“Silence is a fence around wisdom”

 

16 thoughts on ““Silence is a fence around wisdom”

  1. Noen ganger virker veien som du går på veldig lang.
    Noen ganger virker livet ditt å mangle melodi og klang.
    -Men den lange veien vil en dag kortes ned.
    Og du vil igjen inni deg selv finne harmoni og fred.

  2. nydelige bilder.

    Ønsker deg det beste for dagen, både med å holde ut og være så åpen og ærlig som du er, og med sosiale medier greiene.

    ♥♥♥

  3. Nå fikk jeg oppdatert meg litt på hele oppholdet ditt sålangt!
    Jeg må virkelig rose deg for innsatsen din, og for at du står i det, med maten, vektoppgang og alt! Hold ut, du vil ikke sprette opp 6 kilo hver uke!! 🙂 Så fint at du greier å ta opp følelsene dine med personalet, jeg ser for meg at du må ha et hylekor inni deg av følelser når du opplever noe sånt!
    Det er flott å se at du jobber med deg selv, håper du får like mye ut av oppholdet fremover. Klem! 🙂

Legg igjen en kommentar

