I dare you.

Nettverket her jeg befinner meg er mer ustabilt enn mitt humør er på det verste, får jeg vet ordet av det så går det fra meget bra til gå rett i kjelleren. Tilstede…BORTE. Dette her skjer hver gang jeg er her på besøk, lurer på om nettverket påvirkes av meg…Jeg får hvertfall derfor bare skrive et aldri så lite kjapt innlegg her. Ikke at jeg har så fordømt mye å fortelle dere. Godt å være vekk fra Molde, å være sammen med familien. Maten har gått bra, og jeg har overlevd det. Hvem skulle vel tro det? Vel, ved å trre å prøve seg, så oppdager man at verden fortsatt vil bestå når man utfordrer seg. Det er utrolig hva man faktisk kan få til, om man bare våger å hoppe. I dare you to try.

Nå er det å følge litt med på rettsaken på tv her, må liksom få med seg litt, nysgjerrigheten lenge leve. Eller kanskje det bare kalles engasjement..mannene viser seg jo bare å være sykere og sykere. Om et par timer fyker jeg avgårde for å treffe en bloggvenninne, gleder meg. Kaffe og skravling er alltid like bra. New inputs, liker liker. I morgen er det duket for IKS kurs om kommunikasjon, er spent på om jeg får kommunisert noe som helst, men er jo blant likesinnede, så det går kanskje greit? Time will show.

Det var faktisk hakket før jeg glemte at det var fredag i dag, det hadde vel blitt krise om det ikke hadde kommet søkemotor i dag, det hadde vel skapt forvirring…Nå er det riktignok sånn at jeg ikke orker makke sammen så mye i dag, men har fått med noen til dere, bare fordi det er fredag.

pell deg vekk – Du kan pelle deg vekk. Jeg nekter.

fikk ting til leiligheten – Greit å ha ting da, ganske kjipt å bo i en leilighet som er helt skrapa liksom..

jeg er ikke singel, jeg er i et stabilt forhold med min frihet – Å ja, nå lurte jeg i grunnen ikke på om du var i et forhold da..men sikkert greit å vite..

tenner munnhulen – Sikkert bedre det enn å ha dem i øret f.eks..

dæh dæh dæh – går det bra med deg?

arendals pils – tviler sterkt på at den er å få i Molde…ikke har jeg smakt den heller…

i dag fikk jeg endelig kommet meg på trening igjen sammen med jente mi – Høres ut som det var på tide?

en fyr hadde vært fastspent til sengen så lenge at huden hadde begynt å vokse utover lærremmene han var bundet med – Jeg kan love deg at det ikke var hjemme hos meg hvertfall.

btw, pell deg opp hit, de kommer i morgen i stede – Vet ikke hvor trygt det er å pelle seg opp til deg altså..du høres litt hissig ut..

er stahet ,faste farger på klær tegn på psykiske forstyrrelser – Helt klart. Holdt deg langt unna folk med grønne klær…de er meget ustabil.

sprute sitronsaft på drøvelen – Kan jeg stå over?

vrengt truse – Når trusen er oppbrukt den riktige veien, så kan du bare vrenge den og bruke den på den siden, på den måten sparer du litt klesvask også.

stop, jeg vil ikke – Sorry Mac, men du må nok bare, her er det ingen kjære mor.

Ha en fin fredag folkens, gi dere selv en utfordring da, og la meg få vite hvordan det går. I dare you.

8 thoughts on “I dare you.

  1. Dumt om du hadde glemt søkemotor. Da hadde jeg ikke visst at det var helg! Håper du skriver litt om kurset, for det høres veldig interessant ut 🙂

  2. Lykke til på IKS og kose deg masse videre med familie og bloggvenn og alt du skal. Du er tøff og flink ❤ ❤
    Takk for søkemotor ord, nå er det endelig fredag hihi 🙂
    (skal tenke ut noe jeg kan utfordre meg på og prøve å gjøre det)

    *Klemmer* ❤

  3. Svar: Ja, jeg sitter nå med en virkelig god følelse etter at jeg traff deg i dag. Angrer IKKE et sekund!!
    Du er så utrolig god og varm; og jeg setter så utrolig stor pris på at vi snakket så godt sammen 🙂
    Du er herlig, og det kan jeg ikke fortelle deg nok 😉
    Varm klem igjen ❤

    • Det var veldig veeeldig koselig. Tiden fløy jo avgårde jo..men vi får prøve å treffes igjen 🙂 Takk for fine ord, og du, du er tvers igjennom herlig ❤

Legg igjen en kommentar

