Knock knock

Pokker så godt det var å komme seg på trening igjen i går, holdt jo på å dævve av rastløshet på onsdag, da jeg hadde treningsfri. Jeg var støggtrøtt i hele går, men våkna da jeg trasket nedover mot trening. Og det gjorde seg å få svetta litt, og brukt kroppen skikkelig. Ser fram til en ny økt senere i dag. Har planer om å prøve å dele opp treningene litt, sånn at jeg tar noen muskelgrupper nå, og noen muskelgrupper da. Splitt-program. Sånn at jeg ikke rævkjører musklene helt, hver gang. Jeg tror det kan bli bra å legge opp treningen sånn at ikke hele kroppen blir totalt utkjørt for hver gang. Jeg er ikke interessert i å gå på veggen allerede nå. Så får gjøre det skikkelig. Så det.

Det har gått litt opp og ned med målsettingene for uka, noe har vært vanskeligere enn andre ting. Jeg har berget meg så langt, men visse tanker har dukket opp, suget etter overspising har vært tilstede. Kroppssjekking har vært litt til stede. Men so far so good. Men nå er det jo helg, og det er faktisk vanskeligere. Så jeg får bare prøve å holde ut. Skriver litt for hver dag, om hvordan det har gått, så skal jeg ta det med til neste time hos behandleren min, som er på onsdag. Humøret har gått litt opp og ned i takt med å jobbe med målsettingene. Enkelte dager har jeg bare lyst å fillebite hele prosjektet, men det ligger her fortsatt. Og jeg må jo ha det med på onsdag, så da vil det jo være litt dumt om jeg spiser det mener jeg. Dessuten spiser jeg nok fra før av om jeg ikke skulle spise papirene også.

Ble sittende å chatte med ei som er innlagt på Modum i går kveld. Og den snille mannen var på jobb, så hun fikk hilst han fra meg. Han spurte etter julestjerna, men den dævva jo før jeg dro derifra. Jeg har ikke kjøpt nye. Kjenner at jeg savner Modum til tider. Savnet er mindre nå, men når jeg har kontakt med noen av de som jobber der, eller som når jeg chatte med hun i går, så kjenner jeg ekstra på savnet. Men jeg skal jo tilbake en tur igjen om 3 mnd da. Ser fram til å treffe alle sammen da. Savner selve Modum, spis-teamet, og gruppa mi. Maten savner jeg derimot ikke. Den gruer jeg meg faktisk til…Og veiingen, gawd damn it! Men som sagt, ennå 3 mnd til. Først er det fredag. Søkemotor står for dør, og banker på. «Knock knock» og jeg bare «wtf?» «Kan vi komme innom?» og jeg bare..»gawd, be my guest»

Cyklotymi – Nei takk.

Klypa bikini – Jeg har ikke noen klype i bikinien, om det er det du lurer på. Eier ikke en enest klype. Jo, nå lyver jeg, jeg har en pølseklype. Tror jeg. Kanskje jeg lyver nå også, ikke godt å vite. Jeg har bikini da, flere stk.

Elg som sekk – Troor kanskje det blir litt tungt?

Hvor mange tenner skal man miste? – Hadde vært fint å ikke minste noen spør du meg..Men sånn er det, og siden melketennen skal ut, så husker jeg at jeg dro ut tre tenner på en kveld da jeg var lita. Da syntes mamma at det var nok.

Å ta imot er vanskelig – Ikke sjokolade.

Hvordan fange kreps? – Aner ikke. Men en gang så var det en krabbejævel som beit meg i tåa.

Metafor for sjokolade, stearinlys og pledd når – Hos Laila. Når. som. helst.

Hun bananer – jaha, hvordan bananer man?

Reise med spiseforstyrrelser – Ja det er ikke sånn at den blir alene hjemme akkurat.

Jeg tenker nok fry skjønner du vel – Nei, det skjønner jeg faktisk ikke.

Kiwi slepende – Kanskje han har vært på fylla..

Rumpehull – Hva er det for et dyr?

Ulv merke – Ja, de er ganske så sensitive, merker det meste.

Hva betyr å bevare fatningen? – Hvertfall ikke å klikke mentalt i vinkel. Treneren min sa en gang til meg at jeg hvertfall ikke var i vater da jeg var på fylla med treningsgjengen min et par dager før. M.a.o. så var jeg i vinkel..

Biter tenner hardt for å puste – Hvis du lar vær å bite sammen, men heller gaper opp, så får du kanskje inn litt mer oksygen. Det er viktig.

Ugle som har kjørt hardt i veggen – Aiaiai, du får skrape den ned og gi den munn til nebb om den er bevisstløs.

Assa hake – Javel, hake ja, det skal jeg huske på til neste gang.

Å spise blomster til frokost – Greit jeg har en greie med mate altså, men jeg drar den ikke så langt som at jeg spiser blomster til frokost.

Knekt pinne – Ligger noen utenfor.

Dødsfall «snu duken» – Hvis det er en måte å dø på, så skal jeg aldri snu duken, thats for sure.

Stivt og vondt i tanna og beinet etter rotfylling, hva kan det være? – Mmm..smerter?

Du er fin, kva skal jeg svare? – Nå ga du meg akkurat et kompliment, da er det jeg som skal svare, ikke du. Sååå..takk.

Tannpine helvete – Det er å underdrive.

Hvorfor er du så koslig? – Aner ikke.

 

15 thoughts on “Knock knock

  1. Er nok lurt og ikke kjøre kroppen for hardt ja. Konstruktivitet har ingen vondt av, skjønt jeg sliter selv utrolig mye med den biten. Det koster endel å finne balansen har jeg fått erfare, har en liten tendens til å overdrive alt jeg gjør serru.
    Du er god som gutser på og kommer deg igjennom 🙂

    «Hvorfor er du så koselig?» What you give, is what you get. Eller hur? 😉
    God helg ❤

    • Kjenner til kunsten å overdrive ja..høhø. Derfor må jeg prøve å planlegge og tilrettelegge litt istedenfor..God helg til deg også ❤

  2. Svar: Ja, det er akkurat det jeg også har forstått! Fordi jeg ikke har fokusert på meg selv den siste tiden (de siste årene). SÅ nå er det opp-og-frem for meg også 😉

    Men det tar jo selvfølgelig tid å endre min tankemåte, men føler at jeg er på riktig og god vei.

    Og så godt å høre at du også har innsett at du ikke lengre skal sette deg selv bakerst..

    Klem ♥

Legg igjen en kommentar

