Utslitt etter uka.

Jeg kjenner at det er litt godt at det er helg nå, at jeg kan slappe av. Uka som har gått har vært veldig intens synes jeg. Vi har jo ikke mye tid her nå, og det er ikke mye program, så det virker som at de skyter rett i heksegryta med det samme, straight to the point. Det har, hvertfall for min del, vært mye emosjonelt, veldig touchy temaer. Det er vanskelig å sitte i undervisningen av og til, timene med behandleren er rett på sak, ingen kjære mor. Vi har hatt et par pep-talker angående kostlista og trening. Vi har diskutert med spis-teamet, vi har vært både enige og uenige. Vi har igjen måtte fyllt ut skjemaer, et hav av spørsmål. «I løpet av de siste 7 dagene, hvor mange ganger har du tenkt slik eller sånn..?» «I løpet av de siste 28 dagene, hvor mange ganger har du overspist og kastet opp?» osv osv…Godt over 100 spørsmål. Så er det oppgaver jeg har fått. Det har kanskje ikke vært så mye på planen, med det har vært intenst. Det tar på.

Etter undervisningen tidligere i dag (som jeg kommer til å skrive om i løpet av helgen) så hadde vi gym som jeg kaller det.(Fysisk aktivitet) Scrable først. En haug med isporklosser med bokstaver slenges utover. 3 lag. To og to fra hvert lag går bort og henter seg en bokstav hver. Så gjelder det da å bygge ord. Enda bra jeg har spilt mye wordfeud i det siste. Mitt lag vant. Vi knuste laget som kom på andre plass med 50 poeng. Overlegent. Deretter ble det slåball. Det har jeg pokker meg ikke spilt siden barneskolen, så det var litt gøy. Men dette var jo ikke nok aktivitet for meg, så jeg fikk meg en times trening med vekter også. Utstyret her er ikke akkurat det største, så det gjelder å finne løsninger. Men det gikk fint, håper jeg kan bli litt støl i bryst og triceps i morgen…lov å håpe.

Hun ene i gruppa avsluttet oppholdet sitt i dag, så to av oss fulgte henne ned til Vikersund. Måtte benytte oss av fint vær når det endelig kom. Trist å ta avskjed med henne, men kontakten holder vi jo uansett. Har ganske nylig kommet tilbake igjen, er dausliten i beina nå kjenner jeg. Strax kveldsmat her, så tror bare jeg runder av her. Kjenner at jeg ikke orker noe stort og fornuftig innlegg i dag. Siden det er fredag, så tar jeg med noen søkeord fra uken som har gått. Orka ikke raske sammen så mange i dag, så det blir kun et lite utvalg.

brukket finger symptomer – at fingeren er smadret? At det gjør vondt? Hoven? Når beinet tyter veggimellom, så er det noe unormalt, da er den best sannsynlig brekt liksom..

piercing i kuken – Har vurdert det, men er redd det vil gjøre sykt vondt.

unge blir spist opp av alligator – Det er smågodt for alligatorer det. Litt sånn lørdagskos.

hvorfor ankelvekter farlig for knær – Hvis du har tenkt å pælme vektene inn i knærne så kan det vel fort bli farlig..

jeg klarer ikke kaste opp tips – kanskje du ikke har noen tips å komme med?

stille opp og telle oss – greit jeg kjeder meg altså, men det får da være måte på..

kan maur gi krav på redusert husleie – Nei, jeg kan få redusert husleie når maurene inntar leiligheten min.

pepsi boller – er det en ny fancy greie?

 

Nå stikker jeg.

15 thoughts on “Utslitt etter uka.

  1. Det høres ut som du har hatt en slitsom og intens uke ja. Du er flink! Det er en fin blogg du har. Ser frem til å følge deg videre. God helg 🙂

  2. Heavy uke du har hatt, flink du er som står i det og fighter slik du gjør, en inspirasjon ❤ ❤ Håper du får ei god helg, du fortjener virkelig det 🙂

    *klemmer* ❤ ❤

  3. At du er sliten betyr jo bare at du har jobbet meget godt denne uka. Og da har du all grunn (OG lov) til å være sliten!
    Håper du får ei herlig helg, får slappet litt av, samlet energi til neste uke og kanskje noe hyggelig vil skje i løpet av helga også?!
    Du fortjener en pause i den psykiske jobbingen nå mener jeg!!
    Energiklemmer ❤

    • Ja, trenger å hente meg litt inn nå tror jeg..det tar på. Regner med at helgen blir fin og avslappende, og ikke minst hyggelig 😀
      ❤ ❤ ❤

  4. Look a week down in the fierce tension spirit in the struggle, the hardship of, but it should be a good experience.

  5. Uff. De skjemaene er ikke akkurat morsomme å fylle ut. Jeg måtte fylle ut en del slike igjen for en uke siden etter min siste time på Levanger. Men det må gjøres så.. Thumbs up for research!

    Håper at helgen din ble fin, og at du fikk slappet av litt. Jeg har vært innom bloggen din av og til mens jeg selv har vært borte fra bloggverdenen. Må bare få sagt at jeg syns du er utrolig sterk. Beundringsverdig, rett og slett ❤

Legg igjen en kommentar

