Søk,and soon off to Modum.

Glemte jo heeelt av å få med søkeord for uken som har fått jo. Ganske mongo av meg.

marg – Marg og bein da eller?

liker ikke kommenter – det gjør sikkert ikke jeg heller,om jeg bare hadde visst hva kommenter er.

ortoreksi skræmme billeder – fy faen,denne ortoreksi er virkelig slæm mot billeder spør du meg.

små brune hull i tennene – kjenner til dem ja…

jenter i håndjern – jeg har håndjern…

hva skrev vi på støvlene – aner ikke hva du skrev jeg,men jeg vet hva jeg skrev..

båtverksted for tre – ikke spør meg,ikke noe jeg interesserer meg for,for å si det sånn…

jonny hisdal – aldri hørt om fyren jeg..

get reklame gris – hva skal jeg med en reklame gris da?

фото больных анорексией – kunne ikke sagt det bedre sjæl

blir øyet alltid klistra sammen når man får superlim i øyet – du kan jo alltids sjekke det ut..

knekt rc antenne – har ikke en rc antenne,men jeg har sosial antenne

ingen følelser for min mann – kjipt,vurdert å gå fra han?

fryser så at jeg begynner å skam skjelve – det er ikke noe godt,kom deg under pleddet

under spisekickene føler en bulimiker seg fri fra alle tanker og følelser en ikke klarer å håndtere. en tenker bare på maten og spisingen. det å kaste opp etterpå føles ofte som en lettelse også psykisk. en får en følelse av kontroll, og alt – jepp,alt sammen..

dame med verdens sterkeste anoreksia – ingen anoreksi er videre sterk,når man har anoreksi og er støggtynn,så er den ganske kraftløs hvertfall..

убеждение людей – ja,ikke sant?

bok om hvordan man får bulimi – den som skrev den boka kan ikke være videre smart..

toppform – vel,kan vel ikke skryte på meg det akkurat

rat zenica – ja,jeg veit!!

nakne folk på havet – de må seriøst fryse rævhølet av seg

fontex støl – kan ikke huske å være den type støl før..

nesten kidnappet 2009 taekwondo – fy faen,det må ha vært nære på

reflux tinning press ør syn – pokker meg ikke mye godt det assa.

sjokoladeboller ica maxi – satan i gatan,det er godt det!

«dum dum» trubadurlåt – ikke akkurat sånt jeg hører på..

laila liker feite nakne menn i dusjen og stygg dame – elsker det over alt på jord

fucking – hvem puler?

hva betyr laila – Laila er et kvinnenavn av finsk eller arabisk opprinnelse. På finsk betyr navnet «hellig»,på arabisk betyr det «natt.»  Hellig natt.

bitchendu – jeg kan være bitch ja

knallrødt hår

Tatt i går…

Maren digger Laila – skjønner jeg godt. Laila digger Maren også.

I dag har vi vært på Zoo,der så vi denne karen her. Skrytepaven

 

 

Og se,svinekotelleter

Det var svinartig. Jeg lo nesten.

Resten av kvelden skal gå med til å slappe av,rydde litt etter meg deg der jeg nå har tilbringt helgen,pakke litt og grue meg. Om 18-19 timer så befinner jeg meg på skumle Modum. Kan virkelig ikke si at jeg gleder meg til dette her,det kommer til å bli 3 vanskelig døgn,de vanskeligste jeg noen gang har hatt fram til nå. Tviler på at jeg kommer til å klare å senke skuldrene mens jeg er der,så det kommer sikkert til å bli godt å gå ut derifra igen på onsdag,for så å vende snuten mot Gardermoen og fyke avgårde til sydligere strøk grytidlig torsdagsmorgenen.

Regner med at jeg kanskje får muligheten til å oppdatere litt mens jeg er der…Alright then,I’m off…Uff…

43 thoughts on “Søk,and soon off to Modum.

  1. Nervepirrende! Tenk, om bare tre dager får du VITE; ja, eller nei og eventuelt hvilket program, og kanskje ca.!

    Heier på deg – alltid ♥

  2. masse lykke til på Modum, håper det blir ok og at du og dem finner litt ut av ting, krysser fingrene for deg 🙂 ja btw фото больных анорексией betyr noe sånt som: bilde av pasient med anoreksi, det er russisk 😉

    klemmer ❤

  3. Ønsker deg lykke til på modum, spent på å høre hvordan det går. Ikke bare om du får plass, men hvordan det er å være der. Håper du får plass på det opplegget du ønsker mest. Håper du får mulighet itl å oppdatere litt underveis 🙂

  4. Mange ganger lykke til! er ikke så rart du har angst, det tror jeg (vet jeg vel egentlig) at alle hadde hatt i samme situasjon. Nå skal du konfrontere alt dette, nå skal det frem, opp og ut i lyset, nå skal noen andre ta stilling til deg og dine vanskeligheter.. huff.. goooooo’klem fra meg ❤

  5. Fine bilder:)

    Håper du fikk slappet av litt i kveld, det er alltid godt å samle energi før man skal begi seg ut på nye utfordringer. Ønsker deg masse lykke til, Laila! Håper det blir et bra opphold som du får mye nyttig ut av. Tenker på deg må du vite<3<3

  6. Tøff hane 🙂

    Masse lykke til. Håper disse 3 dagene går greiere enn du tror. Uansett så er det en dritviktig periode i livet ditt du starter med nå! Det blir vel knall med sydenvarme og paraplydrinker etterpå også 🙂 Good Luck!!!!!

  7. Masse lykke til, håper du har det greit der, selv om det er vanskelig, ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe? Eller?
    Og du får ha god tur til sydligere strøk, heldiggris!

  8. Etter mine beregninger er du på Modum nå. Jeg tenker masse på deg og håper det går så bra som overhodet mulig. Masse lykke til de neste dagene ❤

    *klemme på*

  9. Nice farge på håret =) Du får meg til å smile med de søkeordene dine. Takk!
    Lykke til på modum. Håper det går bra, og du får det du håper på igjen.
    Klemmer ❤

Legg igjen en kommentar

