Stikke fingeren i halsen en gang så er det gjort.

Jeg måtte bruke rå makt for å rive opp øyelokkene. Blæra var på randen til å renne over, og trengte skyss til dassen. Det går litt kjapperer når øynene samarbeider, framfor å gå i søvne. I tillegg er jeg så støl i leggene etter corepulstimen jeg var på på onsdag, at jeg går sånn omtrent ned i knebøy, med en svak hjulbeinthet fordi det gjør vondt å gå rett og slett. Vurderer å krype resten av dagen. Fikk selvsagt ikke sove før grytidlig i morges, den berømte søvnen tok seg umåtelig god tid før den gadd komme.

Jeg hadde planer om å gå meg en tur på besøk hos jobben i dag, men når det er typ 90% stigning hele veien opp, så hadde jeg ikke rukket å komme fram før de hadde stengt så lenge beina ikke hadde klart å stable seg opp og fram. Tror forresten ikke knærne har lyst at jeg skal krype heller. Får kanskje gå på armene i dag da. Litt vanskelig i dyp snø men..Kan kanskje rulle da, men ikke opp til jobb. Ser mørkt ut dette her, kanskje jeg må holde senga. Det blir dermed ikke trening i dag da, spørs om jeg ikke må ha Treningsfri i morgen også. Flax at jeg har mat i hus hvertfall.

Kom meg fint gjennom dagen sånn matmessig i går også, krysser fingrene for at helgen også går bra. Litt mer utfordrende det, og ekstra vanskelig når jeg ikke får rørt meg noe særlig i tillegg. Men skal gjøre mitt beste, små skritt. Jeg nevnte at det var helg ja? Fredag. Fikk dere med dere det? Fredag. Det betyr jo søkemotor. Så da har jeg rasket sammen et knippe av hva folk har søkt på den siste uka, som på en eller annen måte har gjort at de har funnet veien til min blogg.

knekt paraply – den ene dingsen inni paraplyen min er hvertfall ikke helt stabil..

hva spiser man med spiseforstyrrelser – Well, lets see…mat?

mat – bingo.

skader ved overdreven bruk av avføringspiller – Tja, kan jo nevne forvirra fordøyelse, ødelagt/forvirra tarm, og sår i ræva..Og jo, oppblåsthet og hard mage i dagevis før man får gått på do skikkelig, når man slutter med dem. Tips: la være å misbruke dem. Du taper kun væske, som du igjen går opp. Urealistisk vekttap m.a.o. om du prøver å gå ned i vekt.

det kan jeg levende forestille meg – Bra. Da er vel tipset riktig lest.

hvordan få nattevakt til å gå fort – Du kan jo alltids ta en titt her : «nattevakten»

булимия – som jeg skulle ha sagt det sjæl.

ruinert av dårlige tenner – Hvertfall av tannlegen..

våknet en morgen med ukontrollert urin lekk – hm, kanskje ikke drikk fullt så mye?

hvordan puster elg – nei, det er vel sånn omtrent som man gjør i en togatime vil jeg tro, inn gjennom nesenborene, ut gjennom nesenborene. Lurer på om elgen blir like sår som jeg blir av den pustinga…

rosa greier for halsbrann – tenker du på et sånt rødt brannslukningsapparat? Vil ikke anbefale å bruke det nedi halsen.

blir mett av nutridrink – tja, rart med det,  det er jo et sånt lite måltid da. Dessuten er de ganske kvalmende til tider, da kan man fort føle seg full i magen ja..

brytning i rapsolje og vann – høres ikke ut som min type idrett..har vannskrekk.

vg helg skjulte kamp mot bulimien – ja, rett som det er så skjuler de noe..

ja jeg er tynn blogg.no – da må jeg nok skuffe deg, jeg er normalvektig, og blogger på wordpress.

laila krakeli turnvar en turner, var.

let måte å holde praten gående – hm…let, så finner du kanskje.

kroppen forandrer seg – nå må du slutte å tulle så fælt med meg.

varme promper – aldri opplevd en kald en..skjønt noen gjør det sikkert i en kald hensikt..slipper en varm en altså.

Psykisk syk som pakker – Jeg pakka dra jeg dro til Modum, da jeg dro hjem på hjemmeuke, da jeg skulle tilbake, da jeg skulle hjem til jul, og tilbake, og da jeg ble skrevet ut. Pakka meg ihjæl m.a.o

drite uttrykk – crap? Shit happens? Holy crap? Crappers? Shait? Bæsja på leggen?

Brudeutstyr blogg – aiaiai, da har du gått deg fullstendig vill..

pikk på pinne – Pinocchio?

vanskelig kryssord – prøvd Donald eller Mikke mus kryssord du.

rå i kryssord – i Donald og mikke er jeg er racer!

tynn av pepsi max – da skulle jeg ha vært borte for lengst..

kick – fest hos mig – alrighty, sign me up! Ehh, hvor bor du forresten?

buliimi tips – spis og behold maten din.

når er det farlig med anoreksi – all the way my dear. All the way..

hold kjeft for faen blogIngen ber min blogg holde kjeft. Du kan holde kjeft!

stikke fingeren i halsen en gang så er det gjort – hva er gjort? Du gaper? Puster ånden din på fingeren? Kanskje t.o.m. får litt spytt på den? Ja, da er det gjort gitt.

bulimier bulimi skadelig? – mmm, hm?

kjøp amylnitrat – jaha? Ny oppskift?

liten stygg dum fæl alle hater – det var da voldsomt..

slutte å tenke destruktive tanker – takk for tipset!

en samtale på bussen – aldri hørt.

hvorfor har jeg sulthetsfølelse hele tiden – kanskje du er sulten?

lær å spis mat – godt tips til deg over her.

du vet du er vokst opp på 90-tallet – Det vet jeg veldig godt. Jeg er t.o.m. oppvokst på 80-tallet.

jeg har vært innlagt på modum bad – jeg og.

drømmer om økser, kniver – vel, her for et par netter siden så drømt jeg at jeg hadde 11 tær plutselig. På en fot.

slanke seg egg – altså, la meg se om jeg forstår deg riktig, du vil se ut som et egg?

hvorfor er spiseforstyrrelser et problem? – ooh lord, have mercy on me. Les om det, så kan du se om du skjønner tegninga.

 

 

 

8 thoughts on “Stikke fingeren i halsen en gang så er det gjort.

  1. Åååå, herlig med disse innleggene dine på fredager altså!
    «Varm promp» haha, flire mæ ihjel 😛

    Ønsker deg ei så fin helg som mulig Laila! Stå på! 😉

  2. Hei!
    Ramlet innom her etter å ha vært på en klikke fra blogg til blogg runde.
    Ler godt av ordene fra søkemonitoren.
    Især dine treffende kommentarer.

    Ha en fin helg!

  3. psysisk syk som pakker hahaha 😀
    Jeg ELSKer fredag og du kan alltid få meg til å le på dansk heter det å grine om du ikke visste det. 🙂
    God helg til deg. Årh jeg så dårlig til å kommentere jeg jeg titter innom din blogg nesten hver dag.

  4. Kjenner godt til det at søvnen lar seg vente på ja… :p Da blir man nokså komatøs neste dag.
    Hmm, gangsperr er ikke godt, især ikke når det dreier seg om muskelgrupper som sjelden blir utfordret… Det fikk jeg smertelig erfare da jeg begynte på kung-fu. Jeg fulgte livstrenden min as usual og ga opp etter kort tid (ser ut til å være gjennomgangstemaet i livet mitt å være en quitter…)
    Fint å lese at ting går greit mat-messig oxo. One step at the time 🙂
    God helg til deg Laila ❤

  5. Hahahaha, du trener for meg også du høres det ut som!
    …men ta deg en velfortjent pause imorra også da; du kan jo ikke risikere å bli en muskelbunt. Det er IKKE fint

    Svar: Du er bare helt herlig Laila!

    Ja, jeg har også bestemt meg for at nok er nok. Nå skal jeg fortsette min vei sammen med folk som er ekte ❤

Legg igjen en kommentar

