Svar på spørsmål,part two

Sophia spør:

totally random…
Hvilke tv-serier følger du med på? – Nei. Jeg glemmer ofte at jeg skal følge med,og når jeg plutselig kommer på det noen uker etterpå så sitter jeg der bare..??

Hvordan ser en vanlig dag ut i laipailivet? – Står opp ganske fortumlet og klør meg i hodet og lurer på hvor pokker jeg befinner meg. Så står jeg opp og slenger meg i godstolen og leser bok,og drikker varmm sjokolade. Så slår jeg på pc’n og sitter der i mange timer og lurer på hvorfor jeg gidder bruke tiden på det. Så legger jeg bare og prøver å sove igjen,men det går ikke.  Det er stort sett sånn fridagene mine går. Jeg har nemlig ikke et liv,men tar i mot et med takk.

Hvem ville du vært flue på veggen hos? – hos behandleren min,sånn bak ryggen på han når han noterer det han skriver i timene jeg har med han.

Hvilket dyr ville du vært? – En lama,for da kan jeg spytte på frekke folk.

Hvorfor har du valgt rød farge i håret, fremfor naturlige eller hvilken som helst annen farge? Kunne du tenke deg en annen farge, i tilfelle hvilken? – Fordi jeg digger rødt,og har hatt det i mange år,det kjennetegner liksom meg nå. Har vurdert å bli blond igjen sånn til tider,men nja…liker jo denne røde da…

Hvordan ser treningshverdagen din ut, utenom evt. skippertak? – Oppvarming,spark,slag,mønster,sparring,selvforsvar,styrke og uttøying. Taekwon-do m.a.o.

Hvilken by ser du for deg at du bor i om 5 år? 25 år? – Gawd knows,men lyst til både Oslo og Stavanger. Kanskje Tr.hjem til og med.

Kan du tenke deg å få barn, en eller annen gang? – Jepps

Er du en hemmelig beundrer av noen? – Nja…kind of,men ja…njo…tja..Teller Trond Espen Seim? He better,for da er det et klart og rungende JA.

Pusle lurer på:

Hvordan farge har du på sofaen din? – Black (og ekte skinn)

Hvor kunne du tenkt deg å dra på ferie om du kunne velge uavhengig av økonomi? –Praha,Roma,New York,London,Paris,Kina,Japan,Thailand,Los Angeles,flere plasser både i Hellas og Spania. Australia,Island,Kroatia…ja,hvertfall.

Hvilket fag likte du best på skolen? – Prestasjonspsykologi (høyskolen)

Hvordan ser det rareste bildet av deg ut? – Det finnes mange av dem,for å si det sånn,men kan jo plukke ut et da…

Christine sine spm:

Hvilken dialekt snakker du? – Kr.sunds dialekt,siden jeg er derifra.

Hva føler du når du klarer deg en dag uten oppkast? – Yay,I fucking made it.

Føler du deg klar for å bli frisk? – Nei,faktisk ikke,men satser på at jeg kan bli mmotivert til deg underveis i innleggelsen…Man blir liksom aldri helt klar,så da gjelder det å hoppe i det når man er i et aldri så lite motivert øyeblikk…

Er det noen bloggere du kunne tenkt deg/ har planer om å møte? – Ja,jeg har lyst å møte alle jeg har fått et litt tett forhold til gjennom de årene jeg har blogget. Helst alle sammen. Ingen spesielle planer nei,for nå fyker jeg jo avgårde i noen måneder,men hadde vært kjekt å fått til noe til neste år.

Konkylien ask:

Hvordan kommer du på å ta alle de “gærne” bildene av deg selv i bloggen? – Vel,det er faktisk ikke noe mer mystisk enn at jeg ikke finnes fotogen,så da blir det bare sånn..

Har du noen hobbyer? – Fotgrafering,lese bøker,strikke når jeg gidder,blogge of course (om det kan kalles en hobby,høhø)

Hva i alle dager gjør du om natta når du ikke får sove? – Vrir og makker,leser,spiller spill på mobilen…Men det blir mest å ligge og vri og makke og prøve å sovne..Det kan fort ta 4,5 og 6 timer. Og så blir jeg gærn.

Heidi lurer på:

Har du et/flere favoritt sitat/motto – lyst til å dele? – «Shit happens», «Hvis du faller syv ganger,så reis deg åtte»,»No one said it would be easy,they said it would be worth it»,»A journey of a thousand miles begin with a single step»

Kunne du tenke deg å få barn noen gang? – Jepps,verden trenger flere som meg.

Caroline lurer på:

Hva/hvem i ditt liv betyr mest for deg? – Søskenene mine hvertfall. Det er vel på sin plass å nevne foreldre også kanskje?

Ønsker du deg et kjæledyr og evt hvilket? – Kunne tenkt meg en maursluker som kunne ha slukt opp alle maurene som lusker seg inn hit på sommerstid.

Hvor i livet var du som 13 åring? – Jeg var i Kr.sund og klatret i trær. Og så drev jeg med elite turn.

Hva er yndlings antrekket ditt? (bilde) – Det har jeg egentlig svart på før en gang,i en annen spørsmålsrunde,men det har jo kommet nye lesere i bloggen,så da får jeg vel nesten legge ut bildet på nytt igjen:

Hvor og når ble du kjennt med dine nærmeste/beste venner? – Marianne,Kristina og Hege ble jeg kjent med da jeg jobbet i Oslo,Edith ble jeg kjent med da jeg jobbet i Ålesund,og Anniken ble jeg kjent med via ex’n min.

Hva er favoritt hårfargen “din”? (bilde) – rødt of course.

Hva ønsker du deg mest her i livet per i dag? – Null problemer med søvn,å være oppkastfri,ha et lager med pepsi max,ingen bekymringer….

Hvordan fikk du ideen om og begynne og blogge? – Det begynte med at noen snakket om noen bloggere og om blogging,så da tenkte jeg at jeg måtte sjekke det ut,og så prøvde jeg meg på det jeg også…

Er dette din første blogg? – Altså,jeg begynte på blogspot,men kopierte over hele bloggen hit.  Jeg har fortsatt blogspotbloggen,men kun noen få random innlegg der som henviser folk hit inn når jeg ikke får kommentert andre blogger enn med googlekontoen. Den bloggen finner du her.
Hva har bloggingen din gitt deg? (positivt/negativt)

Løvetannjenta spør om:

Hva ønsker du deg mest i hele verden? – Et problemfritt liv…kind of…

Har du en hjertesak? – Vel,hjerte mitt driver å slår litt sån urytmisk til tider..

-Tror du på tilfeldigheter? – Tja,jo,alt er vel ikke akkurat «skjebnen»…

hva slags musikk/band/artist liker du? – Jeg liker ganske masse ulikt,kan nevne Nick Cave,Metallica,Madrugada,El Cuero,The dog’s damour,Kari Bremnes,JJ Heller,Melissa Horn,Beth Heart,Minor Majority,Leonard Cohen,Amy MacDonald,Dum dum boys,Big Bang,CC Cowboys,Iron Maiden…ja,det er noen av dem..

Anne-Helene spør om:

Hey søta,noen spørsmål fra meg også:

materalistisk spørsmål: hva ønsker du deg til jul? – Bøker,duker,smågodt,luer,vin,hotpants,tjukke sokker…ja,nei,jeg kommer ikke på så mye egentlig jeg. Mamma har også spurt,men har ikke kommet på en dritt…

hvordan tror du jula blir i år? – vanskelig…

kunne du tenkt deg å ha et kjæledyr? hvilket? – svart på det over her,lama,fordi da kan jeg spytte på frekke folk. På sommerstid kunne jeg også trengt en maursluker.

vår, sommer, høst eller vinter? – Høst

hvis du fikk reise hvor pokker du ville i verden, hvor ville du reist da? – også svart på over her -se på svar til pusle.

vil du bli med meg på Fole Godt til uka? (jeg spanderer kaffe) – Of course. Vi må ta med Hanne også.

hvilken nettleser bruker du? – Firefox

hvilket redigeringsprogramm bruker du til bildene dine? – Photoscape stort sett,men photobucket innimellom også.

are you happy now? – nope…

Snø spør:

Hvor mange forskjellige hårfarger har du hatt? – Jeg har hatt svart,rødt,blond med rødt i,blond med lilla i,og en sjøgrønn/blå ugly farve,og svart med lillaskj. Og så har jeg hatt mahogny..Og brunt…Jaah…

Hva er din favorittmat i heeele verden? – Omg,jeg liker ganske mye jeg assa…jeg kan ikke bare nevne en rett da…Bacalao,Biff stroganoff ala mamma,taco,gyros i pita,mammas kjøttkaker,spagetti med mammas saus…Jah…høhø

Hva fikk deg til å begynne å blogge? – Se svar til Caroline over her.

Spørsmål kan fortsatt stilles her. Frist til i kveld,for i morgen kommer siste innlegg med svar.

17 thoughts on “Svar på spørsmål,part two

  1. Du da..klart du e fotogen.
    Trenger ikke å lage grimasjer , for jeg er sikker på at du klarer å gi et knallfint smil 🙂
    Stilig rød farge på bilde i trappa,
    Ha en fin dag frøken..nå må jeg gruble over noen gode spørsmål til deg siden fristen går ut i kveld

  2. fant to spørsmål med en gang..

    1. Er det det noe du ikke ønsker å få spørsmål om.
    2. Om du kunne forandre en ting i verden..hva skulle det ha vært.
    3. Er det en verdensrekord du kunne tenkt deg å prøvd å tatt

    OKI..ble tre spørsmål, men alle ting er jo tre 🙂

  3. Ser den med tv-serier… Samma her igrunn, foruten fredagsprogrammene… De får jeg med meg. For da sitter jeg stort sett boltret foran tven uansett.
    Jeg vil forøvrig også være flue hos min behandler… HVA SKRIVER HUN??? Gawd! ;o)
    Utrolig kult bilde (og hårfarge!) – der du sitter på trappa. Kan ikke se at du gjør noen grimase på det? Og det var fint… Hmm… Kanskje du ikke er så ille fotogen likevel? :-p Veldig fint var det i hvert fall!
    Supert at du fremdeles svarer på spørsmål, for oss som trengte litt tid, mener jeg ;o)

    • Vel,det som går på fredager er jo ikke serier akkurat da…Det er bare…program..hoho. Nei,det er noe rart med munnen på det bildet,bare se nøye etter 😉

  4. Men Laila. Hvordan hårfarge har du brukt? F.eks. på det bildet over «Never underestimate the crazyness of a wasted girl»-bildet?
    Og hvor kan den kjøpes, i såfall? 😀

    Er SÅ lei dårlige rød-hårfarger!!

  5. Du er skikkelig flink til å lage grimaser. Mr. Bean har en konkurent der 😉 Det rareste av de rare bildene var skikkelig morsomt.
    Syns det bildet du sitter på trappa er veldig fint. Et pent bildet!
    *klem*

  6. HErlig er du rett og slett! fint å lese mer om deg Laila! Har virkelig lyst til å møte deg 🙂 Og jeg tror som du sier at man aldri blir helt klar til å bli frisk. Sf, har alltid et ord med i spillet, men når du har et snev av mot for å gå inn i kampen bruk dem. Hver eneste! 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

