Enda 1 år til på samvittigheten….

Da er det blitt helg igjen da. Tiden flyr jo avgårde her, men det er jo typisk når det er noe man gruer seg til. Jeg kjenner at jeg gjerne skulle ha fryst tiden litt nå, for jeg vil hverken bli ett år eldre, eller reise hjem fra Modum. Kanskje jeg skal ønske meg en tryllestav i bursdagsgave, sånn at jeg kan trylle fram ønskene og drømmene mine for framtiden. Sånn litt og litt, hvertfall dem som jeg synes veien er vanskelig å gå på for å komme meg fram til mål. Ønsketenkning er hvertfall lov da, i det minste. Har ikke akkurat lagt noen planer for bursdagsfeiringen, her blir det jo stille og rolig utover dagen, for flere fra gruppa reiser hjem på perm. Jeg er uansett ikke stor fan av å feire bursdagen min, det er jo i grunnen bare tragisk å bli ett år eldre. Men så lenge jeg blir 25 år i år også, så er det jo ganske greit. Ikke verst å bli 25 år flere år på rad må jeg si, holder meg jo ganske så ung på den måten. Hipp hurra og tralla fucking lala.

Hadde min siste time med behandleren min i går, ikke gøy. Altså, det var en god time, jeg digger dama, men kjipt å måtte avslutte. Kanskje jeg kan kidnappe henne og ta henne med til Molde. Hun er ikke stort høyere enn meg, så jeg får nok plass til henne i kofferten, og jeg pakker smart. Skjønt det beste hadde jo bare vært å flytta hit. I et lite fint hus i skogen her f.eks. Tror jeg hadde ville trivdes godt. Men sukk, akk og ve og neida, Molde here I come. Bittersweet and confused. Har såvidt fått satt igang en praktisk ting jeg håper å få i orden, med megahjelp av svogeren min. You rock, og takk for at du stiller opp! (Nå er det best for deg at du faktisk leser dette her. Søster’n, gi beskjed til gubben!) Og jeg har fått sendt avgårde mail til behandleren min, ang time når jeg er tilbake. Må jo få litt fortgang i behandling når jeg kommer tilbake. Jeg har en del papirer jeg må få fatt i, og noen møter jeg må på. Håper ting får nøstet seg litt opp når jeg kommer hjem. Å stå på bar bakke er ikke akkurat ønskelig. Men aller først er det helg, den aller siste her på Modum for denne gang. Skal nyte den, og kose meg. Slappe av, og trene, og spise og kanskje shoppe? Jeg får se hva helgen bringer. Men nuh er det altså fredag for de som synes dagene går i surr, og det igjen betyr innlegg med siste ukes søkemotor. Så la oss ta en titt på hva folk har søkt på den siste uken, hva som har gjort at de på en snodig måte har ploppet innom min blogg.

nyttårsforsett – neitakksombyr, liker ikke.

liggesår på hodet – Altså, jeg har hodet på puta, men aldri opplevd annet enn tankekaossår..teller det?

kuler på foten – Klinkekuler? Snuskuler? Krystallkuler? Hvilke kuler vil du ha?

aken dame heile kroppen – nåååå er jeg litt usikker på hva du skal fram til?

meget tykk dame – Jasså, sier du jeg er feit??

hvor lenge skal bakt potet stå i ovnen – Ser jeg ut som en kokebok kanskje? Sier du jeg er feit?

laks kake kjøp Jeg akter virkelig ikke å kjøpe noen lakskake..grøss og pokker meg fy.

kylling bola – Menr du at noen bruker kylling til å bole seg på? Nytt av året?

søker ute plass for gamle dame – Såvidt jeg veit, så trenger man ikke søke om plass ute for gamle damer, de kan gå ute så mye de vil.

nugatti – Funker oppi havregrynsgrøt.

tuborg skrin fri – Aldri funnet noe skrin oppi tuborg jeg, er de fine?

dum spiro spiro – spiro SPERO

laila krakeli dum spero spiro – SpIro spEro

laila dum spero spiro – SpIro spEro

dum spero spiro – SpIro spEro. Har skjønt at dette er et sabla stort problem…

gå ned i vekt med bønn – Aner ikke hvor mange ganger jeg har bedt om vektnedgang, men det funker svært dårlig.

og snu en anorektiker – En anorektiker kan snu seg på samme måte som en som er frisk. Rundt og rundt.

leila blogg dramen– Beklager å måtte si det, men du har bommet grasalt ved å luske deg inn hit.

jævlige viker på huet – Hodet mitt har avvik, hvertfall på innsiden.

dum spiro spero download – Jaha, har du tenkt å downloade bloggen min? Husk copyright da.

i går kveld hadde jeg det fantastisk som helvete – Hørtes hett ut.

makrell katt – En noe smerkelig blanding, men hver sin smak..

eller er det resten av verden som har mistet forstanden – Garantert. Eller.

jobbe med forstuet tommel? – Har aldri jobbet med en forstuet tommel, er de flinke?

sluttet på turn – ja, dessverre så gjorde jeg nå det da, kjekkere å henge med venner og guttaboys i 14-tis alderen vettu.

modum bad ventetid blogg – Nei, man trenger ikke ventetid på å starte en blogg på Modum, men greit å få litt forklaring på hvorfor/hvorfor ikke blogge. Men de nekter deg ikke altså, og da kan du starte når du vil.

tar man av når man spyr? – Jeg tok ikke akkurat helt av, ble mer eller mindre ganske sliten kan du si..

andreas er dum – Den som sier at noen er dum, er dum sjæl. Har jeg hørt.

drømmer om hår i halsen hva betyrdet – Kanskje du ønsker deg mer hårvekst?

Jaja, nå blir det en vill bursdagsfeiring her, lunsj, fysisk aktivitet (den siste timen, &/#!¤»#%(#»#¤¤!!!!!), kanskje samtale med legen? Knærne er jo mongo. Og så middag da. Og trening, og dusjing, og kveldsmat. Hurray. Gawd.

 

28 thoughts on “Enda 1 år til på samvittigheten….

  1. Jeg har ønsket meg en tryllestav mange, mange ganger, skulle virkelig ønske at et slikt ønske kunne gå i oppfyllelse, syns både du og mange andre hadde fortjent akkurat det.. Du klarer alltid å få frem et smil med disse fredagsinnleggene. Takk! Håper siste helgen din på Modum blir så bra som mulig og selv om du ikke feirer dagen din så mye, gratulerer masse fra meg ❤

  2. Gratulerer så masse med dagen fineste!♥
    Haha, så deilig å stoppe på 25 år da:D

    Håper du koser deg masse den siste helga på modum! Skjønner det blir trist å avslutte der.. Men du skal jo tilbake et par uker i alle fall da. Også håper jeg at verktøyene du har fått med deg derfra blir brukt flittig når du kommer hjem igjen. Meeen skal ikke bable så mye om dette nå, det er jo bursdagen din! Hipp hurra, og håper du får en strålende dag:)

  3. Gratulerer med dagen! Tenk at det er flere av oss, som fyller 25 år hver bursdag. Synes bursdager er omtrentlig like tragisk som nyttårsaften, men jeg håper likevel dagen din blir fin, og helgen med – uavhengig av hvor mange år du nå har på samvittigheten.

    • 25 er en finfin alder 😀 Enig, ikke mye å rope hurra for nei…men men, man er så ung som man føler seg…eller noe sånt..Takk 🙂

  4. «Idag kan du sitte på rompa og gjøre så lite du vil. For i dag er det du som skal feires med kaker og sang og spill. Vi er dine venner i (Cyber)verden som bare vil deg vell. Derfor vil vi gratulere, og ønske deg lykke og hell!!»
    Gratulerer med dagen!! 😀

    Dette var altså bursdagsangen til Kaptein Sabeltann, du kan høre den på youtube. Litt bedre versjon enn min sangstemme :p
    Håper bursdagen til nå har bydd på overraskelse du ikke visste om
    Klem

  5. Ånei, jeg rakk akkurat ikke å gratulere deg! Jaja, gratulerer med overstått da 😉 (bruker du nugatti i havregrøt??)

  6. He he, jeg ble jeg ble 29 år for 6 gangen jeg for 2 dager siden, så ja det er håp for deg…
    Håper det går bra med deg, kan du sende e-posten, så åpner jeg bloggen min for deg, savner deg…

    Sender deg masse klemmer 🙂

Legg igjen en kommentar

