Terningen er kastet,the game is on.

5.oktober 2009:

«Jeg føler meg så uendelig tom. Jeg føler jeg står ved nok et veiskille,hvor går jeg fra her? «Gjør det du alltid har gjort, og du vil alltid være den du er» Jeg trenger nye innspill, nye strategier. Jeg har tapt mange kamper, nettopp fordi mine mestringsstrategier ikke har fungert. «Når noe ikke virker, gjør noe annet»  Det er enklere sagt enn gjort. Når man står der på en blindvei må man snu og gå tilbake et stykke så man finner en avkjørsel for å komme seg videre. Våge å finne nye veier å gå uten å gro fast der man er. Det er så lett å sette sef fast i tankespor. Det trengs nyttigere redskap for å løsne det hele. De redskapene er mine egne tanker, valg og handlinger»

5.oktober 2011:

Når dette innlegget publiseres, så har jeg akkurat ankommet Modum Bad. Mitt nye hjem for de 3 neste månedene. Nervøs, spent, skremt og redd, med tusenvis av tanker virrende oppi hodet. En ny vei står for døren, en ny retning. Nå har jeg i 16 år gjort noe som ikke virker, nå skal jeg prøve noe annet. Wish me luck. Jeg oppdaterer så snart jeg kan.

37 thoughts on “Terningen er kastet,the game is on.

  1. Masse lykke til kjære! Stolt av deg fordi du klarte å ta dette valget. Synes det står stor respekt av at du i det hele tatt våger å prøve! Klem til deg LT ♥

  2. Ser uendelig frem til fremtidige innlegg om hvordan du klarer å sparke spiseforstyrrelsen på huet vekk^^, You go girl! Good luck!

  3. Skjønner altfor godt hvordan du har det, ønsker deg masse lykke til!! PS: De ser på syre/base blodprøvene om du har drukket alkohol når du har permisjon.. mener å huske du skrev om det en dag nemlig. S 🙂

  4. Masse masse lykke til. Håper ud kommer deg sånn noenlunde gjennom dagen og venter spent på oppdateringer fra deg. Håper for all del du har tenkt å blogge selv om du er på Modum 🙂
    <3<3

  5. Håper iallafall rommet går an å bo på og at sengen er god,så blir det andre til å leve med og.Lykke til kjære Laila.

  6. en dag for sent, men jeg vil tro at du trenger en til LYKKE TIL kommentar uansett, kampen er jo ikke over, den har jo såvidt begynt ❤ Jeg har tro på deg vennen! HUSK det 🙂

Legg igjen en kommentar

