Ny fotoblogg.

Da har jeg sletta den gamle fotobloggen som jeg hadde på blogspot, og ordna med en ny her på wordpress. Liker meg liksom litt bedre her. Jeg har lagt ut linken på siden «Fotobloggen» som du finner like under headeren min. Eller du kan rett og slett finne den her; «Through my lence» De få bildene som er lagt ut til nå har dere mest sannsynlig sett allerede, siden jeg så langt bare har lagt ut to innlegg, høhø. Går ikke akkurat så fort i svingene, for det tar litt tid å opprette en ny blogg. So excuse me.

 

Dagen har vært meget stille og rolig fram til nå, i grunnen bare sittet og fjaset på nett. Om noen timer så reiser jeg tilbake til Molde for å få noen rolige dager alene, hente meg litt inn på matfronten og bare slappe av før jeg reiser videre til Ski for å besøke søstern med family om noen dager. Mest sannsynlig blir jeg der fram til 1.januar, når jeg må tilbake til Modum for siste innspurt fram til 10.januar. Det blir trist å reise derifra, skulle ønske vi kunne hatt litt mer tid der sånn rett etter jul. Men sånn er det dessverre ikke. Jeg får bare nyte de siste dagene sammen med gruppa mi, behandlerne og selve plassen. Deretter begynner den aller største jobben, den jeg skal gjøre helt på egenhånd hjemme.

Jeg misliker nyttårsforsett, så det å skulle klare seg på egenhånd i det nye året blir en målsetting, ikke er forsett. Jeg skal bare gjøre det jeg kan, og satse på at det går sånn noenlunde bra. Jeg har en uviss tid foran meg, men jeg håper at ting ordner seg, går min vei. Jeg krysser fingrene.

 

One step at a time is enough.

3 thoughts on “Ny fotoblogg.

  1. Det blir nok tøft å skilles fra alle folka du har blitt kjent med, men dere vil vel holde kontakten over face eller liknende? Krysser fingrene for deg jeg også 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

