Laila naken

10 min. før klokka skal ringe så våkner jeg av merkelige lyder. Svuuitsj svåååtsj. Og jeg bare, wtf? Jeg hadde vinduet på gløtt, og det hørtes ut som noen pælma ei bøtte med vann ned fra andre etasje her. Djee tenkte jeg, kan de ikke tømme det ut i dass, sånn som normale folk gjør?? Ble nesten litt irritert at jeg gikk glipp av de 10 minuttene. Jeg var trøtt som en alke da jeg endelig satte beina i det kalde gulvet, en skulle jo tro at jeg ville bråvåkne da, men nei, jeg gikk mer eller mindre i søvne. Og da oppdaget jeg også hva den lyden jeg hadde hørt var for noe. En av collagene jeg har laget hadde seilet ned fra veggen. Wtf liksom? Har en sterk mistanke til spøkelset vi har her, det som driver å kødder på rommet til Monicka. En liten spøkefugl det der. I går lånte jeg meg 4 bøker på biblioteket her, og den ene av dem heter «Den lille søvnboken», så nå skal jeg se om jeg lærer noen små knep for å få fart på den søvnen en gang for alle. Det er ikke ofte jeg våkner med hodepine, men nå ligger det og murrer noe lumsk oppi skallen på meg, og jeg kjenner at jeg kan bli gal av det. Nå er jeg jo riktig nok på kokkoheimen allerede, så sånn sett gjør det jo ikke så mye. Tenkte kanskje at det kunne bli bedre etter å ha trykt frokosten i trynet, men nei, its still there. Mat er ergo ikke medisin likevel. Bare tull å spise. Ute er det pokker meg rim, og det liker jeg ikke helt. Helt greit at det har begynt å bli kaldere ute, men liker ikke rim. Fryser jo skvett ihjæl når det blir kaldt. Jeg har pakka meg godt inn, ser ut som en sånn alpakagreie. Gosh, ser på tlf nå at det er 1 minusgrad ute, huttemegtu. Men sitter her og super på kaffe, så overlever meg nok. 2 fra gruppa her er «ordensvakter» denne uka, og driver nå med å rydde og vaske. Jeg hørte at de ble enige om å gjøre det skikkelig, så de driver å klasker sofaputer til den store gullmedaljen. Hodet mitt synes ikke at de trenger å gjøre det skikkelig liksom.

Snart tid for gruppemøte hvor vi skal jobbe med å sette opp målsetning for helga. Aner ikke helt hvilke mål jeg skal sette meg, for jeg gjennomfører det jeg skal så langt i oppholdet. Så det blir vel å fortsette å være oppkastfri hvertfall. Må vel trå til med å vaske på både rom og klær også, men tviler på at de mener at det er målsetninger å jobbe med, selv om jeg mener det selv. Det må jo gjøres mener jeg. Ser ikke akkurat fram til veiing senere i dag, nå er jeg skrekkslagen, den går jo bare feil vei anyway. Det kjører meg i grøfta, og ødelegger som regel resten av dagen min. Attpåtil er det helg, og individualbehandlerne er ikke på jobb. Sånn for min del så burde jeg jo hatt timer rett etter hver veiing. Jeg går jo i dørken hver gang.

Jeje, fredag, og da er det jo som vanlig tid for å legge ut nøkkelord for søkemotor for uka som har gått. For nye lesere: jeg får opp alle kildehenvisning på min statistikkside, alt som folk har googlet på, og som på en eller annen måte har ført dem inn på min blogg. Mange får selvsagt opp bloggen min ved at de søker på navnet mitt, dum spiro spero, og spiseforstyrrelser. De kan også finne den om de søker på bipolar, behandling eller medisiner. Men så er det disse andre tingene da…Ikke aner jeg hvorfor min blogg i det hele tatt dukker opp. Her har jeg rasket sammen noen av ukas søk:

 

farlig med bulimi -Næhæi, kan jeg aldri tenke meg.

voldtatt kuk– stakkars lille faen

krokan og magesyre – velger krokan jeg, synes ikke magesyre er så godt jeg,

hvilke høstsko har du? – Jeg har et par svarte.

laila naken – skjønner ikke hvorfor dere tror at jeg noen gang er naken. Hva er greia?

en troika om dagen – gjør seg godt i magen.

skader på kroppen av alkohol – ja, man kan bli litt sånn rar i knollen, og så kan man begynne å innbille seg at man er flink til å balansere, eller løpe veldig fort, da havner man fort rett på snøra. Da kan man få blåmerke midt på snuten. Ekkelt.

koble ut mage nerver – mine er ikke kobla ut hvertfall. Magen min er et nervevrak…

what – what?

a så det er sånn det er – mmhm, sånn er det. Så jah…cwazy if you ask me.

hvordan kose seg med måte -har ikke snøring.

butikker molde – det  er vel å ta litt vel hardt i kanskje..

blogg laila modum – kaaatching!

spiseforstyrrelse svar – lurer mer på hva du spør om jeg da…litt vanskelig å svare når du ikke spør…

hva skal man skrive i facebook statusen får å få mange liker – «I’m such a mess»

hårete kuker – freakshow…

laipai kakao oppskriftdu har skjønt hva du skal søke opp.

blåsebelg smie – Ja, det kan Modum også kalles, de driver hvertfall å blåser opp kroppen min..

calcigran forte kan den deles – det kan den, sleng den andre delen over til meg.

opphold på modum bad – eller blåsebelg smia…

puler du? – Nei, jeg spiser..

drikke for gamle damer – sherry?

den eneste som synes synd på deg, er deg selv – nænæ, jeg vet om en hel skokk som også synes synd på meg. For det er jo det da, jeg sitter innesperra på kokkoheimen og må spise mat jo. Du hadde nok syntes synd på deg selv du også da.

blogg laila trond – ingen Trond her såvidt jeg vet, han må ha sneket seg inn bakveien i tilfelle, eller nei, det hadde jeg nok merket..Nei, ingen Trond her. Men kjenner noen som heter Trond da.

du er god – takk for det.

får bare måle meg med deg da – ja om du vil bli grisefeit så er det bare å måle…be my guest liksom.

vegetarisk så sulten at jeg har vondt i magen – du får trøkke litt skikkelig mat i trynet da vettu. De sier at biola skal være godt for magen, men de lyver. Det er bare ekkelt. Jeg må ha syltetøy oppi, da blir det bedre, men magen vrenger seg nesten.

ville ha større lepper fikk nebb – Damn. Tror du har vært litt uheldig med kirurgen du valgte,,

dame eller mann spiser kake i ført rosa genser – hvem får seg til å gjøre noe sånt???

tykk gnager – Laila?

hold kjeft da jævla kuk – er den pratsom?

bulimi kjendiser – du har bl.a meg da..Autograf?

 

laila + bulimi = ikke samarbeidsvillige.

hvem er det som sitter å gjemmer seg bak anonym – en jævlig pratsom kuk sikkert..

passiv tarm – ja, her forrige uke var min så inni gamperæva passiv…

det er bare de tynne som lykkes i livet – ja, så nå går det bare nedenom og hjem med meg hvertfall…bare å gi opp livet nå.

spiseforstilse bevirkning – at det var..?

laipai kakao – mhm.com! Beste middagen som finnes.

leke gjemsel – Jeg er med! Jeg kan gjemme meg bak anonym, så kan du finne meg.

jeg har fanget meg en mygg smelter – hvor fanger man sånne?

bloggtips laila krakeli -beste tipset jeg kan gi deg er…..crap, ble lam i fingrene..

hvorfor innleggelse – ja det lurer jeg på og…

bulimi lammelser – ja, jeg føler meg som en lammekotelett når jeg henger over doskåla og vrenger meg etter min bulimiske tendenser..

bråvåkne rett før søvn – søvn?

hvem får plass på modum bad – jeg.

spiser – ja det er mildt sagt…

grise feit – det er enda mildere sagt…

Dægger’n døtte. «My pratner in crime» kom jaggu å vaska gulvet på rommet mitt mens hun allerede var i gang med å vaske og rydde her (Ja, man må jobbe for føden her) Snille jenta si det. Nå er det strax gruppemøte, så får vel bare trekke inn labbene og smelle igjen lokket her.

 

Se, en tråd på håndduken. Jeg lurte dere faktisk lengre oppe her, for jeg er naken av og til, og da bruker jeg den håndduken der. Men tror jeg skal slutte å dusje og å være naken, vil ikke ha en blå tråd på huden. Liker bedre rød. Her på Modum har de bare håndduker som en hvit og blå.

 

 

 

16 thoughts on “Laila naken

  1. Spøkelser liver opp på Modum 🙂
    Ønsker deg en god helg med eller uten klær! Og stabil vekt. 😀
    Klem ❤

  2. hahhahah omg du er bare fantastisk, holdt på å le meg skakk i hjel her borte gjennom alle de søkemotor greiene.

    Bortsett fra det..

    Syns du er kjempe flink som faktisk dro til Modum for å gjøre ditt beste, og at du blir veid så ofte og holder det ut. Ayns du gjør en kjempe jobb. STÅ PÅ, har STOR STOR trua på deg 😀

  3. Holy!
    Jeg har aldri ledd SÅ mye av et fredagsinnlegg her inne før!
    (Kanskje fordi det nå er lørdag, men)
    Du er hysterisk – det må jeg bare si 😀

    Og, jeg tenker virkelig på deg mens du er på blåsebelg smien ❤

Legg igjen en kommentar

