Out of the blue..

Lykken er at de faktisk er i str 35,haha.

10 thoughts on “Out of the blue..

  1. Nydelige bilder 🙂
    Størrelse 35 i sko..du e jammen heldig.
    Husker en gang jeg ga deg en utfordring innen blogging og du tok den på strak arm..så siden jeg er bitte litte granne manisk for tiden og shopping er helt suuuuper duuuupert så utfordrer jeg deg til å skrive om ditt siste «varp»
    alltså ditt siste kjøp som du er overlykkelig over å ha kjøpt 🙂

    • Vel,alt jeg kjøper ser jeg jo på som varp,og er lykkelig over å ha skaffet meg,så det kan jo bli et innlegg med flere ting,men det kan jeg få til 😉

Legg igjen en kommentar

