Snuske meg her

Fredag, relaxcation i sofaen med bena henslengt på en sånn greie. Pleddet er drapert rundt meg, kan jo ikke sitte her og sleppe løs pondusen, jeg er ikke helt der ennå. Kan du si. Med pc’n i fanget samtidig så får jeg svettetokter da men, det får bare gå. Jeg føler meg litt bedre i dag, det har vært både fysisk aktivitet (eller gymtime) + at jeg har fått tatt meg en løpetur i skogen og trent litt styrke. Det hjelper på assa. Fredager er ganske rolige dager, sånn egentlig, skjønt jeg har to gruppetimer da, men minuttene snegler seg hvertfall framover. Nå er det null program på planen, annet enn den fordømte maten da, det er jo en stor jobb i seg selv. Men til tross for at måltidene kan være vanskelige, så har vi det hvertfall veldig hyggelig. Tenner telys, demper lysene, koslig prat og mye latter. Det gjør faktisk at det blir litt enklere å spise. Og så lenge jeg får jordbær cultura til kornblandingen min, så er jeg strålende fornøyd. Sånn nesten hvertfall. I dag var det rene julaften her, for vi har fått klementiner. Jeg fikk knabbet en liten en før de forsvinner, så det blir fredagskosen i dag. Små gleder.

Vi blir litt flere her denne helgen, for vi har jo fått inn en ny gruppe, og de får ikke dra hjem på perm ennå, siden det er første helgen de er her. Men det må jo bare bli koslig. Her er det strikking, lesing, tegning, pianospilling og tv på gang, man kjeder seg egentlig ikke på kokkoheimen. Dessuten skal man jo tillate seg å slappe av når man er på rehab, noe jeg ikke alltid klarer å like helt, men jeg gjør det like fullt. Jeg må jaggu meg kaste meg rundt og få vasket litt på rommet i løpet av helga også, mamma og søstern kommer på søndag, så jeg trenger jo ikke vise dem at jeg kokko lokko selv om jeg bor på kokkoheimen. Er faktisk vaskekjerring denne uka også, her må vi nemlig vaske korridoren og stua vår hver dag selv. Hadde jo seriøst håpet på service all the way jeg da, free food og opphold, da burde vi jo også fått sluppet å vaske etter oss mener jeg. Det går jo bort 5 minutter av tiden vår som vi kunne ha brukt til å slappe av på. Makan til krav de setter for oss, er jo dævv sliten etter den heftige vaskingen. Orker jo knapt nok å løfte gaffelen til kjeften for å dytte inn maten. Ikke rart vi blir sliten. Men vi skal kanskje ikke klage, man forbrenner vel 10 kalorier på de 5 minuttene. Holy crap, nå trodde jeg et øyeblikk at jeg så et spøkelse, men så var det bare en helgevakt. Hun går og samler sammen søppel som vi egentlig skulle ha kastet. Jaja, det er jo helg, det er jo måte på hva vi gidder.

Ok, nå tror jeg kanskje at jeg skal rulle inn her, kan jo ikke skrive i det uendelig om alt vi foretar oss på fredagene, da vil jo innlegget bli eviglangt. Men fredag betyr ukas søkemotor. Dvs ting som folk har googlet, og på en eller annen måte har ført dem inn på min blogg. Ikke aner jeg hvordan det de søker på har noe med min blogg å gjøre…men joda, neida…her er siste ukes merkelige søk…

hvilket månedlig kryssordblad gis ut av hjemmet – greit at jeg er innlagt på kokkohemen altså, men kryssord i hjemmet? Takke meg til Donaldkryss.

hvordan få et normalt forholdkan være greit å være normal..men normalt er kjedelig.

ikke avhengig av en mann – nei, heldigvis. Klarer meg sjæææl.

slå opp – hvor mange ganger skal jeg slå opp da? Kan jeg slå ned også?

kreppet hår 90 tallet – mhm, lekkert.

klarer ikke å begrense meg når jeg spiser – da er vi to gitt, skjønt jeg har ikke så mye valg på Modum akkurat.

morsom lønn – aldri fått…

kan vi få se en naken mann – Nei.

skader bak tennene – i drøvelen mener du? Ekkelt når den er sjuk og svak, bare dingler der som en livløs klump liksom.

fyrstikk og spytt – ganske dårlig match i grunnen..dessuten smaker fyrstikk hai. Ikke godt.

14 år gammel jente sår i underlivet sår i underlivet – ja, jeg fikk med meg at hun er sår i underlivet. Thats crap.

hva skal en gjøre når folk sender en skjellsord som fæle hore og løgner – tja, det er ganske vondt å bli knipset på snuten.

har hatt sex med mange – kanskje du er en hore likevel?

hjemmesykepleien. pasienten liker meg ikkje, kan eg nekte å gå til han – Næh.

har aldri likt kroppen min – du kan godt få min.

har bulimi klarer ikke kaste opp lenger – gawd, høres veldig veldig bra ut.

hva forårsaker at man må flykte – vel, har du noen på nakken, så kan det være lurt å løpe som faen. Jeg skal prøve å få behandleren min på nakken. Planlegging er på gang.

pc’n henger seg opp – crap.

hvorfor så lange ventetider helsevesenet – fordi folk står i kø. Men man rykker sakte men sikkert fram i køen.

psykisk syke mennesker forstår ikke realiteten? – nei, jeg skjønner ikke bæra jeg. Lever visst i min egen lille verden som ikke ligner på realiteten i følge det jeg har hørt folk har snakket om. Forvirra.com

«håper det går greit med deg» – «Joda, det gjør vel det. På en måte.Innimellom går det ikke greit. Lever i min egen verden you know»

urinerer på meg selv hos kjæresten – jaha, prøver du å tenne han da eller?

«the game is on» – Hell yes.

erfaring med fluoexetin – Jepps, fikk svettetokter.

farlig kaste opp hver dag uke 14 – Ja, uke 14 er det greit å være obs!

føles som en mil når man er sjuk – den var ny for meg…aldri følt meg som en mil jeg tror jeg..hvordan føles det?

kåre kuk trenger barnevakt – sorry Mac, men jeg har nok med meg selv nå, så du må nok høre med noen andre..

finn skårderud er beskjeden – godt mulig, men han er hvertfall ydmyk. (Har mailet med han)

snuske meg her – javel…

hvordan kaster jeg – du kan f.eks holde armen over hodet, gjerne litt sånn bak, og så slenger du den framover i en helsikes til fart. Lurt å ha noe i hånden som du kan kaste da.

når er det normalt og pule – mellom kl. 22.00-23.00

du vet den følelsen – ja den ja. Den er ganske snedig.

klær fra russedress størrelser blogg.no – str blogg.no? Er den ny? Er den stor eller liten?

uforklarige lyder – ja, man kan høre uforklarLige lyder her om natten. Møbler som flyttes og greier, midt på natta. Det er et spøkelse med muskler.

her er fitta mi som det vokser larver ut av blogg – Høres ut som et merkelig tema, men men, folk skriver jo om så mye rart.

har noen vært på modum bad – Jeg, jeg, jeg, jeg, jeg!! Jeg er her faktisk.

registrering oppkast skjema – Vel, jeg registrerer når jeg er oppkastfri jeg da. Mye morsommere å registrere det.

 

Det neste som står på programmet mitt nå, er å glane ut av vinduet.

 

28 thoughts on “Snuske meg her

  1. Så koselig at dere er litt flere da 🙂 Det hjelper på stemningen kanskje. Hørtes godt ut å ha trent og beveget seg litt. Her ble det plutselig mye mindre folk i kveld, så her er det ganske så stusselig. Må vel dra meg vekk fra dataen litt og tusle inn i stue og se om det er noen der. Det er bare så mye enklere å forholde seg til dataen enn alle ukjente mennesker (nå er de ikke så mange da… men allikevel)

  2. Åååååh, Laila da, kan vi ikke få se en naken mann??
    Ønsker deg en god helt, og gratulerer i samme slengen med må¨nedsjubileèt. Wonderwoman!! ❤

  3. Når får vi se en video snutt av deg spillende på pianoet? Og bilde av en naken mann…uhm jeg blir bare mer og mer sjokkert over disse spørsmålene som du klarer å finne.. når er det normalt å pule og 14 år og sår i underlivet..gaaah hva tenker folk på

    • Aner ikke hva de tenker på jeg nei..Må høre med Monicka om det er greit, så om det er det, så kommer det etterhvert. Har ikke glemt det you see 😉

  4. Men…glemte jo å si at du kler den nye hårfargen din…jaah vet at du har hatt den en stund nå,men har glemt å kommentere den siden jeg er litt treig i blant…

  5. Håper du hadde en flott fredag, nå går vi mot den kjedelige helgen …

    Ha det sa bra som mulig du kan ha der inne, gledelig du skal få besøk 🙂

Legg igjen en kommentar

