Lynsnart innlegg om shitprat

Nettverket stenges brutalt av klokken 23 her på Modum, så jeg får sette fart på fingrene her nå og skrive en aldri så liten oppdatering. Nå sitter vi rimelig henslengt i sofaen her alle mann og glaner på GodkveldNorge med ho Dåårthe. Her er det telay, dempet belysning og ullpledd. Selv sitter jeg med deigræva begravd i en sliten sakkosekk. Den er ganske slitt og ekkel. Sliten rett og slett. Akkurat spist senkvelds (nutridrink, det er tingen). I dag har aten vært et rent helvete. Har ville gitt opp og hengt over dasskåla. Veldig urolig og rastløs. Trøtt og sliten og lei. Men, jeg oppholdt meg med litt pc-tid, lage collage og etterhvert gikk oss ut en liten på. På løvblad slang, blomsterslang og så fikk Monicka og jeg tatt en photoshoot (bilder kommer etterhvert, med hennes tillatelse)

Jeg flirer til jeg griner ganske ofte her, dette er pokker meg en sinnsykt morsom gjeng.Jeg har ei her som er på bølgelengde med meg når det kommer til humor, så da kan dere tenke dere. Jeg dævver. Jeg må forresten bare gi dere dagens gullkorn herifra. Navn skal ikke nevnes (vil ikke at det skal nevnes, så da skal jeg ikke nevne det. Bare sånn for å nevne det) Vi har gruppemøter etter måltidene, hvor vi prater om hvordan vi har hatt det før, under og etter måltidene. Denne jenta fortalte da om hvordan hun hadde det før kveldsmaten:

«Jeg kjente en sånn rar følelse i magen før måltidet i dag, som jeg ikke har kjent før, og så tenkte jeg bare » å nei, det skal ikke bli noe med magen også nå, jeg har jo så vondt i ryggen», men så rumla det i magen og jeg skjønte at jeg var sulten, det har jeg aldri kjent før» Vi trodde vi skulle dævve her vi satt. Vi kommer garantert til å få six pack hele gjengen av all latteren vi får her. Vi vil vel bli beskyldt for å trene i smug tenker jeg..Jaja, er man innlagt får man sær humor, mye dritt kan du si, siden vi sliter med oppblåste mager. Magen min kan fint brukes til stortromme om noen mangler det i korpset sitt.

Er lei av mat, lei av å være full i magen, lei av å være oppblåst. Jeg vil drite. Enda mer. Sånn, da var det sagt, enda en barriere…Kødda, det er liksom ikke noe problem for meg å snakke dritt. Ikke har vaktmesteren vært her og fiksa hverken dusjholder eller renska sluket…skulle tro han ikke hadde noe å gjøre på et område på 1400 mål. Men nå ryker nettet strax, så jeg får vel bare avslutte med et lekkert bilde da.

 

Ha meg unnskyldt om dere skulle plages av skrivefeil. Men jeg bryr meg ikke, jeg har bare dårlig tid.

23 thoughts on “Lynsnart innlegg om shitprat

  1. I dag brukte jeg humor jeg og. Skrev et eget innlegg om det faktisk, fordi det var en stor barriære for meg å klare og le og spise på en gang : P Jeg skulle gjerne hatt en stortromme og trommet høyt på nå, for makan til inkompitent gjeng når det gjelder nattevaktene i natt … jajja…. Men man overlever vel? Gla i deg Laila! Keep up the good work….

    • Humor er viktig vettu 🙂 Du skulle ha trengt en fanfare da, jeg kan jo komme og synge for deg, høhø. Takk det samme lille venn. Glad i deg ❤

  2. Håper det blir bedre etterhvert når det gjelder mat. Fint at du har funnet en du går veldig bra sammen med, det er kult med en man deler humoren sammen med, det høres bra ut. ❤ *klem*

    • Jeg regner med at det vil ta ganske lang tid før det blir enklere med maten, for jo mer jeg går opp i vekt, jo verre blir maten også…crap. Men jeg trives supergodt med jentene her 🙂

  3. Hm, jeg må ærlig talt si at «tvangsforing» høres helt forferdelig ut. Jeg forstår jo at det sikkert er nødvendig, ellers hadde vel ikke opplegget vært slik, og jeg forstår jo at man som undervektig vanskelig kan komme utav mønsteret, og at man derfor må få mer «kjøtt på beina» for å få tankene i orden, matmønster i orden osv. Men det høres heftig ut, så I FEEL YOU!

    Synes du er supertøff, Laila! Tenker på deg!

    Stooor og varm klem

    • Ja, det er vel litt av poenget med å være her, at det blir «tvangsforing»…Litt for mye mat spør du meg…gawd. Tusen takk ❤

  4. Jeg må le jeg Laila, over måten du skriver på, like fantastisk hver gang! 🙂 Jeg måtte i alle fall le når du snakker om luft i magen tro meg da jeg var innlagt og jeg og ei annen jente satt på stua oppe med døra lukket.. HYSj, hør her nå.. BRAK! Og, så nesten drog vi av på grunn av gassforgiftning.. ha ha.. 🙂 Bra dere har det morsomt og ler oppi det vanskelige, det er gull verdt og gjør at en holder ut ❤

  5. Hahha, jeg kjenner meg igjen med det å ikke kjenne igjen følelsen av å være sulten! Og å ville drite, haha!

    Du er så herlig ❤

  6. “Jeg kjente en sånn rar følelse i magen før måltidet i dag, som jeg ikke har kjent før, og så tenkte jeg bare ” å nei, det skal ikke bli noe med magen også nå, jeg har jo så vondt i ryggen”, men så rumla det i magen og jeg skjønte at jeg var sulten, det har jeg aldri kjent før”

    Det var litt nydelig ❤ Hehe

  7. Bra dere er en fin gjeng da, at dere går godt sammen og kan le av litt av hvert 😀
    Humor er viktig i en sånn setting, det har i hvertfall jeg erfart 😉

Legg igjen en kommentar

