Laila hot blogg sf

Fo facks sake. Fredag igjen? I dag har jeg endelig fått tak i black out, eller stilnoct som det heter på fagspråket. Nå skal denne jenta bli skikkelig utslått og få skikkelig søvn. Jeg trenger det hvertfall natt til onsdag, makter seriøst ikke å bli liggende å vri meg i gruer-meg-så-inni-gamperæva spasmer den natta. Får mer enn nok å stri med fra jeg står opp og til jeg legger meg. I morgen er det mulig jeg drikker meg drita. Ikke godt å si. Tror ikke akkurat at jeg gidder bruke krefter på å skrive mer, så jeg går rett over på nøkkelord for søkemotor for den siste uka jeg. En haug med gærninger som har søkt på unyttige ting denne uka også…Jeg dør inni meg.

molde hogskole – aldri hørt om noe hOgskole i Molde jeg,og det enda jeg har bodd her i 6 år. Wtf? 6 år?? Lord,på tide å vrikke ræva videre kanskje?

jeg er villig til og overse feil til den du elsker – Du har da for faen ikke noe feilene til den jeg elsker. Visste forresten ikke at jeg elsket noen…

god pute – Åja,mine og.

lilla hår crazy

Det er lilla selv om det ser blått ut…

gidder ikke tror jeg ikke – nei,skjønner jeg godt,gidder ikke jeg heller. Helvete heller liksom.

lay me low nick cave sang – en av hans beste. Og da lyver jeg ikke. Jeg er ikke en lygarhank.

bulimi og hår – ja, jeg har begge deler ja.

laila krakelig dør av latter – jaha? Og hva er det som er så himla morsomt at jeg kreperer da? Kan ikke komme på en eneste ting jeg, alt er bare sorgen nå.

laila hot blogg sf – ja, bloggen er rimelig hot spør du meg. Sexy.

hvordan skal jeg heve meg over han – nei,du kan jo slenge han i gølve og stille deg over han. Ikke akkurat noen IQ test…

laila krakeli du er så fin, denne fredagen er din – hærregud, akkurat som jeg vil ha denne fredagen. Du skal få den av meg. Værsågod takk skal du ha.

rart uttrykk:

du ga meg løgnene dine – det gjorde jeg vel ikke, jeg sa jo akkurat at jeg ikke var en lygarhank din tullpeik. Det er du som er en lygarhank der du sitter og sikler.

pepsi max fjelltopp – aah maa gadd,den fjelltoppen klartrer jeg glatt opp på, løper opp faktisk.

(koking av små ville blåskjell med perler i) – da jeg var lita så gikk jeg nede på strand ved hytta og pella ut perler i blåskjellene jeg fant. Samla opp en liten fin glassflaske jeg hadde. Perleguri. Jeg lyger ikke en gang.

du er dum med en forvokst kropp uten hjerne – og du har en innskrumpa kropp med hjerne mener du? At det er det som er in i år. Kropp med hjerne mener jeg..

laipai dum sprio – SPIRO, gawdness. Jævla langt og innvikla ord du. Skikkelig vanskelig å lese og å skrive. Hele 5 bokstaver,skjønner det er problematisk.

anne anka – søskenbarnet til Anna det da? Oppfinsomt får’n si.

snuskula:

vil noen ha spisekonkurranse med meg? dette er et seriøst tilbud. -Ja! I’m all in! Dette er et seriøst svar.

merg og bein vokteren – Er det en sånn gammel gubbe som sitter og glaner på meg i ryggen 24/7? Flotters…

kall meg ikke hore -Hore.

er det noe å lure på – nei, i grunne ikke.

kjenner hjerteslagene – flaks, du hadde sikkert blitt passe skremt om du ikke kjente dem. Skli vekk ditt spøkels kunne du sagt til deg selv da

gå til jobb med bulimi – har ikke akkurat store problemer med å bruke beina nei, jeg er bare spedalsk i hodet, ikke i beina. Tro det eller ei.

kuk i eksosrør

Eksosofil

hvorfor skal vi beholde nasjonalsangen vår – er vel ingen som vil selge den da. Men vi kunne godt ha bytta nå da, har liksom hatt den vi har i en ren og skjær evighet nå. Kanskje vi skulle ha ordna med en poll for å ha stemt på en ny?

tegninger av anorektiske modeller:

blogg aneroksia – aneroksia? Gawd…

naken mann som viser hele frem siden naken og ikke holder foran noe som står – kan han holde foran noe som sitter da?

ovn tiss – hærregud…I get a life. I say no more…

innesperret på leros – da får du prøve å rømme du. Krype ut mellom sprinklene eller noe..Eventuelt nøkkelhullet.

uoverkommelig – no joke.

de som ikke eier fornuft har en defekt i hjernen – sa den defekte hjernen…

kastet opp stilnoct – sånn at jeg fortsatt skal ha problemer med å sove ja? Smart. Du har sikkert en defekt hjerne..

thank god it’s friday – ja, maa gadd liksom. Et høyt og rungende hurra,hæla i taket og gebisset i tapeten.

når vet man at forholdet er over – ja, da vet man at det er over. Greit å ikke ha en defekt hjerne da, sånn at man får det med seg.

bivirkninger på hull i navlen – invollene kan ramle ut f.eks..

jeg – nei, jeg. Eller, forresten, du, jeg gidder seriøst ikke kaste bort energi på å åpne kjeften og diskutere, sparer gapingen til jeg skal plante gebisset i tapeten i morgen.

nyttår – hvert jævla sabla år.

le – ler ikke på kommando liksom. Er ikke noe å le av heller, dette er tragisk.

hvordan bruker vi kroppen i dag 2011? – la meg gi deg noen eksempler…

Dette kunne vi ikke i 2010.

bokstavene s og l fungerer ikke i hotmail – rart med det du…men..du bruker kanskje hotSmail du? Eller Shotmail?

fråtse spu – I rest my case.

God helg tullinger.

 

 

25 thoughts on “Laila hot blogg sf

  1. Jeg brukte den sovemedisinen før men jeg ble helt koko av den, ble rett og slett rusa! Så jeg sluttet. Håper den gor deg effekten du vil ha 😉 god helg! Klem

    • Jeg rekker ikke bli kilo, for jeg tar dem først når jeg har lagt meg, sånn det skal gjøres, og da slukner jeg bare etterhvert. Så yessda, de funker.

  2. fredag igjen jo…
    Hvor får du tak i den lilla fargen til håret?
    Håper du får en fin helg! 🙂 ❤

  3. Hahahah, herregud! 😀 Jeg ler meg ihjæl. Hvorfor har jeg ikke lest bloggen din fast tidligere? jeg er teit. Har sikkert gått glipp av tusener på tusener av latterkuler!

  4. Jeg tar apodorm og valium og enda sovner jeg ikke, nå lovet jeg jo psykiatrikeren å ta 5 mg valium ekstra å gå i senga, så da er jeg på 10 mg apodorm og 15 mg valium, sov 2 timer i natt, så havnet jeg på sofan 😦

    Hater søvnproblemer serriøst 😦

  5. kadong kadong kadong..meg som løper bak deg opp pepsi max fjellet 🙂
    Wohoo første mann.
    Så heldig du e som har fått noe å sove på..hørtes skjønt ut.
    Hva skal du gjøre nå de siste dagene før du reiser? Har du noen sånne kjekke ting å finne på? Besøke venner, shoppe??
    Ønsker deg en riktig flott helg ..sov godt , drømm søtt

    • Tar deg gjerne med på det fjellet, you and me liksom 😀 Jess, gikk en hyggelig tur med ex’n i går, you know who 😉 , og i dag har vi vært på kafe, og senere i kveld er det MULIG jeg tar en tur opp til en kompis og drekker litt. Ellers er det null planer i morgen og søndag, får ta det på sparket…
      Takk det samme missy ❤

Legg igjen en kommentar

