No body is perfect

 

 

 

 

Bilder fra tumblr.

12 thoughts on “No body is perfect

    • Har ikke kommentert på ei stund, men ville skrive litt om det å fortelle om det som er vanskelig,tror mye av det du beskriver går igjen i tillfeller som mitt også… det er ikke bare bare å fortelle, men jeg tror på åpenhet, både for sin egen del og for andre sin del…. det er ikke lett, men godt når det er ute.

      ondskapen er vanskelig, jeg tror alle mennesker har noe ondt inni seg, men man velger selv hvordan man vil være…. jeg tror at de som velger å gjøre onde ting må være lammet i empatien, eller ha en eller annen form for psykisk lidelse av noe slag,…. vet ikke helt, men det er hva jeg tenker da…
      ikke det at jeg forstår hvordan noen kan gjøre slikt….

      sender en klem <3<3<3 takk for alle de gode ordene dine, både på bloggen min og en annen blogg , du vet…. 🙂

      • I knoooow 😀 Vi klarte date’nuten at jeg husken den. Men når jeg var inne og leste hos deg,så bare POKKER,haha.Men jeg gjennomførte jo uansett om jeg husket det eller ei da 😉

Legg igjen en kommentar

