What a beautiful day

 

15 thoughts on “What a beautiful day

  1. Du må slutt å lægg igjæn bøker over alt…Og ikke minst, slutt å tramp ihjæl løvatanna med støvlan :p

    Hihi, flotte bilda 🙂

  2. Beautiful!!!
    Har du lest Stalins Kyr? Holder du på??? Is it good??? Jeg har fått den anbefalt, men ikke fått rævva i gir.
    God kveld til deg, Laila!

    • Altså,jeg kjøpte den i dag,og så lånte jeg to bøker på biblioteket i dag. Nest fredag så reiser jeg til Oslo. Jeg begynte på Stalins kyr som jeg kjøpte,men etter et par sider så kom jeg på: pokker,jeg bør jo lese de jeg lånte først,siden jeg må lever dem innen neste fredag…så jah,du må nok vente litt før jeg kan fortelle deg om den er god,haha.

      • Takk! Hurry up, da. Neida. Kos deg med de andre først! Imponert over lesehastigheten din, du pløyer gjennom mye :o)

Legg igjen en kommentar

