En hektisk natt…

Fy faen assa,for en hektisk natt dette har vært. Sånn fram til nå mener jeg. Her har jeg sittet planta med bavianrævva oppi stolen i hele kveld (ble jo så fordømt oppslukt av «Poirot»,han løser jo pokker meg hver sak,men man vet jo aldri hvordan han finner ut av ting. Jeg sitter der som et spørsmålstegn,og er drit utålmodig,for jeg synes han gir oss svaret så inni hampen treigt!) Men sånn ut av det blå (ikke at det er så veldig blått her jeg sitter,men dere skjønner tegninga?) så kom jeg på alt jeg egentlig skulle gjøre,og da var det bare å få ræva i gir,og sette i gang!

Jeg måtte ta en støyt Bacardy.

Men så kom jeg til å tenke på at om jeg skulle drikke det rent,så ville jeg blitt som en av alkisene som sitter og henger på fortauskantene med loslitte klær og gebisset på knærne,så i mangel av Cola (hvem drikker cola liksom?) så tok jeg å blandet det (Bacardyen altså) med Pepsi max. Kan jo ikke kjenne forskjellen en gang jo. Genialt triks. Det er notert bak øret til nest drink,som er ganske snart. (Hvorfor notere man egentlig bak øret?Det er jo ikke store plassen der mener jeg,fikk nesten ikke plass til å skrive der jeg..) Allerede etter den første drinken (som snart er drukket opp),så ble jeg plutselig litt sånn:

 

Begynner jo å lure da,om noen har putta noe oppi drinken min. Har mistanke om at det er de derre helvetes hybelkaninene som slapp unna støvsugeren forrige uke. Det var noen svære jævler. Ufine i kjeften var de og. «Watch your back» sa de. Hørt sånn faenskap? Burde ha banka de flat med fluesmekkeren jeg ikke har. Jeg kan såvidt minnes at jeg hadde en rar samtale..noe med «tørst et eller annet…» med planten av alle ting…Lurer på om den mente at den var tørst kanskje…

 

Det demrer såvidt for meg nå at jeg kanskje tilbydde den en drink Bacardy…For da hadde jeg noen å drikke sammen med.

Så kom jeg plutselig litt til meg selv igjen,og skjønte ikke bæra av hva som hadde skjedd…

 

Og så så jeg jeg at «Domo» satt i hylla og holdt pusten og var så rar. Det viste seg at han holdt pusten sånn at han ikke skulle buse ut i latterkrampe. Da fikk jeg mistanke om at det kanskje ikke var de svære hybelkaninen som hadde kødda med drinken likevel,men han,den jævelen. Han gjør sånne ting innimellom nemlig. Det er takken for at han får husly her liksom. Da ble jeg sur.Så ble han sur,så krangla vi.

 

Og så slengte jeg han tilbake i hylla,så nå kan han sitte der og furte. I dont fucking care. Dust. Så jeg jeg var over den helvetes støyen i bakgrunnen. En syk film om noe kriging og greier. Hvorfor i helsike sender de noe sånt på tv’n?? Man kan jo havne på kokko heimen av mindre. Så da synes jeg at jeg måtte bryte inn og si han ene duden der et par alvorsord. Be dem om å roe reka litt,sånn at det var mulig å gi øregangene litt fred.

 

Han var litt skeptisk som dere kanskje ser,og så sa han at han skulle diskutere det med de andre. Etter en stund,så kommer han pokker meg ut med hele kamikazeteamet på slep og sier:

 

Og jeg bare «……» og så vurderte på om jeg bare skulle spørre om jeg kunne joine dem. Men så gadd jeg ikke. Og så bare…

 

Jeg klarte faen meg å tråkke meg selv halvt ihjæl. Det må ha vært noe muffins i den drinken,for ikke i helvete om jeg sjangler og gjør noe sånt etter en drink til vanlig. No chance in hell. Så da ble jeg jo litt bekymra da,og lurte på om jeg hadde alle tærne i behold..

 

Alle var der,noen litt mer herpa enn andre,men ingen er kritisk skadd. Jeg kan puste ut,ingen legevakt i kveld. Nå skal jeg lage meg en drink til,og fortsette nattens gjøremål. Jeg har et par ting jeg må gruble litt på,og finne ut av.

-Når noen sier: «han meiet ned alle sammen over en lav sko». Hva pokker menes med det? Kan man meie ned noen over en høy sko?

-Hvor holder de svære hybelkaninene til?

-Hvorfor skal alle i filmen dø uansett?

-Skal jeg drikke mer? Er jeg alkis om jeg drikker 3 drinker?

-Jeg må ta en ny tellerunde av tær etterhvert

-Og så må jeg gruble mer,fordi jeg lurer på:

*Hvorfor kan ikke jeg ta,når blærekattar?

*Hvorfor kan ikke Y være X,når IRA?

*Hvorfor må jeg snakke sant,når vinden har løyet?

*Hvorfor kan ikke jeg le,når navlelo?

Bare for å nevne noe jeg har å gjøre. Jo,og så må jeg finne fram noen fyrstikker sånn at jeg kan holde øyelokkene oppe. Faen,kom på at jeg ikke har fystikker. Vurder å prøve synåler istedenfor. Det har jeg. Og så må jeg pisse. Så nå må jeg sette i gang. Men først en ny opptelling av tær. Faen,jeg blir helt svett jeg.

 

Alle fortsatt i god behold. Domo er sur. I dont care.

 

Edit: kjærleik på stav,eller klubbe som vi sier på nordmøre,og bacardy er faktisk ikke den verste varianten jeg har smakt.

 

Sitter du fortsatt der og glor?

 

 

Det er ikke mer å se,nå kan du gå.

Edit # 2: Kom inn et søkeord:

gruer meg til borring – skjønner jeg godt.

26 thoughts on “En hektisk natt…

  1. Skjønner veldig godt at du var stresset, tenk å ha SÅ mye å gjøre på en fredagskveld. Og så når man har hybelkaniner (eller muligens han i i hylla) som fucker med drinken..huff.. bra alle tærne var på plass! Men en ting jeg lurte på, DØDE alle i filmen? Og hvordan kunne de vite det på forhånd i så fall? Var de synsk? hmm.. ble mye å tenke på her og gitt..

    • Aner ikke om de dævva,tror jeg dævva før dem. Kanskje de hadde mottatt en melding på sambandet om at et annet kamizateam var på vei for å bombadere deres camp? Gawd knows..

  2. Du er faen meg ta den mest genial dama jeg har kommet over! Så mye rart som driver og flakser oppe i hodet ditt!
    Du burde så absolutt kaste deg på den blogg blir bok bølgen! No editing needed 😀

    takk for at du gjorde søndagskvelden min verdt å være i! 😀

Legg igjen en kommentar

