Mail fra leser

I går mottok jeg denne mailen fra en leser:

«Kom over bloggen din for en stund siden, og vil bare takke deg for at du hjalp meg å sette ord på det jeg sliter med!
Var til stor hjelp når jeg endelig fikk motet til å søke hjelp

Hilsen likesinnet

 

Sånne tilbakemeldinger er godt å lese,at noen faktisk har fått utbytte av det jeg skriver her i bloggen. Om det kan hjelpe noen,så føler jeg også at det er verdt å blogge.

Å ta det første steget er veldig vanskelig,hvor begynner man? Hvordan går man fram? Hva vil skje? Hvor lang tid vil det ta? Man har tusen tanker i hodet,man er redd og har angst for det ukjente man skal gå inn i,men en eller annen gang må man bare hoppe i det for å komme noen vei. Det kommer til å bli tøft,og verre enn verst,men absolutt verdt det. Dette sier jeg like masse til meg selv,som til dere som leser og vurderer å søke hjelp,og til deg som sendte denne mailen til meg.

 

Oktober 2006

8 tanker om “Mail fra leser

  1. Se der ! aldri så galt at ikke det er godt for Noe(n) =) <3 Deler den æ * Klæmme dæ <3

  2. Bloggen din er en viktig del av hverdagen min.. Noen ganger ler jeg av det du skriver og noen ganger sitter jeg med en tåre i øyekroken… Takk for at du er du!

Legg igjen en kommentar

