Tilbake på Modum.

Jeg hadde sett for meg at dagens kurs økt skulle bli litt mer krevende enn gårsdagen, men faktisk så synes jeg det var veldig bra. Fokuset var på det kognitive store deler av dagen. Meget lærerikt og interessant. Det ble 3 runder med rollespill i dag også. Så nå har vi hatt en helg hvor vi har fått øvd på å være hjelpesøker (f.eks pasient/klient), hjelper (f.eks behandler) og observatør av samtale mellom de på. Nå kan jeg nesten bli behandler..høhø. Synd jeg har hatt min siste time med behandleren min, kunne tenkt meg å hatt muligheten til å korrigere han, haha.

Jeg var trøtt og sliten da vi var ferdig, men jeg er veldig glad for at jeg fikk med meg dette kurset. Kanskje jeg en dag kan bli kursholder, you never know. Rett etter kurset så satte jeg nesen videre for å treffe ei fra gruppa mi, før vi kjørte avgårde mot Modum. Utrolig koselig å se henne igjen. Vi var spente på om resten av gruppa ville komme.

Det var både rart og fint å komme fram. Jeg beinet inn for å klemme personalet og få utdelt rom, og jaggu fikk jeg ikke rommet mitt. Hurra. De hadde selvsagt akkurat dekt på kveldsmat da vi kom, og jeg som trykt i meg en yt mellommåltidsdrikk rett før..gawd. Men det var frivillig å spise da, og jammen spiste jeg ikke et par knekkebrød likevel. En god start? Hell yes. Har ikke fått spist så mye tidligere i dag da, siden det har vært kurs. Men jeg har spist noe altså, don’t panic. Dessuten var 4 andre kommet, så da var det kjekt å sette seg ned sammen med dem.

Da ligger vi 7 stykk henslengt i sofaen her og glaner tv. Det er ennå 2 stykk fra min gruppe som ikke har kommet, spent på om de kommer, men jeg tror de gjør det. Utrolig kjekt å være her igjen, godt å slenge ræva nedpå og slappe av etter en lang da. The game is soon on again.

12 thoughts on “Tilbake på Modum.

  1. Håper du får ei riktig god natts søvn den første natten der!
    Spent på å høre hvordan det nå blir de første dagene «tilbake» med gjengen, maten og behandlerene.
    Lykke til; tenk positivt!!!
    …nesten så jeg skulle ønske at det var meg som var der nå….. På godt og vondt 😉

  2. Lykke til på Modum ❤ Du er flink som spiste knekkebrød til kveldsmat når det var frivillig 🙂 Jeg har veldig tro på at du en dag er en som jobber for å hjelpe andre på en eller annen måte for du jobber så utrolig bra ❤ ❤

    *lykketilklem* ❤

  3. Velkommen tilbake holdt jeg på å skrive, så skreiv det allikevel 😀
    Men nå må jeg slutte å lese her, må jo få pakka og gjøre leiligheten litt ok, sånn i tilfelle noen MÅ inn, litt kjipt om det flyter her og der..
    Du får ha god helg ❤ klem

Legg igjen en kommentar

