Nissen has left the building

Kun et lite innlegg med søkemotor i dag, orka virkelig ikke rakle sammen mer, det kommer nemlig et innlegg til senere i dag, så det er måte på hvor mye jeg skal gidde å skrive i løpet av en dag. Det er altså ikke søkemotor i det neste innlegget. Men siden det er fredag, så må jeg jo nesten gi dere et lite innlegg i det minste, sånn at dere ikke skal glemme hvilken dag det er. Men nå er det jul jul, så da får dere bare unnskylde at det blir med dette korte innlegget i dag. Man skal ikke stresse sånn når det er jul vettu. Fyker avgårde mot Kr.sund om noen timer, så jeg ordne meg ferdig her.

god jul i huset – Nå er jeg riktignok snart ut av huset, men takk.

snart mandag – Kanskje vi bare skal ta en dag av gangen, og nyte fredag, lørdag og søndag først?

tannleger som esel – Hvis min tannlege var et esel vet jeg ikke helt om jeg hadde ville at han skulle rote i kjeften på meg…men det er nå meg da.

hello kitty rom og seng – Nei takk.

jeg gidder seriøst ikke mer av det her – Nei, ikke jeg heller.

jeg trenger å komme meg bort – Da foreslår jeg at du kommer deg bort. Fysj, bort med seg.

gal dame psykiske problemer – Det sier seg selv at du havner inn på min blogg da ja.

det er bedre å vera ræva laus enn råd laus – Ja, på den måten hadde jeg hvertfall ikke slått meg halvt ihjæl på akebrettkjøring.

dum spire spero blogg – Dum SPIRO spero.

blogg dum spero spiro – SPIRO SPERO.

dum dum spiro – Dum SPIRO SPERO. Vanskelig det der assa.

god jul vakre laila krakeli – Tusen takk, god jul til deg og vakre….noen.

laila spis blogg – Jeg synes jeg har nok å spise som det er, så jeg står over å spise blogg. Takk som byr.

snø ut fra vinduet mitt – Jaha, du slipper ut snø med andre ord?

«best» and «bra nok» and «velge*» and «fornØyd*» – And fant du ut hva du ville fram til?

avføring i do – Jeg foretrekker at det er der den havner ja…

helvete så deilig – Med avføring i do?

nissen har dratt på ferie – Typisk, nå som det er jul og greier..jaja, what to do?

 

6 thoughts on “Nissen has left the building

  1. vil du ikke ha hello kitty rom og seng? jeg var sikker på at det var et du ønsket deg:P god tur til Kr.sund

Legg igjen en kommentar

