Da ærre hælj gitt

Da er det pokker ta meg helg igjen, denne uka har gått sykt fort. Det har skjedd en del hyggelige ting, og vips vaps, så fløy dagene. Selv om det har skjedd mye kjekt denne uka, så har den vært litt tung også. Jeg har vært veldig sliten og lei. Jeg har hatt en del samtaler, en veiing som gikk ad undas, mye grining, jeg var i fokus i en av undervisningene osv. Nå har vi akkurat avsluttet timene hvor vi snakker om målsettinger vi har satt oss for helgen og neste uke. Som vanlig sliter jeg litt med å sette meg målsettinger, men jeg har som vanlig med at jeg skal følge kostlista, trene, og holde meg oppkastfri. I tillegg så må jeg nå begynne å forberede juleuken. Når skal jeg spise, sånn ca hva skal jeg spise. Jeg må nok prøve å ta ting litt på sparket også tror jeg, for det er noe med det at jeg må velge noe jeg har lyst på der og da, hvertfall når det kommer til pålegg, desserter og julekaker. Men også på julegodis så klart. Jeg ønsker selvsagt ikke å kutte ut alt sånt i jula, det er jo ikke normalt, og normalisering er det jeg jobber for å klare å oppnå. Til neste uke så skal vi ha undervisning med ernæringfysiologen her, så da får vi vite hvor mye som tilsvarer hva, sånn ca. Hun kommer nok med noen lure tips vil jeg tro. Onsdag neste uke skal vi spise julemiddagen, en felles middag med andre her, + behandlerne. Vi vil da få en demotallerken som viser hvor mye som tilsvarer en normal porsjon. Man kan forsyne seg to ganger, men jeg holder meg til den ene, det kommer jo dessert i tillegg, og jeg orker ikke la den siste dagen her ende med hodet over dass.

Og så blir det jo en utfordring når det kommer til klær også. Jeg kjøpte meg en ny kjole i går, jeg kjøpte den litt stor, sånn at den ikke klistrer seg inntil kroppen, men jeg kjøpte også et magebelte til, så litt tettsittende blir det jo likevel, på en måte. Et par av behandlerne her har spurt om jeg skal ha på meg kjole, en av dem har fri den uka, men spøkte med at hun må komme på den middagen bare for å se meg i kjole. Djez. Men kjole skal jeg ha på meg, det er bestemt og avgjort. Men først er det helg, siste helgen før jul, om 5 dager reiser jeg hjem, så jeg skal nyte dagene, for jeg vet at jeg kommer til å savne gruppa og Modum når jeg drar hjem. Ingen spesielle planer, annet enn det jeg alltid gjør her, trene, lese, se tv, og så må jeg en tur ned til Vikersund igjen.

Men ja, fredag betyr også nøkkelord for søkemotor. Jeg får statistikk over hvordan folk på en eller annen måte dumper innom bloggen min, fra hvilken kilde de kommer innom her fra. Folk søker opp mye rart på google bl.a, og hvordan de havner inn på min blogg ved å søke på disse tingene, det aner jeg ikke. Men her er hvertfall noen av søkene for sist uke.

alligator hos tannlegen – Aldri sett en alligator hos min tannlege, men det kan jo være at tannleger vil at pasienter heller skal være redd for alligatoren framfor å fokusere på tannlegeskrekken.

sleik meg i rumpa – Nei, takk som byr.

snus i fitte – Du har misforstått litt…

plutselig hvite hår – Hørt rykter om at de sniker seg på, plutselig er de der bare, og du bare…??

listerin rosa – Å fysjameg

skrivende stund – Da sitter jeg og blogger..

jeg er dom – En dompap da eller?

halve appelsin – hvor er den andre halve da? Borte? På rømmen?

modum for men – men hva?

http://www.jobbhelsa.no – eier ikke..

store smerter nederst i ryggen v halebeinetDet er vondt det.

oppfeiting – Mhm, tell me about it!

eg har fått den etterveksten, og den ser helt forferdelig ut når - når…? Blir litt frustrert når du ikke fullfører setningen altså, gidder ikke gjettekonkurranse liksom.

jeg har lov fordi jeg sørger - Hærregud, en ny gjettekonkurranse…

du begynner å bli gammel – Takk skal du faen meg ha.

insomnia orker ikke gå på jobb – Nei, det er ganske kjipt å gå rundt som en zombie assa.

ønsker at det finnes enhjørninger – Jeg og. Men du kan jo bare feste en stav av noe slag på en hest da, simsalabim.

move on – Jada, jada, som du maser!

stadig vondt i halsen – Best du amputerer den.

å klare komme meg ut døren – Krever litt IQ. Best du holder deg innenfor kanskje.

noen ganger så får jeg en voldsom trang til å spise kake. hvorfor det ? – Du får sikkert lyst på kake.

jeg dævver – Jeg har dævva opptil flere ganger.

kroppar som kröks av tusen drömmar som aldrig hände – luredrømmer..

fin oppvaskkost – Jepps, min er roooosa. Fin.

konsert 11.12.11 modum – Nope, den var i går, altså den 14.

pakker wordpress – Jaha, skal wordpress være en julegave da eller?

hva menes med å være attraktiv - Dvs å være usannsynlig støgg.

glatte gangveier – Det er fullt av dem her, derfor er det best å holde seg innendørs, tryggest det. Jeg tok derimot en sjanse da jeg labbet meg bort til bilden tidligere i dag. En utfordring.

bolga – der har vi hytte, og der måtte jeg oppholde meg flere uker i strekk hver sommer når jeg var lita, jeg holdt på å dævve av ren kjedsomhet.

hvordan i helvete få deg til å sove hver kveld før kl 2300 – Du kan jo denge meg helseløs.

hvordan jeg kan fortelle om meg selv – Du kan jo begynne med å åpne kjeften.

cia melder at de – tar juleferie fra 23. desember.

nakene damer som striper på stang – None bruker border, noen bruker damer. Vil anbefale strekdamer, da kan du få mange av dem på stanga.

nakene blære – Min blære er naken, jeg orker ikke bruke penger på klær til den.

dum spiro spreo blogg – Jeg har skjønt at flere der ute har store vanskeligheter med å skrive SPERO. Det er jo et langt og innviklet ord.

kaffe oppvaskmaskin morsomt – Hm, hørtes hysterisk morsomt ut ja.

hva serveres til blodpølse – Blodpølse bør ikke serveres til andre enn bikkja. Jeg forstår den veldig godt om den ikke vil ha den derimot.

sy på en finger – Jeg sydde i fingeren for noen år siden, det var vel hakket før jeg kutta av en bit. Jeg anbefaler ikke å stikke hånda oppi en skjæremaskin.

rynke tryne – det kan du være sjæl.

gamle da er – man rynketryne.

menn er menn og menn er dumme – Er du sinna på mannen?

jeg er på toget som går til himlen med fri biletten fra golgata - Du er på langreise skjønner jeg. God tur.

En liten påminnelse, i år som i fjor.