Den flinke jenta.

Nei, jeg snakker ikke om meg selv her. Skjønt jeg er kanskje flink innimellom jeg også. Behandleren min derimot liker ikke at jeg skal kategorisere meg selv som enten flink eller dårlig utifra ting jeg gjør..Han har kanskje rett, sånn egentlig..Ganske irriterende egentlig, når det han sier er riktig. Likevel må jeg jo av og til klappe meg selv på skulderen, uavhengig av hva han sier. Nå er han jo heller ikke behandleren min lengre. Frekt.

I dag har jeg derimot truffet http://denflinkejenta.blogg.no En veldig fin blogg jeg har fulgt en god stund nå. Vi har hemmeligholdt dette litt, siden hun Blogger anonymt. Men jeg fikk lov til å linke til at det var henne. Nå får jo ikke dere se jenta bak bloggen uansett da. Men jeg kan fortelle dere at hun er en fantastisk flott jente.

Man kan jo aldri vite på forhånd hvordan utfallet vil bli in real life, selv om relasjonen via nett er bra. Det ble full klaff. Jeg elsker det når andre mennesker jeg treffer skravler like mye som meg. Det er ikke mye hyggelig å prøve å ha samtaler med noen som knapt åpner kjeften for å si noe. Pinlig taushet er kleint. Det ble alt annet enn det i dag hvertfall. Timene fløy avgårde. Skravla gikk i ett, på begge to. Da er det kjedelig å måtte avslutte, når man kunne ha pratet enda lengre.

Kjipt at vi bor i hver vår by også når det klaffet som det gjorde..men vi kommer jo uansett til å holde kontakten, og så får vi prøve å treffes igjen. Jeg hadde hvertfall 4 fine timer. Alltid hyggelig å treffe noen man ikke trenger å legge to pinner i mellom hos. Det føltes bare helt naturlig å dele det meste. Avslappende. Veldig koselig.

Og til deg vakre, flinke jente: du er tvers igjennom nydelig. Utrolig hyggelig å treffe deg. Om du har vanskelig for å tro på deg selv: jeg tror på deg, og heier på deg. Setter stor pris på deg og for at du er den du er. You are awsome. Glem aldri det.

I morgen er det klart for kurs. Det er et kurs for de som er med i lokallag, og etterhvert oppretter muligheten for tlf vakt, hvor de som har behov for å prate med noen kan ringe til. Da må man, som tlf vakt, ha en måte å forholde seg på, til den som ringer. Så i morgen blir det altså kursing om kommunikasjon i forhold til dette. En annen god venn av meg skal også på kurset, en jeg ikke har sett siden sydenturen vi hadde i fjor sommer. Så gleder meg masse til å se henne igjen, + alle andre IKS’inger. Ulempen blir å stå opp tidlig, for å komme seg inn til Oslo, men når jeg befinner meg i hus med tantebarn, så våkner jeg tidlig, for å si det sånn.

8 thoughts on “Den flinke jenta.

  1. Det er så godt å måte folk på ordentlig som man har bare har «møtt» på nett før når ting klaffer skikkelig! Noen av mine beste venner opp igjennom er folk jeg har møtt på den måten, og jeg tror at dersom man har god kjemi over nett så er det heller ikke usannsynlig at man har god kjemi på ordentlig. 🙂

  2. Nåååw, ikke ofte at jeg blir taus (som du har skjønt etter i dag), men nå ble jeg nesten litt tom for ord…
    Jeg er så utrolig glad for at vi har fått kontakt, og ikke minst for at jeg åpnet opp for muligheten å bli kjent med deg i den virkelige verden!!
    Og tusen takk for alle de vakre ordene du sier om meg; SKAL ta vare på de og lære meg å sette mer pris på meg selv!!
    Og du; takk for at du er du! At det viste seg etter møtet vårt i dag at du er MINST like god som du gir uttrykk for her inne! Du er verdifull jenta mi; og jeg heier på oss begge to ❤
    Og jeg gleder meg allerede til neste gang vi sees 🙂

    Ha en fin fin dag på kurs i morgen!

  3. Det hørtes jo utrolig koselig ut, moro å møtes utenfor dataen hehe 🙂
    Kan ikke skjønne at det går an å våkne tidlig med tantebarn i hus :p Raketten sover som bare det hjemme hos seg, men hos meg er det opp og hopp halv sju, alltid! :p
    Takk for kommentarer forresten, du er den eneste 🙂

  4. Det hørtes ut som et koselig treff og det er så gøy når det blir klaff og tida flyr og skravla går, det er et godt tegn 🙂 hehe våkne tidlig med tantebarn i hus hmmm hihi :p
    Lykke til på kurs flinke deg ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

