Rosa søk

Selv om livet ikke er en dans på roser,og jeg ikke svever på en rosa sky,så finnes det rosa øyeblikk. Jeg har fine ting i livet også så klart. Ting som gjør hverdagen fin. Ting som betyr noe.

Jeg har f.eks en fin pose fra biblioteket som ligger å slenger på gulvet. Det er til og med en bok inni,så istedenfor å bare spise og spy,så kan jeg lese bok,eller bare se på posen som ligger der.

Og her for 1 1/2 uke siden ca.,eller noe sånt,så kjøpte jeg meg roser vettu,og de lukter…dødt? Men det lukter tross alt mye bedre enn magesyre og oppkast.

De har visst tatt kvelden,de sprang ikke ut engang (de holdt seg inne..),de bare ble…brun..? Men hvite og brune roser er jo fint det da. Fine rosene.

Og så har jeg en veldig fin oppvask kost som jeg er veldig glad i. Den betyr veldig mye for meg,jeg bruker den ofte,for å vaske opp etter mine bulimiske raptuser.

Eller under bordet for den saks skyld. Det er jo fint. Å rydde altså…

(Neida,dere ser ikke en pose med paprika potetgull der borte..)

Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer passe på den,men jeg er hvertfall ganske grei med denne her da:

Den hadde tenkt å anmelde meg for forsømmelse,men vi fikk prata ut og ordna opp,så nå er alt bra igjen. Det er fint med venner man kan skvære opp med.

Og når jeg da går på kjøkkenet for å rydde vekk alt etter meg igjen,så henger det en magnet på kjøleskapet mitt som ikke akkurat får meg til å tenke mindre på bulimien da…

Så da blir jeg nå sittende her og gomle på dem da,mens jeg leser gjennom de syke søkene som søkemotoren har fisket opp den siste uka…

stygg munn – hvis jeg gaper,så vil du garantert se en stygg munn innvendig..

mat – spiseforstyrrelser – det er gjerne mat involvert når det gjelder spiseforstyrrelser. Sier seg kanskje selv?

spm runde – ja,er det noe du vil spørre om så er det bare å spørre.

dusj trening – ja,noen trenger sikkert trening for å lære å dusje.

morsomt – at noen trenger trening for å lære å dusje? Ikke helt min type humor men..

digg ullvangsokker ja,de er ikke så verst de jeg har hvertfall

kuk bulimi – er det sædsprut?

halving sklie – en halv sklie? Hvorfor vil du ikke ha hele?

øl nederst i kjøleskapet – av og til så føler jeg meg så gærn at jeg setter dem midt i kjøleskapet jeg.

høreapparat – hæ?

halv tjukk dame – hvilken halvdel søker du da? Høyre? venstre? øverst? nederst?

tom og helene er nakne – holy fåkk! Sjuke mennesker!

fonter bulimi – hakke peppling på hva fonter bulimi er..

margit sandemoe/tatovering – jeg er fan av henne,men jeg er ikke der at jeg kommer til å ta en tatovering av henne akkurat..

tortur – å måtte legge på nytt sengtøy og henge opp klær…djeeeez

men tankene mine får du aldri – såvidt jeg vet har jeg aldri spurt etter dem heller..

han tar ikkje et hint – kanskje han har litt tungt for det?

tvang kjeledress – hva var det du tvang kjeledressen til? Å legge på nytt sengtøy? For det er tortur..

jeg komme hjem litt senere – du komme ikke hjem senere enn kl.23!

ski blogg stikke fingeren i halsen – kanskje ski bloggen har bulimi?

kaos å komme ut av spiseproblemer – no joke..

skrikende jente – plagsomt…

sterk sult plutselig kvalme – kan fort bli kvalm ja. Jeg liker ikke å være kvalm jeg.

hvordan spise uten samvittighet – hvis du får deg en lobotomering så går det sikkert bra.

danse på bordet – ja,jeg dansa på bordet en gang,og så havna jeg i slåsskamp. Mener å husk at jeg talte 13-14 blåmerker…

kjukk naken mann – kjukk?

bulimi kveles hvor kveler de bulimi? Kan du sende meg tlf pliiiiis?

spy rakk ikke do – ook,pissa spy på seg da eller? Stakar spy..

hurra meg rundt – ja det kan du godt si,aldri kjekt når noen pisser på seg.

slår med pinne over ryggen – det er hvertfall tortur! Det verste er ispinner! *grøss*

oppvask – tortur.com

smurfe sprit – blåsyre?

normalt blir en besettelse – Ok,nå roer vi reka litt her. Altså,jeg er psyk,og oppgaven min er liksom å bli «normal»,fordi jeg er besatt av tanker om mat,kropp,vekt og bladibla. Og så kommer du nå her og sier at «normalt blir en besettelse»??? Nå er jeg hvertfall forvirra…hva gjør jeg da??

uttrykk brødsaksa – pappa brukte det mye da jeg var mindre hvertfall,»klapp igjen brødsaksa» kunne han si. Kan gi deg noen synonymer,så kan du se om du skjønner tegninga: zipp it! zipp! Lukk nebbet! Got it? Hold kjæft.

hvorfor er aneroksi farlig – hadde jeg visst hva aneroksi er,så kunne jeg kanskje ha fortalt deg det,men beklager,jeg er helt tom.

brik suger pikk – jaja,Brik liker sikkert å suge pikk da. Ikke noe å lage oppstyr for det.

bipolare er løgnere – oioi,nå ber du om trøbbel,så jeg tror det er best du klapper igjen brødsaksa.

historie om intimsåpe – en gang så stod jeg helt i mine egne tanker,og da tok jeg intimsåpe oppi håret,fordi jeg trodde jeg hadde shampo i hånda.

gærne godt – ja,de gærne har det godt,med mindre de klapper igjen brødsaksa,da blir de gjerne sittende med mye vondt inni seg.

dum lege – ja,i går kunne man lese i Molde avisa om en lege som onanerte i Moldebadet…Ikke videre smart. Kanskje kuken hans hadde bulimi?

kvalmen – ekkel den..

normalt måltid – tror neppe du finner oppskriften på det i denne bloggen…

anorexia kan ikke få barn – det er jo trist for anorexia at hun ikke kan få barn da,hvertfall hvis hun har veldig lyst på..

bukse med strekk – det ble hvertfall strekk i knærne på ei bukse jeg hadde da jeg var lita. Ei sånn bukse med strikk under føttene..ikke så veldig fint.

feit ferge – altså,jeg har aldri sett ei radmager ferge..

mennesker kommer og går inn og ut av livet ditt – ja,jeg har merka det jeg også ja..merkelig det der.

tråkka ranet – jaha? Lyst å gå litt nærmere inn på hva det vil si eller?

overdose kamferdrops – sikkert noe oldemor har gjort..

dekket tannlege pga tannlegeskrekk – DU GIR MEG TLF.NR. TIL DEN TANNLEGE STRAIGHT AWAY!

tattoo på fitta – nope,ser ikke noe der nei,håper aldri jeg får et sånt innfall i fylla heller…

vekte – ganske frekt.

tenner – ja,har såvidt noen igjen enda,men det blir det blir.

scene hår – har ikke som vane å stå på scenen,så jeg har stort sett det håret jeg har nå jeg..

eksamensforberedelser humor – kan ikke huske at det var videre humorfylt å forberede seg til eksamen akkurat..

hvordan snike alkohol med seg inn på hovefestivalen – du kan få kjøpt alkohol der altså,du trenger ikke snike med deg inn liksom…de har barer der,jeg lover deg. Jeg jobba i flere av barene der i fjor,eller kanskje det var for 2 år siden,litt gullfisk hukommelse på gang her. Sikkert lobotomert..

depresjon bulimi modum bad – Kaaatching! Bingo!

får så dårlig samvittighet av godteri – skjønner man kan få det av å spise det altså,men jeg skjønner ikke helt hva du får dårlig samvittighet av her altså..

spm sko – jaaahaaa…? Er det spm. om sko du mener da eller?

jeg tenker nok du skjønner det sjøl – det skal du ikke se bortifra nei…

hormoner «mister kjønnshår» – du skriver «mister kjønnshår» i gåsetegn,men jeg må nå bare si at jeg ikke ante at hormoner hadde kjønnshår i det hele tatt jeg da….

puppestell og forkle -ja,blir nå gjerne litt puppestell når jeg dusjer da vettu,men da foretrekker jeg å bruke et håndkle,ikke et forkle

Dere søker på så mye rart! Sjuke mennesker.

Men nå ser jeg at klokka er blitt langt på natt allerede,så jeg tror senga fortsatt står der den stod sist.

 

 

 


21 thoughts on “Rosa søk

  1. Hei! Sitter på nattvakt, og er kjempe sliten og lei etter en dag med lite mat og mye trening. Men du klarte og få meg til og smile, og glemme hvor sliten jeg egentlig er i noen minutter. Du skriver så bra, og noen av bildene dine er bare fantastiske. Tusen takk! 🙂

    • Godt å høre at jeg fikk deg til å dra på smilebåndet 🙂 Deilig med sånne avbrekk når man har nattevakter.Been there done that liksom. Om du har tid,altså,du trenger tiden til å gå,så er det bare å søke opp nattevakt i søksknappen på forsiden av bloggen min,da får du opp hva JEG drev med når JEG jobbet natt…høhø.
      God nattevakt videre 🙂 God natt herifra.

  2. Just when i was in need for a little bit .. : LAILA, så var du der, med de sinnsykt geniale morsomme bildene dine!! Keep it up, DU gir meg styrke midt i svakheten ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

