Search for answeres

Hælj. Hurra dot.com liksom. Jeg har ringt tannlegen min. Gadd ikke ha time på onsdag. Så da måtte jeg ordne med en annen dag,kanskje det blir litt morsommere da. Jeg må forresten til Kr.sund igjen til uka. Jeg må ta bentetthetsprøve fordi Modum krever det før innleggelsen. Hærregud,akkurat som at det er artig å ligge der og bli scannet. Tar jo en ren og skjær evighet,og det enda jeg er på dvergstørrelse. Tok en sånn scanning i fjor også,eller kanskje det til og med var for 2 år siden. Gidder ikke huske på sånt liksom. Men anyway,da glemte jeg å ta ut piercingen i navlen da,så første scanningen ble jo helt skipla stakkars. Men jeg ble enda mer skipla,for jeg måtte jo ta den derre scanninga enda en gang da. Pinefulle ting jeg må gjennom før innleggelsen (akkurat som innleggelsen i seg selv ikke er pinefull liksom),blodprøver (2 stk!!!!!!!),og bentetthetsprøve. Crappers. Faen,jeg trodde det var fredag i går jeg,mens så er det plutselig i dag istedenfor. Bra jeg ikke posta dette innlegget i går da,det hadde vært tabbe da. Dere hadde vel blitt rimelig forvirra dere også da. Så da er det klart for søkemotor innlegg igjen da. Det var noen som lurte på hva pokker det er for noe,så da må jeg vel forklare det enda en gang da..(zzzzz) Altså,når dere søker etter noe på google (eller hvor dere nå enn søker) så kalles det dere søker,for nøkkelord. Og når dere søker,så får dere opp mange resultater. Og folk som har søkt på disse ordene nedenfor her,så har på en finurlig måte funnet fram til bloggen min (ikke alle nøkkelord er ment for å søke etter bloggen min…you’ll see what I mean litt lengre nede her…) Men,når folk da trasker inn på bloggen via disse ordene/setningene,så får jeg info om det på statistikksiden min. Got it? Good. Her er  et knippe nøkkelord for søkemotor den siste uka.(syke folk)

9 sider brev til modum bad – der har du meg…min andre kladd til Modum..endte til slutt med 4 sider da,mer enn nok…overivrig.com..

hvorfor holder jeg meg for meg selv – janei si det du..leker du gjemsel kanskje?

lysebrunt hår – nei,jeg har rødt.

vintersko dame – jeg har noen par,men får liksom aldri nok…har aldri sko å ha på meg..

privat vei, hold deg vekke- næh.

nydelige damefjes:

gammel mann vits: Det var en gang en mann som hadde mista huset,kona,ungene,jobben-alt. Han gikk til en bru og ville hoppe utenfor. Da kom det en nisse gående. Han spurte hva som var i veien,og mannen forklarte at han hadde mista alt. Da sa nissen: -«Jeg kan gi deg alt tilbake hvis jeg får peise deg.» Ja,det var helt greit. Få alt igjen bare for å dra ned buksa. Da de var godt i gang,spurte nissen:»Hvor gammel er du?» «63» «Og så tror du fortsatt på nissen?»

ristet brød smør – har hørt om smør på ristet brød,men aldri om ristet brød smør…something new?

what – what what?

fitta sprenger – stor kuk?

fanget i en jentekropp – ja,jeg føler meg ikke mye fanget i en guttekropp hvertfall..

psykiatrisk vandring – er det noe lignende som pub til pub?

menneske største baller – rumpeballer. Helt klart,skjønt det er jo en del menn som mener de har store baller da,men jeg tror de er lygerhanker. Hadde ikke sett videre smart ut om de hadde større baller enn rumpeballene akkurat..

vandrende pinner – Pinnedyr?

spurver som flyger – det er vel den kunsten de mestrer best har jeg hørt rykter om.

deathscene:

amle damer – finner kanskje noen her.

so bored – hva tror du jeg er da,som må sitte her og lage sånne blogginnlegg fordi dere søker på så rare ting? Lord.

hvor er flagget mitt – kanskje det leker gjemsel sammen med deg?

liker du troika – jepps

hva kaller man en gutt me mange sex partnere? – hore.

værsyk maur i kroppen – skal ikke se bort i fra at de maurene jeg har i kroppen innimellom er værsjuke nei…

mine bilder fitte – shit,har du rota dem bort? Synd for deg,synd for deg.

orunn – finner du her. Ikke at jeg skjønner hva det har med meg å gjøre men…

får meg aldri dame – du får prøve med en mann da vettu.

pule ute bilde – du får ta med kamera neste gang. Jeg stiller ikke opp.

har du pult – jeg hadde skrivepult for mange år siden..

troika bæsj – kan vel kalle det for det når du bæsjer ut troikaen igjen ja sikkert…

damer sexser med damer – lesber? Der lærte du deg et nytt ord gitt.

jeg er ikke verre enn andre – hører du sier det ja..

skriver en bok om hvor mye det suger – nei,jeg blogger heller om det jeg.

fitte modum – det kan jeg ikke uttale meg om ennå..

eks’n hans har katta– åja.

mane gravid damme til føtsel – kan du utdype det tror du?

ikke synd på deg – nei,det var synd for deg skrev jeg akkurat.

hvem puler med meg – nei du får åpne øynene da,så ser du det kanskje..

bannbefalte slankemåte – bannbefalte? Jeg mener….bannbefalte?

å lave den andre om – eeeh..jaha? Nå fikk jeg plutselig lyst på ketchup.

dette gjørnet er teit – godt mulig det ja,aldri hatt noe med gjørnet å gjøre jeg,så kan ikke akkurat uttale meg.

flagg følelser – den følelsen har jeg aldri kjent på før. Men nå kjenner jeg på at jeg er lei av dette mongo innlegget. I’m bored.

20 thoughts on “Search for answeres

  1. Jeg kan ikke annet enn å le.. Takk for at du klarer å formulere deg slik du gjør, det er godt å kunne smile og le av slike absurde ting (skulle nesten til å si takk til alle de raringene som søker og, men det er kanskje å gå for langt?)
    Klemmer ❤

  2. Høres ut som om du har nok å gripe fatt i ja…. Reminder, tannlegen (eller skrekkens kabinett for mitt vedkommende) der sku jeg oxo ha vært. Uffameg….

    My God så morsomt med de nøkkel-ordene 😀 Helt utrolig hva folk kan finne på å søke på. Hehe :p

    Good luck med gjøremålene dine 🙂

    • Tannlege er noe dritt,men jeg har ikke annet valg enn å få fikset på mine tenner…sukk…
      Nkkelordene er sjuke til tider ja,haha.

      • Heia å tusen takk for svar i bloggen min, jeg har også bipolar ++++ mange diagnoser psykisk, orker ikke nevne alle engang, så jeg sier bipolar, så er det ingen som vet hva det egentlig er, å dermed heller ikke spør 😉

        Jeg kjente ikke igjen denne beintetthetsmålingen din, for vi kan ikke måles i samme maskin, for den jeg ta så tar det 10 min å spenne bein, hofter og nederste ryggdel fast, jeg har jo ostoporose, så derfor klarer jeg ikke holde hofte og bein i rett stilling.

        Så tar bildene 2 min, 1 min pr bilde, så kansje hun tar det 3 for å være sikker, så det er lissom den korteste og enkleste undersøkelsen…

        Jeg bruker en sprøyte for ostoporose, hver 3 mnd, å derfor røntges jeg for ostoporosen 2 ganger i året…

        Så bra da at du har fått innleggelse på Modum, jeg har fått 3 tilbud, men har ikke turt å reise til en plass jeg ikke vet hvor er, så er jeg ikke så sosial, så er det sykdom og greier, så de må behandle meg her… En god grunn for å ha 5 hunder…

        Jeg er veldig engstelig for innleggelser, men jeg har vært innlagt, så det er nok engrunn for redselen min 😦

        Når du snakker om google og søkermonitoren, hvis du søker på permanent veneport, så får du opp minst 20 bilder av meg, jeg skjønner ikke hvorfor, fikk sjokk da jeg søkte på det å trykket bilder, å fikk meg selv i forskjellige sykdomstadier rett i trynet… Tror de må ha hentet dem fra photobuchet for jeg skrev dagbok før å da la jeg ut bilder i den..
        utrolig skummelt…

        Ellers håper jeg du hadde en fin kveld 🙂

        hilsen Siw

      • Slipper å spennes fast jeg da,men må ligge på en benk og så scannes kroppen sakte men sikkert fra tærne og opp til topplokket. Sist jeg tok den sjekken så hadde jeg ikke beinskjørhet,og tror heller ikke at jeg har det nå,men Modum krever det før innleggelsen,så da må jeg bare ta den.
        Ja,man kan jo søkes opp på det meste på nett nå da,så jah..
        Takk for det 🙂

  3. Lykke til med både tannlege, bentetthetsmåling og blodprøver Laila! 🙂 Det er mye man må igjennom. Håper målingen er bra, eller bedre enn forrige gang 🙂 Stor klem fra meg! Og, blir helt matt, at folk i det hele tatt søker på så mye rart.

Legg igjen en kommentar

