At dere gidder å søke

Jeg var så støl da jeg våkna i morges at jeg ikke visste hvordan jeg skulle legge kroppen for å kjenne minst mulig smerte. Noen muskler er tøffere enn andre,og dermed har de tålt mer,men rumpa,innsiden av lårene og høyre bicep er skikkelig pingler. Ergo: en treningsfri dag. Jeg gadd egentlig ikke stå opp,så jeg sov litt til. Når jeg våkna,så gadd jeg ikke stå opp da heller,så da sov jeg enda litt til,helt til jeg gadd stå opp. Så dro jeg ned til kjøpesenteret,selv om jeg egentlig ikke gadd å gå ut,fordi det ikke var sol ute. Men jeg hadde fått feriepenger,og pengene følte for å la seg bruke,så da dro jeg å brukte penger.

Jeg tok bussen hjem. Jeg var tom for energi,må lade opp batteriene. Egentlig har jeg ikke ladet dem opp ennå,så det er såvidt jeg gidder å skrive et innlegg her,men det er fredag,søkemotoroppdateringsdagen. Kan jo ikke bare skippe den sånn uten videre. Selv om jeg egentlig ikke gidder.

bulimi rus sukker – som bulimiker så ruser jeg meg jævlig ofte på sukker,da kan jeg i enkelte sammenhenger forvandle meg til en duracell kanin.

illusjon – Ja,det kan sikkert være en illusjon for mange,for selv om jeg oppfrer meg som en duracell kanin,så ser jeg ikke ut som en,men noen tror at jeg gjør det,fordi de ser en kanin. Men det er bare en illusjon,kanskje de ikke skulle røyke så mye.

forklare følelser – ja men faen,jeg prøver liksom å gjøre det ganske ofte da,noen ganger så blir jeg skikkelig lei av det,da gidder jeg ikke.

dårlig emalje melketenner – Hallo,jeg er litt eldre enn at jeg fortsatt går med melketenner i kjeften. Hadde jeg nå bare hatt det,så kunne jeg i det minste bare ha rikka ut tenner som gjorde vondt. En gang så trakk jeg ut 3 tenner på en kveld,da sa mamma at nå fikk jeg ikke rive ut flere. Og da tenkte jeg bare: hvis hun skal bli sur,så gidder jeg ikke mere.

fitte – et skikkelig kraftuttrykk jeg bruker når jeg har behov for å «blåse» ut litt

rose smerte – det har jeg opplevd noen ganger med roser jeg har hatt. De har aldri ville prate ut om smerten sin,de bare nekter å blomstre.

statuer i kr.sund – det står en statue av en hjort oppi Vanndamman. Noen ganger så er det noen som stjæler gevirene på den. Da står den der og ser skikkelig lur ut.

ingen 3 5 tann – litt usikker på hva du mener her…

mia vold – noe jeg opplever daglig…

somlekopp – har det slått deg at jeg kanskje bare ikke gidder?

kirkeklokker – Hærregud,kirkeklokker plager meg hver jævla søndag formiddag. Jeg gidder ikke høre på dem,så jeg stapper sov i ro i ørene.

mann bærer bevisstløs kvinne – fy faen,at han gidder

knapper søppeldunk – søppeldunkene vi har her har hvertfall ikke knapper,må være noe nytt

skriver tannlegen ut penicillin – Ja,hvis de gidder så

sitter og driter – greit å vite liksom. Selv gidder jeg ikke gå på do akkurat nå

kjønnshår – ja,du vet,sånn som legger seg rundt tissen

eg får ikkje logga inn på mailen min 2011 – den er kjip,du har sikkert en hel haug med mailer…lordi..

hva er verst å drikke av øl & pepsi max – du kan jo alltids prøve det ut,så får du avgjøre selv. Av de to,så foretrekker jeg stort sett pepsi max

telysholder all you need is love – jeg har mange telysholdere.

tenkertankerjeghartenkt – ja,det er fort gjort det

sint okse – heldigvis ikke som har gidda å blitt sint på meg

klining i senga – driver med litt sånn luftklining for tiden,gidder ikke noe annet

dum eller bipolar – tro det eller ei,man kan være begge deler på en gang. Men det har du ikke hørt fra meg om noen spør.

gutter love gummistøvler – ingen av de guttene jeg kjenner har erklært sin kjærlighet til støvler såvidt jeg vet

italiensk rødvin til breiflabb – for meg er rødvin rødvin. Jeg kan godt drikke pepsimax til breiflabb også jeg.

når er man ikke frisk – når man er sjuk?

spiro truse – definitivt noe jeg må kjøpe meg om jeg finner

hva er et normalt forhold til mat – spør du meg så spør jeg deg.

vaske opp ute – gjør det inne jeg,litt enklere det

pigalopp psykiatri – jeg husker Fru Pigalop fra barne-tv da jeg var lita,men kan ikke huske at hun var i psykiatrien. Skjønt hun så kanskje litt deprimert ut

hvorfor er narkomane krokrygget – kanskje har de vondt i magen,kanskje er de sliten,kanskje leter de etter noe på bakken. Du får spørre neste gang du ser noen,tror de kan svare bedre enn meg.

typen blir fort sint – be han roe seg

bajs klump på hodet – du har misforstått vettu

vil ikke ut av et forhold – da blir du,ser ikke problemet?

det beste ved å ikke dele ting med andre er

tånegler – ja,sånn rar greie på tuppen av tærne sånn ca

jeg takker for meg – ja,det gjør faen meg jeg snart og

gratulerer røykfri 1 år – nei,jeg har vært røykfri i snart 2 år.

overspise til du sprekker film – om hvem gidder seriøst lage en sånn film?

tarmskylling hjemme har begynt å blø – da er det best du tar med tarmskyllingen til sykehuset

hvi du ned gå i vekt – skjønner ikke helt hva du skal fram til..?

på tide og komme seg ut vis meg litt energi – sitter her og viser som faen jeg,men du ser meg kanskje ikke?

hvordan male ord på vegg – nei,du vet,du tar en malekost,dypper kosten i maling,så maler du bokstaver,på samme måte som du skulle skrive dem…ganske enkelt. Man må bare øve litt,så kommer det.

blemmer under foten – jeg fikk vannblemmer under foten da jeg gikk i noen sånne flipp sko en hel dag,til slutt måtte jeg gå barfot.

på byen – Ja,det skjedde på byen ja,da det var jazzfestival.

trenger å kaste opp mennesker – og jeg trodde jeg var syk…

tomhetens tyngde – sikker på at den tar opp 1/3 av vekta. Minst

diger kuk – hestkuk

ti øre med påfugl – you lost me. Men en gang,da jeg var på dyrepark utenfor Belfast,så var det en påfugl som fulgte etter oss. Vi konkluderte med at det måtte være fordi han (samboeren til hun jeg besøkte) heter faktisk Peacock til etternavn. Den trodde kanskje  de var i slekt.

jeg tenker nok – ja,det håper jeg da,for din skyld mener jeg

snørr – må være favoritt godisen til barn

Nå skal jeg ta meg en snus.

14 thoughts on “At dere gidder å søke

  1. Jeg synes det er bra at du lytter til kroppen når den trenger hvile, det er viktig =)
    Huff de søkeordene er skikkelig artige noen ganger.. tror du kommer til å få deg en overraskelse neste gang du oppdaterer søkeordene…hehehe =P *knis*

    NÅ har jeg kommet hjem fra trening og skal hoppe i dusjen, så ser jeg deg på msn om få strakser?

    Klem ❤

  2. Stilig kamera, håper du blir fornøyd med det 🙂

    Akk ja, hadde det bare vært så lett å lade kroppens batterier som det er å lade f.eks. et kamera.. Plugge inn i noen timer og la det ligge og lade også – vips! Kanskje menneskebatteriene egentlig ikke lades så ulikt, aka søvn og næring. hmm.. Nope, ikke hørt om! :p

    Jeg elsker disse innleggene. Uansett hvordan fredagen har vært så får i hvertfall disse innleggene og dine utrolige vittige kommentarer meg til å smile 😀

    Håper du får en finfin helg! ❤

    • ååh,jeg elsker kameraet mitt allerede 😀 Lykke
      Kan ikke tenke meg at det er så enkelt som å gi kroppen næring og søvn…høhø

      Godt å høre jeg kan få deg til å smile da,så har jeg hvertfall gjort en god handling 🙂

Legg igjen en kommentar

