Spørsmålsrunde gitt.

Tenkt at jeg kanskje kunne kjøre på med en liten spørsmålsrunde jeg da,dere fortjener jo å få egne innlegg med link til deres blogger,og spørsmål dere lurer på mener jeg. Sååå jatta jatta,noe dere lurer på? Vil vite? Anything at all? Shoot for the moon. Eller etter meg om du vil…Trenger altså ikke bare være relatert til spiseforstyrrelser så klart,men ja,whatever liksom. Ikke vet jeg hva dere lurer på. Om dere i det hele tatt lurer på noe. Eller kanskje det er noe dere ønsker? Nå har dere sjansen.

So wtf do you wanna know?

Kjør på.

 

Lar det tusle og gå noen dager før jeg svarer sånn by the way.

33 thoughts on “Spørsmålsrunde gitt.

  1. Høy høøy!!! Elsker spørsmålsrunder assa!!! Giiiida meg:)

    – Hvordan får du opp søkeordene som fører folk til bloggen din?

    – Sonykameraet dit, er det digitalt eller speil?

    – ser du på Hotel Cesar?

    – hvorfor spurte jeg om det egentlig?

    – har du noen gang registrert deg på en date side?

    – Favoritt øl?

    Jupp thats it. Slenger på noen nye om jeg kommer på noe. Har fulgt deg så lenge at jeg tror jeg vet det meste høhø 🙂

  2. nice..spørsmålsrunde liker jeg 🙂

    Spørsmål 1. hva er de tre viktigste tingene du må gjøre nå før Modum?
    har du noen ting du vil gjøre..sånn siste sprell før du reiser.
    Spørsmål 2. hvor er Laila om 2 år ?
    Spørsmål 3. hva er din favoritt film og hva gjør den til din favoritt film

  3. – Hva drømte du å bli da du var fjorten?
    – Går du noen ganger halvnaken i leiligheten?
    – Hvor mange planter har du i hus?
    – Hva får du aldri gjort? (finn.no-style)
    – Hvilket spørsmål har du ikke fått, som du kunne tenke deg å svare på?

    Jææ.

  4. Stoooort glis.
    Du svarer på alt 😀

    Hvilken nasjon vant flest gull-medaljer under OL i Beijing?
    Hvor var verdens første observatorium?
    Hva er «øya med de 887 ansikter»?
    Når ble geirfuglene utryddet?
    Lise sin seng ligger 6 m unna lysbryteren. Når hun trykker på lysbryteren er hun i sengen sin før det blir mørkt i rommet. Hvordan er det mulig?

    Oooo vente spent på svar 🙂

  5. Hvordan ser du for deg 2012?
    Hva er drømmejobben din?
    Kommer du til å gi alt på Modum?
    Favorittsangen din?
    Favorittserie?
    Beste boka?
    Angrer du på den første dietten som utløste alt slik det er idag?
    Hvordan drømte du om at livet skulle bli før du ble syk?

  6. hmmm, tenke… 😀

    * Har du nattdrakt , å bruker du den ?
    * Favoritt is ? og event strø…..
    *favoritt klesplagg
    * har du et klesplagg du virkelig ikke liker å bruke, men som du ikke kan kaste…. å event årsak ?

    * bruker du solkrem i syden ?
    * hvor mange sugerør får du plass til i munnen på en gang ?
    *kan vi få se bilde av deg med sugerørene i munnen 😉

  7. åååååkei, var vist ikke helt alene om de spørsmålene….. er ikke helt tilstede, og en viss pernille er veldig gira her altså……*sukk*
    Vi trekker IKKE spørsmålene tilbake fordeom , hihihi

  8. Kan du strikke?
    Hva er ditt fineste barndomsminne?
    Hva er det fineste noen har sagt til deg?
    Har du noen hemmeligheter ingen vet?
    Hvilken forfatter synes du skriver best?
    Om du kunne forandret en ting i verden, hva ville det vært?

  9. hvor mange pepsi max flasker har du hjemme?
    hvor mange meter er det til nærmeste butikk
    om du kunne fått velge,, hvilken hobby kunne du tenkt deg å begynnt med?
    Hvilken kjendis inspirerer deg?
    Hvilken kjent person kunne du tenke deg å møtt

  10. totally random…
    Hvilke tv-serier følger du med på?
    Hvordan ser en vanlig dag ut i laipailivet?
    Hvem ville du vært flue på veggen hos?
    Hvilket dyr ville du vært?
    Hvorfor har du valgt rød farge i håret, fremfor naturlige eller hvilken som helst annen farge? Kunne du tenke deg en annen farge, i tilfelle hvilken?
    Hvordan ser treningshverdagen din ut, utenom evt. skippertak?
    Hvilken by ser du for deg at du bor i om 5 år? 25 år?
    Kan du tenke deg å få barn, en eller annen gang?
    Er du en hemmelig beundrer av noen?

  11. Hvordan farge har du på sofaen din?
    Hvor kunne du tenkt deg å dra på ferie om du kunne velge uavhengig av økonomi?
    Hvilket fag likte du best på skolen?
    Hvordan ser det rareste bildet av deg ut? 🙂 ❤

  12. Hvilken dialekt snakker du?
    Hva føler du når du klarer deg en dag uten oppkast?
    Føler du deg klar for å bli frisk?
    Er det noen bloggere du kunne tenkt deg/ har planer om å møte?

  13. Hvordan kommer du på å ta alle de «gærne» bildene av deg selv i bloggen?
    Har du noen hobbyer?
    Hva i alle dager gjør du om natta når du ikke får sove?

  14. Hva/hvem i ditt liv betyr mest for deg?
    Ønsker du deg et kjæledyr og evt hvilket?
    Hvor i livet var du som 13 åring?
    Hva er yndlings antrekket ditt? (bilde)
    Hvor og når ble du kjennt med dine nærmeste/beste venner?
    Hva er favoritt hårfargen «din»? (bilde)
    Hva ønsker du deg mest her i livet per i dag?
    Hvordan fikk du ideen om og begynne og blogge?
    Er dette din første blogg?
    Hva har bloggingen din gitt deg? (positivt/negativt)

    Og der foikk jeg hjernteppe x)

  15. Drikker du te, og hvilken tesort liker du i så fall best?
    Favorittsjanger innen litteratur?
    Hvilken farge har du på gardinene i stua?

    Random? Ja, kanskje.. 😛

  16. Hvor mange forskjellige hårfarger har du hatt?
    Hva er din favorittmat i heeele verden?
    Hva fikk deg til å begynne å blogge?

  17. har du noen som helst aning av hvor mye penger du har kastet opp for i alle årene som bulimiker? sånn ca selvsagt.
    Og hvordan takler du skamfølelse når du handler? du har jo en åpen blogg og folk kjenner deg igjen.

  18. Ser jeg var litt sent ute (henger etter på Bloglovin’), så ser ut som de fleste aktuelle spørsmål for min del allerede har blitt stilt 😉 Gleder meg til å lese svarene! Klem

  19. Ser du er flink til å ta fot, har du gått på fotokurs ? liker du å gjøre andre kreative ting også, som tegning, maling, håndarbeid ? Med din sykdom vet du hvem du er som person, eller leter du etter å finne deg og hvem du er ?
    Åssen stil liker du å bo i, omgivelse ?
    Har du alltid vært flink til å skrive og morsom?

  20. HAHA! Jeg rakk enda et par spm. Me like 😀

    Du som er min WordPress fadder (jepp you are)

    – Hvorfor har jeg mange flere lesere på wp bloggen enn på den gamle, etter allerede 1 aktive dag?

    – Hvordan får du til å ha en så lang rekke med ting & bilder ned langs bloggen din. Til meg har det stoppet, og alt jeg legger til kommer «under» bloggen, sånn helt nederst når man har scrollet seg ferdig lissom?

    – Er du ensom?

    • Kom på msn når du er ledig da,så skal jeg forklare deg det,hvis ikke må du vente (del 1 og 2 av svar er ferdig lagret,resten av spm som måtte komme,som dine her f.eks vil komme med på del 3,som blir postet på tirsdag først) hoho. Men jeg skal legge ut spm dine likevel da,bare sånn for å gi deg ekstra oppmerksomhet,linker jo til de spm kommer fra 😉

  21. hey søta.

    noen spørsmål fra meg også:

    materalistisk spørsmål: hva ønsker du deg til jul?

    hvordan tror du jula blir i år?

    —-

    kunne du tenkt deg å ha et kjæledyr? hvilket?

    ——

    vår, sommer, høst eller vinter?

    —–

    hvis du fikk reise hvor pokker du ville i verden, hvor ville du reist da?

    ——

    vil du bli med meg på Fole Godt til uka? (jeg spanderer kaffe)

    ——

    hvilken nettleser bruker du?

    —–

    hvilket redigeringsprogramm bruker du til bildene dine?

    ———

    are you happy now?

    ————

  22. – Hva gjør du for å ta vare på Laila?
    – Hvordan kan andre ta vare på Laila? – Eller hvordan vil du bli «ivaretatt»… ?
    – Hva gjør du når du virkelig skal kose deg?
    – Hva kjennetegner god musikk for deg?
    – Har du sett filmen «Man on the moon» ? – hvis ikke… SE DEN!
    – Hva gjør deg til den kjemperen du er? Og hvorfor kjemper du?
    – Kan du beskrive Laila med 6 og et halvt ord?

    Peace and Love
    ❤ ❤ ❤

  23. Gi meg en liste med 5 trivielle, materialistiske ting du aldri hadde klart deg uten (typ; ullsokker, truseinnlegg – whatever) og en tilsvarende liste over ting du så absolutt _kunne_ klart det uten (fx.: fotsopp, blankis og denslags).
    Det ble mer ett krav enn ett spørsmål, men.. :p Challenge accepted, ska du si nå!

Legg igjen en kommentar

