Druknet nesten.

image

Jeg rakk såvidt å oppleve litt tid med søstern med family før jeg nesten druknet i ballbingen her på lekeland. Det måtte livredning til før jeg kom meg til live igjen. Fikk nesten en sånn ball i kjeften. Kidsa derimot svømte som fisker rundt meg. Følte meg mer som en lite svømmedyktig hval. Det har vært to kritiske dager for skrotten min nå, flattrykt ræv i går, og nestendrukning i dag. Jeg måtte faktisk ty til ballpumpe for å blåse opp ræva i normal str igjen. Skjønt normal str sånn den er nå, er overdimensjonal, kanskje jeg skal tappe ut litt av luften igjen.

Frokost og lunsj er inntatt, etter å ha sklidd i monstersklie og hoppet i hoppeborg, så ble mageballongen sulten stakkars. Så da er jeg jo pliktoppfyllende og stapper i meg mat da. Aner ikke hva jeg har spist, for jeg er trøtt som en lurvete strømpe. Ble ikke så mye søvn i natt. Sovna sent, og ble vekket et par ganger av tantebarnet i natt. Hun måtte bare fortelle meg at hun måtte på do. Jeg godkjente oppdraget. I morgest ble jeg vekket av begge kidsa som stod ved sengekanten og kauka «tantooo» (det er altså det samme som tante. Helt siden hun eldste var lita, så har hun kalt meg tanto Laila. God knows why.

Nå må visst tanto være med å leke igjen, tør ikke tenke på hva hun vil ha meg med på nå. Spørs om det ikke er monstersklia igjen. Den er ganske skummel, og en bivirkning er sommerfugler i magen. Ser jeg ut som en dyrepasser? Dessuten får vi ikke gå med sko her inne, så tærne mine er nesten blitt forfryst, ser for meg koldbrann og amputering. God jul og takk for meg.

8 thoughts on “Druknet nesten.

  1. Hhaha, herlig Laila! Men jeg ser for meg deg med ballpumpe opp i rævva… Hahaha, for et syn! 😛

    Håper resten av dagen for tanto ikke blir like rar, hihi!

Legg igjen en kommentar

