Litt eksponering

Det er nesten så det er godt med helg,man trenger litt fri innimellom. Jeg har prøvd å hanke inn litt tapt søvn,men jeg benker for øyeblikket på en feltseng på soverommet til tantebarna mine,og når jeg sitter i den såkalte senga,så sitter jeg nesten på gulvet,de sprinklene er ikke akkurat laget av stål for å si det sånn. Jeg prøver å tenke at det ikke er på grunn av min vekt at jeg nesten ramler gjennom,men at det er sånn den «senga» bare er,men jaggu får jeg jo nesten følelse av at jeg egentlig burde hatt myggvekt for å ligge der. Jeg har aldri ønsket å være en mygg. Synes de er litt vel små og mangler ryggrad. Det er vel derfor de tøffer seg og prøver suge livshiten ut av folk. For å hevde seg liksom. Hærregud,jeg fikk litt vondt inni meg her om dagen da vi kom over denne stakkaren,og den var ikke en svak mygg engang…Den er helt mørbanka jo…Det var ikke håp om å prøve å gi den munn til munn engang,munnen var helt tråkka flat.

Kjenner det kribler og kravler i beina,ikke så ille som det ville ha vært om en øyenstikker hadde flydd i meg,men du veit,sånn tusen små plagsomme standhaftige maur. Har faktisk lyst å ta meg en joggetur,men har jo ikke tatt med meg joggesko da,så må nok vente enda litt til. Fyker hjem til Molde i morgen ettermiddag by the way. Jippi liksom. For der er  det jo så mye å ta for seg når det er sommer. Det er kanskje Jazzfestival snart,om den ikke alt har vært,men har ikke hørt et kvekk om noe festival,så den har kanskje ikke vært likevel. Men sånn ellers er det jo helt inntørka med liv og røre der. Anyway. Joggetur. Kanskje jeg kommer meg avgårde på en tur i morgen,så får jeg ta til takke med en gåtur i dag. Blir smågærn om jeg skal sitte inne hele dagen.

Skal jeg fortelle dere noe? I går kveld vettu,så mekket svoger Tommy middag. Og så spiste jeg litt da,og så beholdt jeg det. Jeg klarte å unngå å overlesse sånn at jeg kom til å kaste opp. Ikke at jeg fyllte opp tilstrekkelig heller,men jeg tok litt,pittelitt,til og med litt tzatziki,og så beholdt jeg det. Knallgodt var det også,så kunne jo liksom godt ha fyllt opp med en god porsjon mener jeg. Men jeg tok litt og beholdt det. Nesten så jeg gir meg selv et klapp på skuldra. Hvertfall et halvt et,siden jeg ikke turte fylle opp tilstrekkelig,men et halvt et fordi jeg tok litt i det minste. Litt eksponering er bra har jeg hørt. I dag ble det bare en nutri til frokost,men har ikke helt matlyst kjenner jeg,vet ikke hvorfor egentlig,den bare er der ikke i dag. Er sliten,uopplagt og er i mangel på søvn,men,det kunne vært verre,tross alt. –> *positiv tenkning*

Kom på at det er en liten stund siden jeg har lagt ut noen søkemotor innlegg,så kjører på med noen her,må jo bare vise dere noen av de lure tingene folk søker på. For de som ikke aner hva søkemotor er,så er det de ordene man rett og slett søker opp,som f.eks på google,når man vil finne litt info om det man søker på you know. Når folk har søkt på disse lure tingene,så har de altså på en eller annen snodig måte funnet bloggen min…Og på min statistikkside her på bloggen får jeg opp ordene folk har søkt på som har ført dem inn hit. So her er noe fra den siste uka sånn ca.

oppvasken – Noe av det mest drøyeste jeg kan gjøre,og siden jeg ikke har oppvaskmaskin da,så hender det seg at jeg må svinge oppvaskkosten en del,siden det fort hoper seg opp store høyder av kopper og fat…fy faen,jeg burde hatt oppvaskassistent. Lurer på om jeg kan få støtte til noe sånt. Det er jo sykdomsbasert after all liksom.

snus skap – Jeg har kjøleskap. Med snus i. Duger det?

ja han kan være i live og drive advokatpraksis – Håper da virkelig han er i live om han driver advokatpraksis,hadde vel blitt en del dødfødte saker hvis ikke…

sover fitta – Vent da,skal sjekke…..Nja,sover og sover,tar hvertfall en høneblund.

på dagen gikk jeg for en frisk og lett look – Og så gikk du for en sjuk og tung look på natta? Litt sånn sjuskete liksom?

spist en hel pose potetgull – Bare en?? Fy faen,her kan det gå opptil flere om dagen.

hva betyr ubetydelig – spørs om det ikke betyr det motsatte av betydelig…jeg mener,det kan tenkes.

hva spiser jeg gå ned – Ok,nå henger jeg ikke helt med her…kan du utdype det litt nærmere?

kjøpe steppe brett – sikkert ikke det dummeste du kan investere i,du kunne jo glatt ha kjøpt et sjakkbrett,og sjakk er kjedelig. Jeg har et steppe brett.

misbrukte lillesøsteren min ufint! Usmakelig.

eksponeringsforslag – Vel,jeg kan jo dele med deg det «smarte» forslaget min behandler kom med til meg da…La meg bare forklare sammenhengen først. Jeg skulle da altså inn på Modum,og jeg fortalte at jeg grudde meg veldig til maten. Han mente kanskje at det kunne være en ide å eksponere seg litt i forkant,så han spurte meg om jeg det var andre ting i hverdagen jeg hadde «angst» for. Og det er vel egentlig ikke det,sånn rent bortsett fra at jeg ikke liker edderkopper,eller at jeg har vannskrekk. Så fikk han tydeligvis en «glimrende» ide da,og så sier han følgende:» Om jeg spør deg om du kan slikke under skosålen din,vil du gjøre det?» Jeg bare..????? Ja,maten på Modum hadde helt sikkert blitt enklere om jeg hadde sleika den skosålen. Jeg sleika den dog ikke. Jeg så liksom ikke helt sammenhengen,for å si det sånn. Såvidt jeg kunne skjønne så skulle vi sikkert ikke ha skosåle på menyen på Modum

skje i hode – Jeg lurte hvertfall hva som skjedde i hodet til behandleren min da. Jeg sa at jeg synes han var syk i hodet…

gidder ikke og gå på do – nei da får du bare holde deg da,men med mindre du har tenkt å skvette i buksa etterhvert,så kan det være en fordel å gå på do likevel..Bare en tips.

laila naken – jeg er aldri naken,det ligger ikke for meg. Dusjer til og med fullt påkledd.

hvordan takle rebelske fjortiser – du kan jo knipse dem på nesetippen,det er ganske vondt.

skjule solbrenthet – frakk?

dame med henge fitte – jeg bruker ikke utlevere sånn veldig intime ting her,men noe sånt finner du ikke her. Jeg har hvertfall aldri snublet i min egen..

«dryppende våt» – hengefittene kan kanskje være dryppende våt?

er jeg feit? – Jeg har litt vanskelig  for å se deg,og ikke er det min sak å avgjøre heller..

klø på balla – plages ikke så veldig av det fenomenet der assa..

hva er følelser – sånne ting man føler. Kan være ganske creepy til tider..

morsomt om slanking – at mye av det ikke funker,men er ren svadamada. Ganske morsomt at så mange biter på.

bivirkninger av sult – man kan bli veldig sulten av det.

svensk 15 åring 3gutter – mener du en 15 åring som har flere personligheter her eller? Litt vanskelig å tolke…

hvordan får vi konflikter – nei,du kan jo starte en krangel f.eks,bare et eksempel.

hva skjer på modum bad i oslo egentlig? – Ja det kan du spørre om. Du kan jo stikke bortom for å se.

natur i molde – Ja,det finnes noen busker her og der hvertfall. Og noen trær også,har noen bak huset der jeg bor.

psykisk tannverk – Jeg trenger ikke tenke på meg tannverk hvertfall,jeg kjenner det ganske så fysisk til tider.

.

 

28 thoughts on “Litt eksponering

  1. den øyenstikken så virkelig maltraktert ut..stakar! Så bra du utfordrer deg selv på maten da. Synes absolutt det fortjener en klapp på skulderen, ikke en halv en heller.

    P.S: sånne feltsenger er noe dritt, føler meg feit som en hval når jeg ligger i dem selv..tror ikke det kommer av personens vekt egentlig, de bare liker å «make a point» «ikke ligg her, vi liker deg ikke, pass deg, snart detter du i gulvet!» hehe..
    klemmer ❤

  2. Klapp på skuldra fra meg og for litt middag spist og beholdt! Tzatziki er supergodt, så der hadde nok jeg gått i fella:p

    Haha, sånne feltsenger er fæle. Er det en sånn som knirker som et helvete også bare man tenker på å røre på seg eller?

    Dumt vi ikke har fått til å møtes når du har vært her nede i sør.. men vi sees vel på et bloggtreff en gang i sommer 🙂

    • Ja,tzatziki er veldig godt til mat assa,nesten skummelt,haha. Nei,den senga knirker ikke da,ikke så masse hvertfall,så sånn sett går det greit.
      Vel,kom hit i går da,og reiser i morgen,så hadde egentlig ikke hatt tid denne gangen da…

  3. Hahaha, måtte le godt her! Fascinerende søkeord, og en stakkarslig øyenstikker. uff.
    Samtidig ble jeg ufattelig glad på dine vegne med tanke på maten som ble beholdt! forsett slik! jeg har stor tro på at du en gang skal klare å beholde alt som blir spist! ❤
    Stor klem til deg.

  4. Glemte å skrive at på det forrige innlegget var det helt nydelige bilder :-):-)
    Og du… Jeg synes du skal gi deg et klapp på hver skulder. Det føles godt, og du fortjener det <3<3

Legg igjen en kommentar

