50 dager…

Det er nå gått 50 dager siden jeg ble innlagt. 50 dager i behandling. De 5 siste dagene hjemme.

50 dager med full kostliste.

50 dager med latter.

50 dager med tunge tanker og vanskelige følelser.

50 dager med fine samtaler.

X antall dager med sinne og tårer.

X antall dager med frustrasjon og oppgitthet.

50 netter med dårlig søvn.

X antall timer med undervisning.

X antall dager med samtaler med behandlerne mine.

Fantastiske jenter i gruppa.

Turer i skogen.

Fotografering.

Frost.

Høstløv.

Kornblanding.

Gule epler.

Strikking.

Collage.

Løping i korridorene, skli på sokkelesten (favoritthobby)

Åndenes makt.

Spinning.

Timer med fysisk aktivitet, med den kuleste treningspedagogen.

Tråkket over og fikk en veldig hoven fot.

Hysterisk morsomme kommentarer.

Joggeturer.

«Ut og stjæle» ting.

Veiing (grøss)

Grøt.

«Vil du ha gele?» (intern)

Pårørendeuke.

Herlig personal.

Rånetur med personal.

Personal som spreller på bakken etter å ha vært litt for ivrig i time med fysisk aktivitet.

Personal som forstuet tommelen etter en ivrig time med fysisk aktivitet.

Personal som hakke hockeykølla over hånda mi i ivrig time med fysisk aktivitet.

«Hjernesprøyte???»

«Har dere jordbær cultura? Hæ? Er det tomt? «¤#¤&%¤/&!!!!!! Fordømte blåbær biola!»

Svisker! Vi må ha mere svisker!

Yoghurt i frysern.

Hege Schøyen.

Tangerudbakken.

«Kattane mine!»

X antall ganger opp og ned trapper, og inn på rom nr 116.

X antall kopper kaffe.

50 dager med mye informasjon.

50 dager med trøstende og lærerike ord.

Klemmer.

Den rød tusjen begynte å svikte før jeg fikk farvelagt null liksom…

Oppkastfri siden 4.oktober. Hver dag er en ny rekord.

A journey of a thousand miles begins with a single step.

58 thoughts on “50 dager…

    • Det ER godt, prøv det ut. Go dag regal kornblaning, cashewnøtter og mandler, og cultur med den smaken du liker. Jeg foretrekker jordbær, men skogsbær funker også, og biola. Godt med eple oppi også 🙂 Tusen takk ❤

  1. Guri malla! 🙂 Du er flott altså! Høres ut som oppholdet så langt har vært bra for deg selv om man kjenner på andre følelser også!! YOU ROCK ❤

  2. Gratulerer!!
    Tenk å de neste femti dagene som kan bli fylt av latter, kjekk trening, gule epler og strikking! Og kontroll over tilværelsen 🙂 Du er så mektig flink!

  3. Og 50 dager med gode og innsiktsfulle blogginnlegg.

    Håper du har hatt det supert hjemme slik at du gyver løs på nye opp og nedturer når du vel er tilbake.
    Klem.

    • Tusen tusen takk 🙂 Vi får se da, jula kommer jo snart også da, så spørs hvordan det vil gå da, men krysser fingrene 🙂 ❤

  4. Nå har jeg faktisk drukna i støvet jeg har bøyd meg i så lenge, Laila. Fyll på mer støv, jeg skal bøye meg i 50 til! 😀

  5. ååhhh ikke minst hvor mye støtte og klemmer du får på blogèn itilegg…

    Jeg syntes det hørtes supert ut jeg..

    Tenk 50 dager, det er lenge gitt ❤

    klemmer

Legg igjen en kommentar

