In bad times

Jeg er inne i en tung periode akkurat nå, ting føles bare vanskelig, og alle tanker og følelser ang. kropp og vekt gjør meg blind for alt annet. Det føles bare som jeg står i stampe og ikke kommer noen vei. Jeg aner ikke hva som må til for at jeg skal klare å akseptere kroppen min som den er. Det tærer virkelig på, og til tross for at mange av dere der ute mener at når alt kommer til alt, så har kropp og vekt ingen betydning i det store og hele, at fokuset må endres, så er det dette som kverner og går oppi hodet mitt nå. Det er sånn det er for meg for tiden. Jeg føler at jeg er veldig negativ når jeg oppdaterer bloggen, og det må jeg bare beklage, men som sagt, nå er det sånn det er. Jeg har fått en del kommentarer på at jeg inspirerer og motiverer, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg kan gjøre det når jeg skriver om hvordan jeg har det nå. Men sykdomsforløpet går opp og ned, og selv om jeg har kommet langt allerede, så føler jeg meg veldig tappet for krefter nå. Jeg spiser, jeg beholder, jeg prater og gjør det jeg må, men tankene henger ikke på greip. Her og nå føles ikke greit. Jeg fikk blåst ut litt hos behandleren min i dag, men det lettet meg ikke.

Jeg har mange tanker i hodet, men føler meg likevel helt tom og tappet for energi. Men, 58 dager oppkastfri, det er vel noe.

26 thoughts on “In bad times

  1. I alle innleggene du skrev FØR du startet behandling på Modum viste du ingen sårbarhet så tror flere – ihvertfall gjør jeg d blir kjent m en ny side av Laila i d du skriver. Du har lov til å være sårbar og du har lov til å skrive som du gjør nå. Noe annet ville egentlig vært rart. D er mange blogger der ute som fokuserer bare negativt og som faktisk syter for oppmerksomhet, – der er ikke du! Jeg blir egentlig litt lettet – FORSTÅ MEG RETT! når jeg leser bloggen din nå for du viser FØLELSER OG SÅRBARHET! Du er ikke steinansiktet du tidligere har vist deg å være. Har skrevet d før men skriver igjen – Har virkelig respekt for deg og d du går gjennom nå. Og d er verdt alle tårer og vonde ord du deler på bloggen.

  2. Svar: Ja, jeg vet innerst inne hvor viktig det er å rose seg selv, men som du også sier så er det ikke lett..

    Men tusen takk for forståelsen og støtten; og klappen på skuldra er mottatt med glede og omsorg. Tusen takk kjære deg 🙂

    Og jeg gir deg en varm og kjærlig klapp på skuldra tilbake ❤

  3. Tenker veldig på deg vennen! Forstår at dette er vanskelig og når de tankene står på for fullt er det nærmest umulig å ta for seg noe annet.. Jeg har stor tro på at du kommer deg over kneiken, men det er ikke lett, det skal ikke sies, men du er strong ❤

  4. Du er hvertfall utrolig ærlig, pynter ikke på sannheten, det syntes jeg er bra!
    58 dager, det er jo helt sykt! Og mere skal det bli 🙂 Kjør hardt kjør stil- start dagen med et smil! Eller noe..
    Klem

  5. Jeg tror du inspirerer for du skriver rett på sak om hvilken kamp det er for å endre hele tankesystemet ditt,hvor helt umenneskelig det kan føles og du gjør det,er villig til å gå i dybden uansett om du ikke aner utfallet av kampen.Det er inspirerende.Gode,gode deg!
    Fra Eia.

  6. Det er nok ingen som forventer at en blogg som handler om psykisk helse skal være positiv hele tiden. Vi som selv sliter vet at det går opp og ned, og å skrive om nedturene synes jeg er en viktig del, i alle fall for meg.

    58 dager er kjempebra!!

  7. Du motiverer uansett, ved å vise sannheten. Og selvsagt er det ingen dans på roser, vi «Innvidde» vet det heldigvis.

    Du er flink, selv om det er tungt og ting butter i mot.

    Fine, gode Laila. Sender en klem fra støvet<3

  8. Mange klemmer sendes til deg..
    Du inspirerer for det å tør å gå den veien, være ærlig på gode, vonde, sterke, sårbare dager, gjør at jeg kan kjenne meg igjen på de dagene også, og motivere meg til å fighte videre jeg også, til å føle meg mer normal..
    Jeg har tro på deg uansett om du har en bra eller dårlig dag, fordi du er sterke deg uansett…Stå på!!

    *styrkeklemmer* ❤

Legg igjen en kommentar

