Stenger tankene ute

Jeg sliter med å kjenne på følelsene i dag, prøver å holde meg opptatt med andre ting, for å slippe å kjenne, slippe å tenke. En tung dag. Alt føles vanskelig. Rastløs, urolig. Med mat i magen føles alt bare enda tyngre. Jeg skriver, tegner, hører på musikk, det er det eneste jeg får til akkurat nå, puste, holde fokuset på det jeg gjør der og da. Jeg må snart komme meg ut en tur, trene litt, før jeg går på veggen.

Note to self:

NEVER

NEVER

NEVER

GIVE

UP.

60 DAGER OPPKASTFRI.

Tusen takk til alle sammen for fine og oppmuntrende kommentarer dere har gitt meg. Det setter jeg stor pris på.

28 thoughts on “Stenger tankene ute

  1. Stor klem til deg, Laila!

    Har selv klart meg i 32 dager nå, mega-rekord!! Så kjemper kampen sammen med deg, hele tiden ❤

  2. Svar: Ja, du sier noe der. Skammen ovenfor meg selv er faktisk mindre nå enn tidligere, mye fordi det har blitt en slags vane. Men siden det har pågått i så mange år er det liksom blitt min hemmelighet. Og det er nok sikkert mye grunnet at jeg har gjort alt jeg kan for å skjule dette ovenfor alle andre at det er en slik stor skam.. For frykten å bli avslørt har pågått i all for lang tid.

    Så jeg skal forsøke sakte, men sikkert å sette mer ord på kampen og tankene rundt selve bulimien.

    Takk fro at du er så ærlig med meg ang din egen kamp! Dette skal vi klare; har troen på oss begge to!!

    Ha en fin lørdagskveld kjære deg 🙂

  3. 60! 60! Laila, du er en engel. Du kommer til å klare det, selv om du får en knekk (hvis det skulle skje, noe vi håper det ikke gjør). Du er sterkere enn sykdommen, du har en humor stor som et fjell, et sinne som kan jage vekk den stygge stygge spiseforstyrrelsen. Du har det i deg. Klemmer ❤

  4. WOW, du er så utrolig flink Laila. 60 dager, det er to måneder det!! Stolt av deg, og håper du er stolt av deg selv og. Mange klemmer til nydelige, sterke, tøffe, flotte du♥

    • Prøver, prøver..på gode dager er det enklere å klare å være fornøyd, jeg har jo tross alt, så langt, fått til målsettingen min om å redusere oppkast 🙂
      Takk ❤

Legg igjen en kommentar

