggelsen din. Jeg er ikke alltid flink til å kommentere, men du skal vite at jeg leser alle innleggene dine, at jeg tenker på deg til stadighet, og sjekker innom bloggen din inntil flere ganger daglig, for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe innlegg. Du gir så mye av deg selv, og det er jeg takknemlig for. og dessuten er du en stor motivasjon for meg, og helt sikkert for veldig mange andre også. Det er mange blogger jeg ikke leser mere, pga at de er for triggende, men opplever så absolutt ikke det med din blogg. 🙂 Takk Laila 🙂
    føler på en måte at jeg kjenner deg litt, selv om jeg aldri har truffet deg. klem fra vibeke L 🙂

  3. Flotte Laila takk for du deler av deg selv her på bloggen din, jeg er glad jeg fant denne bloggen og deg, det har hjulpet meg mye og liker å følge deg ! <3<3

    *mange klemmer* ❤

  4. Takk for du takka, som ei venninne av meg ville sagt! 😀 Takker deg også, for alle hjertene du så varmt sender meg, og for at du deler slik at vi andre kan dra nytte og lærdom. Du er fantastisk, Wonderwoman! ❤

  5. OJ… Først og fremst må jeg si at jeg nå ble litt satt ut… Satt ut fordi du tok deg tid til å takke meg; satt ut fordi jeg ble rørt av det du skrev.
    Jeg ble også litt stolt av å se at jeg faktisk allerede betyr noe for deg; varmer meg veldig å vite at den kontakten vi har fått er ekte og vil bygge seg mye sterkere ❤
    Synd vi bor et stykke fra hverandre, men vi treffes jo igjen. Og DET gleder jeg meg til allerede!!
    Betyr mye disse ordene du skrev, det skal du vite ❤
    Og samtidig må jeg si at det var fint av deg å takke de som betyr mye for deg og som støtter deg. Det viser hvor flott personlighet du har (akkurat det viste jeg jo allerede da!!).
    Så vit at du ikke bare er fin på innsiden, men også på utsiden! Du har et utseende som det stråler vakkerhet av ❤
    Takk for at du er du og for at vi har funnet hverandre!

    Svar: Ja, det er godt å lese at han hadde slike store "problemer", men i dag er så mye, mye bedre!! Samtidig er det godt å se at han som hadde/har "alt" også kunne bli rammet av dette (om du skjønner meg!).
    Og det er bra at kjente personer våger å gå ut med sin historie.
    Ja, en dag blir vi BEGGE to friske og raske! Og tenk når vi sitter sammen på gamlehjem da å mimrer om hvor "koko" vi var i hodet…haha
    ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

