Get out of here.

Jeg har i grunnen ikke så mye interessant å komme med i dag heller,det er egentlig ganske tomt oppi pappen for tiden. Sånn bunnskrapt. Tomt på dagtid,og fullt på nattestid. Stappfullt,og går som en hissig sentrifuge i timevis. I trykket som følger med,så drar det med seg humøret i samme slengen,og kaster det veggimellom. På dagtid funker jeg,på nattestid føler jeg meg helt død,med et tankekjør som kjennes ut som det har fått en omgang med en dampveivals. Det sliter meg ut psykisk,men holder meg veldig våken fysisk. En ting er at jeg har lakenskrekk,men pokker da,det betyr ikke at jeg orker å holde meg våken hele natten gjennom. Utrolig slitsomt når søvnen nekter å komme og tankene skal feste og skråle til langt på morgenkvisten. Og når jeg først sovner så er det ikke snakk om mange timene søvn før bikkja i andre etasje her setter i gang å hyle som en stukken gris,rett over hodet på meg. Man kan jo klikke mentalt av mindre. Jeg våkna i det minste til sol i trynet da jeg trakk fra gardinene. Da var det bare å gå opp og be den stukne grisen om å holde kjeft før jeg ba deg komme seg ut i sola og holde nebbet lukket da også. Han fant seg heldigvis tilrette på en gresstust sånn at jeg fikk lese i fred mens sola gjorde nytten sin. Kan ikke skryte av at været har stått til årstiden de siste ukene,med unntak av enkelte dager innimellom. Kanskje to dager for å være mer nøyaktig. Ergo har jeg jo blitt bleik på den tiden også,på tide å få litt av fargekartet på kroppen igjen. Været har faktisk slått til med litt temperatur i dag også,nesten så jeg fikk solstikk. Og bare for å komme meg ut og gjøre noe fornuftig,så dro jeg ut på noe som var en blanding av å gå og å jogge. På en tur på rundt 45.min.  gikk 10 min til jogging,da fikk jeg hold og da gadd jeg ikke mer. Til tross for at det var varmt,og jeg gikk meg enda varmere (har en tendens til å gå i et tempo som er i slektskap med kappgang når jeg går alene og går for å «trene»),så fant jeg fram (eller slo på) en dvd,og tok opp vektstangen jeg har og kjørte på med en time med body pump,bare for å produsere enda mer godlukt under armene. Jeg tenkte kanskje at det var smart å holde seg opptatt med noe sånn at jeg slapp unna så mye tid jeg kunne med bulimien.

 

 

Hærregud,jeg må bare fortelle dere at jeg nesten har blitt millionær. Fikk en sånn derre pengegreier i posten. Jeg hadde fått 90 kr!!!!! på kontoen. 90 kr!!! Hærregud,jeg holdt på å gå av skaftet,i ren og skjær glede. Nå må jeg sette meg ned å planlegge nøye hva jeg skal bruke dem på. Og etter det,da fikk jeg besøk. Av en jævla forvokst maur,på størrelse med en rotte. Minst. Jeg ville ikke ha besøk,så jeg tok den i nakkeskinnet og pælma den. Bort med seg!!  Makan. Sånn til informasjon,så kom bulimien på besøk en snartur. Men den visiten var kort,sånn hei og hallo. Nå skal den skal jeg sende den på dør,sånn at jeg kan ta kvelden snart. Jeg mener,den trenger ikke sitter fra tidlig kveld til langt på natt hver jævla dag,og i dag orka jeg ikke mer enn en snarvisit. Tenkte nemlig å legge meg tidlig i kveld,og håpe på å sovne litt tidlig (hahahaha,nesten så jeg lurte meg selv der et øyeblikk),mamma og pappa kommer nemlig på besøk i morgen,og da må jeg opp grytidlig,i 10 tiden,himmel og hav. Nei,nå gidder jeg ikke skrive mer.

 

21 thoughts on “Get out of here.

      • Takk 🙂 Her er det nattvakt igjen ja…….skulle gjerne ligget under dyna mi isteden nå…men, bare 7.5 time igjen…

  1. Hehe, du har herlig humor, kjære deg!

    Forresten må jeg si at jeg synes du er dyktig som klarer å trene hjemme med vektstang. GOOD ON YOU!! Superbra å finne motivasjonen til å drive med selvtrening slik, og nå har du jo holdt på i månedsvis med trening!! Inspirerende for oss andre;D

    KLEM over fjorden;D

    • Takk takk. Det krever litt viljestyrke må jeg bare innrømme,må tvinge meg selv til å bare gjøre det. Tiltak you know,men når jeg først gjør det så er det jo super gøy 😀
      Du må ta deg en tur OVER fjorden en dag da,about time mener jeg 😉

      Nattaklemmer ❤

  2. Kjenner til det der nattgreiene ja.. Dagene går som regel bra, bare jeg har såpass med energi at jeg klarer å gjøre noe. Hva som helst, om ikke annet så bare sitte på internett og lese litt blogger, skrive litt eller bare surfe rundt. Men når kveldene kommer trenger tankene seg på, uansett hvor mye jeg prøver å aktivisere meg. Det er jo begrensa hvor mye energi en kropp har, i alle fall med så lite søvn som jeg i perioder får..

    • Exactly…Jeg prøver å slite meg skikkelig ut enkelte dager,bare for å sjekke om det funker,men nope…ikke pokker…lord,what to do??

  3. Ja uff de nettene er værst, man kan gå å skyve alt vekk på dagen, flykte fra alt, men natten ramler det rett i hodet som et smell.. Men hjelper jo med den storgevinsten oppi alt dette da ;P

    Liker innleggene dine, de er bra skrevet, du får med mye jeg kan kjenne meg igjen i, men også utrolig bra humor…:)

  4. HÆI, hvis du sender bort alle leserne dine er det jo ingen igjen til å lese bloggen da jo? *undrer*

Legg igjen en kommentar

