Svar på spørsmål,part 3

Destgirl lurer på:

Ser du er flink til å ta foto, har du gått på fotokurs ? – Thank you. Nei,jeg har ikke tatt fotokurs,bare pludret og lekt med de ulike muligheten jeg har på kameraene min. Morsomt å finne ut av ting selv.

 

Liker du å gjøre andre kreative ting også, som tegning, maling, håndarbeid ? – Tegne kan jeg ikke i det hele tatt,dessverre. Jeg drev å malte litt en periode,men jeg er suger når det kommer til fantasien,så jah..Strikker litt da,men det er en stund siden sist,fordi jeg sliter med senebetennelse i armene…dessuten kan jeg bare strikke rett,høhø. Men lærer sikkert mer når jeg kommer til Modum,der blir det vel strikkeklubb,haha.

Med din sykdom vet du hvem du er som person, eller leter du etter å finne deg og hvem du er ? – Det er vel ikke akkurat sånn at jeg «leter etter meg selv»,for til tross for sykdommen så er jeg som jeg er. Utadvent,snakkesalig,beholder humoren min,gjør ting jeg liker osv. Det er mer det at jeg sliter med å like meg selv som jeg er,og da spesielt når det kommer til kropp og utseende…

Åssen stil liker du å bo i, omgivelse ? – Jeg trives som regel der jeg bor,men helst i byer der det er muligheter til diverse ting. Kunne f.eks ikke tenkt meg å bodd på landet på en gård. Der går grensa liksom.

Har du alltid vært flink til å skrive og morsom? – Jeg har hvertfall alltid likt å skrive,om jeg er flink til å skrive er opp til andre å bedømme,det samme gjelder om jeg er morsom…Jeg skriver bare på min måte.

Hva er din mest pinlige episode? – Jeg kommer ikke på noe i farta…Jeg har jo tryna en del ganger,men jeg klarer å le av meg selv,så det er ikke akkurat så pinlig egentlig…hmm…Kan jo nevne en sånn gå på snøra episode da. Det var på et julebord for noen år siden. God og full,live musikk,en sang jeg liker veldig godt,så jeg føyk ut op dansegulvet. Rett foran scenen hadde noen søla alkohol,så det var en liten dam der. Ingen som hadde planer om å tøke det bort tydeligvis.Så jeg gikk å advarte folk da,når jeg så at de nærmet seg. Altså,jeg nevnte det for dem mens jeg stod der og dansa selv.Og gjett hvem som klarer å skli oppi der da. Jepps,just me. Tryna og ladet rett på haka. Flere folk strømmet bort til meg,men før de rakk å komme bort omtrent,så var jeg på beina,lo og dansa videre. Jeg har høy smerteterskel i fylla tydeligvis.

En annen gang så måtte jeg gå av bussen på vei hjem fra byen sånn ca. 5 min. etter at jeg gikk på. Bussen var stappa full,og heldigvis stod jeg rett ved bussjåføren. Jeg ble nemlig stup dårlig av den dårlige lufta og all alkohol,og måtte ut før jeg spydde. Sjåføren stoppet selvsagt,sikkert takknemlig for å unngå spy i bussen. Tre trinn ned ble tydeligvis litt bratt fordi jeg hadde det travelt med å komme meg ut,så jeg flakset framover og landet på hau inn i et sånn jerngreier ved en vegg. Men det brydde jeg meg ikke om,fordi jeg var for opptatt med å holde pusten i sjakk for å unngå å spy. Typen min ble bekymra fordi han så blod og trodde jeg hadde slått ut noen tenner,men han fikk ikke se på,fikk ikke en gang røre meg,for da hadde jeg kasta opp. Først etter en times tid ca,da vi var kommet hjem til meg (hvor også venninna og samboeren min venta. Hun hadde også vært på bussen,men satt litt lengre bak,og så hele greia.) fikk de sett på det. Et fint kutt rett under øyebrynet.  Jeg nekta å dra på legevakta. De hadde sikkert ikke tatt meg inn i den tilstanden heller…men måtte dra dagen etter,fordi flere mente jeg burde dra. Jeg måtte sy 3 sting. Laila + mye alkohol= katastrofe til tider.

Yuki spør om:

Drikker du te, og hvilken tesort liker du i så fall best? -Jeg drikker te,men ikke så veldig ofte..(drikker jo mest varm sjokolade,høhø),men er veldig glad i earl grey,den vanlige liksom. Dessuten fant jeg en himla god en på rema en gang,med minst smak!

Favorittsjanger innen litteratur? – Jeg er ganske altspisende,du kan jo bare ta en kikk på siden «bok anbefalinger» som du finner under headeren min.

Hvilken farge har du på gardinene i stua? – Black baby.

Roffen igjen:

Hva er den beste karakteren du har fått, og i hvilket fag ? – Prestasjonspsykologi 3,karakter A.

Thisismethen lurer på:

Hva gjør du for å ta vare på Laila? – Gir henne varm sjokolade,pepsi max,snus,lese bøker og å ta på seg tjukke varme sokker.

Hvordan kan andre ta vare på Laila? – Eller hvordan vil du bli “ivaretatt”… ? – gi meg var sjokolade etter min oppskrift,pepsi max,snus,troika,et pledd og en bok. Kanskje litt smågodt også,når du først er i gang.

Hva gjør du når du virkelig skal kose deg? – drikker varm sjokolade,pepsi max,tar en snus,pakker meg inn i pleddet med en god bok.

Hva kjennetegner god musikk for deg? – en fin stemmer,at den gir meg a good feeling,at det høres riktig ut,sånn i forhold til mine ører.

Har du sett filmen “Man on the moon” ? – hvis ikke… SE DEN! – Tror ikke det? Ikke sikker gitt..

Hva gjør deg til den kjemperen du er? Og hvorfor kjemper du? – jeg er ikke en kjemper. Vold er ut.

Kan du beskrive Laila med 6 og et halvt ord? – psyk,utadvendt,reflektert,pratsom,åpen,ironisk og spisefo…

Mopetti again:

1. Er det det noe du ikke ønsker å få spørsmål om? – Næh,men likevel er det ikke alt jeg vil svare med sannhet på,you know,prinsessen ingen kunne målbinde.

2. Om du kunne forandre en ting i verden..hva skulle det ha vært? – Tror jeg svarte på det i runde 1 eller 2,husker pokker ikke hva jeg svarte på en gang jeg..Kan jo finne på noe nytt nå da,at dyr kunne snakke. Eventuelt at vi kunne byttet med dyrene…

3. Er det en verdensrekord du kunne tenkt deg å prøvd å tatt?-Ja,i å stå på et bein og synge julesanger.

Kaktus ga meg en utfordring:

Gi meg en liste med 5 trivielle, materialistiske ting du aldri hadde klart deg uten (typ; ullsokker, truseinnlegg – whatever) og en tilsvarende liste over ting du så absolutt _kunne_ klart det uten (fx.: fotsopp, blankis og denslags).

5 ting jeg aldri kunne klart meg uten:

  1. Mascara
  2. Dasspapir
  3. pc/tlf/mp3 (kunne ikke bruke opp alle 5 punktene bare ved å sette inn disse tre på en plass hver)
  4. Bøker
  5. Sko

5 ting jeg fint klarer meg uten:

  1. Skateboard
  2. Krølltang
  3. Lange bukser
  4. sko i str 39
  5. Alt med Hello Kitty på

 

9 thoughts on “Svar på spørsmål,part 3

  1. Det er altid artig å lese dine kommentarer 😉
    Jeg elsker også varm sjokolade (helst med krem på toppen) pepsi max, ullpledd, ullsokker er et must. *klem*

    • Du skulle prøvd min oppskrift på varm sjokolade,hohoh oooh dear,yummy. Men krem følger IKKE med på den da. Og JA,ullsokker er definitivt et must 😀 ❤

Legg igjen en kommentar

